Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Juni, 2020 Lady C skrev, for 4 timer siden: Et rigtigt mandfolk er ikke bleg for at komme med en undskyldning. At kunne undskylde når man har kvajet sig, kræver mod og " mandshjerte " og så selvfølgelig - selv indsigt. Men hvis ikke man ejer nogle af de ovennævnte egenskaber, ja så er man vel " undskyldt" Du kunne have scoret så mange point hvis du " kunne stå ved" at du har dummet dig. Smagsdommer Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Juni, 2020 Lady C skrev, for 3 timer siden: Man må mene hvad man vil. Men det betyder altså noget hvordan man formidler sine meninger Hvis mening? Og hvem kan og må dømme om formidling ? - ren smagsdommeri Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 3. Juni, 2020 (edited) Jeg håber at trådstarter har fået svar på hans spørgsmål? Redigeret 3. Juni, 2020 af Indiske Devina Del dette indlæg Link til indlæg
klausk 4 Skrevet 3. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden: Tak Voice Man vælger hvor man "slikker" 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest demting Skrevet 3. Juni, 2020 Lady C skrev, den 30.5.2020 at 18:17: De mænd der er til petit kvinder, vil nok aldrig tænde på erotisk buttede kvinder, mens de der er til kvinder med former nok ikke synes de petit kvinder er de mest appellerende. Men at kalde en erotisk buttet kvinde for fed - svarer til at kalde en petit kvinde for en anorektisk dværg. Arh, jeg er til det hele med hensyn til Side9, så synes jeg det er fesent alt de tøj de har på, man burde som minimum kunne se brysterne (store, små eller midt i mellem) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Juni, 2020 Hvorfor kun brysterne og har du et gæt på Hvorfor ekstrabladet ikke har en side 10 mand til damerne. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 3. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden: Nej da blot et selvstændigt menneske der “taler lige ud af posen” ikke andet. @Svendsenaalborg beskrev dig nu meget godt. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 3. Juni, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden: Hvis mening? Og hvem kan og må dømme om formidling ? - ren smagsdommeri Er du da uenig i at det betyder noget hvordan man ytrer sin mening? Du kan sno dig som du vil. Du har dummet dig og såret andre med dine udtalelser. Hvis jeg var dig ville jeg indse mit nederlag og trække mig fra debatten. At du bliver ved med at sno dig er bare lidt.................. Redigeret 3. Juni, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Juni, 2020 (edited) @Alkoholikeren Jeg tror at den eneste måde man kan få dig til at indse hvorfor der er noget galt i at svine mennesker til, selvom du ikke sætter navn på, det er ved at gå ned på dit niveau. Og om admin så gav mig fripas i 24 timer til at sætte dig på plads, så ville jeg sige nej tak, for det niveau du kravler rundt på, det er ikke værdigt for noget menneske! Så jeg trækker mig fra diskussionen med dig. Men jeg vil dog lige slutte af med at skrive, at du kan finde på at besøge en kvinde som du finder kvalmende, bare som et eksperiment, uden i det mindste at gøre hende opmærksom på det, og spørge hende om hun stadig vil tage imod dit besøg, det viser hvilken skræmmende personlighed du har også ude i virkeligheden! Og det skræmmer mig sgu!!! Redigeret 3. Juni, 2020 af Christina ssbbw Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 3. Juni, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: @Alkoholikeren Jeg tror at den eneste måde man kan få dig til at indse hvorfor der er noget galt i at svine mennesker til, selvom du ikke sætter navn på, det er ved at gå ned på dit niveau. Og om admin så gav mig fripas i 24 timer til at sætte dig på plads, så ville jeg sige nej tak, for det niveau du kravler rundt på, det er ikke værdigt for noget menneske! Så jeg trækker mig fra diskussionen med dig. Men jeg vil dog lige slutte af med at skrive, at du kan finde på at besøge en kvinde som du finder kvalmende, bare som et eksperiment, uden i det mindste at gøre hende opmærksom på det, og spørge hende om hun stadig vil tage imod dit besøg, det viser hvilken skræmmende personlighed du har også ude i virkeligheden! Og det skræmmer mig sgu!!! Giver dig ret. Sikke et modbydeligt menneskesyn at have. Redigeret 3. Juni, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Juni, 2020 Eksperimentelt besøg ja da se for tyve pr siden fandt jeg dominans “sygt” anal sex også perverteret og unaturligt - det måtte jeg eksperimentere med og fandt anal unaturligt for mig og det med en let rask endefuld til kvinden efter sex, fandt jeg ret fedt så det kunne jeg kun finde ud sf ved at besøge de der tilbød det, samme tilgang havde jeg med besøg sf en tyk kvinde. Hun vidste det var første gang jeg var sammen med en med BMI anslået 47 og jeg havde købt en time og gik efter tyve minutter og for klarede at jeg ikke kunne have sex med hende og hun ku beholde hele beløbet da det var mig selv der afbrød leverancen i de tyve minutter var det gensidige berøringer og opvarming til at knalde og det måtte jeg så erkende at der var jeg så ikke. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, den 3.6.2020 at 03:33: Hvem har jeg specifikt kaldt “fedt i tønde” svar udbedes gerne med citat tak @Nemtøs savner dit svar faktisk har jeg ikke skrevet fedt i tønde, men brugt begrebet “fedttønde” lad høre bh Alko Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, den 1.6.2020 at 09:53: Enig men ikke “fedt i tønde” normalt skabt og en veltrænet naturlig krop og et godt sexdrive Mon ikke at det er ovenstående indlæg der tænkes på? Redigeret 10. Juni, 2020 af Bear Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Tak @Bear det er nok det der refereres til. Men sim jeg læser dit citat er det ikke møntet på nogen som helst som jeg beskyldes så urigtigt for. bh Alko Redigeret 10. Juni, 2020 af Alkoholikeren Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 10. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, for 10 minutter siden: Tak @Bear det er nok det der refereres til. Men sim jeg læser dit citat er det ikke møntet på nogen som helst som jeg beskyldes så urigtigt for. bh Alko Det er du ikke blevet beskyldt for af @Nemtøs ? Hun beskylder dig for: "at kalde overvægtige for fedt i tønde.". Og det er da præcis hvad du gør i dit indlæg. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: @Nemtøs savner dit svar faktisk har jeg ikke skrevet fedt i tønde, men brugt begrebet “fedttønde” lad høre bh Alko Jeg har fuldstændig opgivet at have en fornuftig dialog med dig. Du er udenfor min rækkevidde, selvom jeg vil mene at jeg er rummelig. At du ikke selv ved hvad du skriver fortæller mig lidt om hvilket niveau du befinder dig på, det niveau får du mig ikke ned på. Det er jeg for begavet til at synke ned på. At dine præferencer er unge slanke kvinder er fint med mig, men hvorfor dit behov for at nedgøre andre mennesker som falder udenfor dine præferencer. Det burde ikke være nødvendigt. Opsøger du en yngre slank kvinde, hvor det så viser sig at hun ikke er ung eller slank, er det fair nok at skrive det i anmeldelsen, men uden skælsord. Vend om i døren. En person som dig med dine manglende sociale færdigheder, vil aldrig som i aldrig få fornøjelse af mit selskab, og jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor de gp'er der er herinde ikke boykotter dig og udelukker dig for besøg, med den tilgang du har til andre mennesker. Så vigtig kan dine penge heller ikke være. Du skriver grimt og det tager jeg stor afstand fra. Jeg vil ikke bruge mere af min tid på en person, som i den grad mangler empati, og er så langt væk fra min opfattelse af hvordan man kommunikere og viser respekt og pli overfor sine medmennesker. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har fuldstændig opgivet at have en fornuftig dialog med dig. Du er udenfor min rækkevidde, selvom jeg vil mene at jeg er rummelig. At du ikke selv ved hvad du skriver fortæller mig lidt om hvilket niveau du befinder dig på, det niveau får du mig ikke ned på. Det er jeg for begavet til at synke ned på. At dine præferencer er unge slanke kvinder er fint med mig, men hvorfor dit behov for at nedgøre andre mennesker som falder udenfor dine præferencer. Det burde ikke være nødvendigt. Opsøger du en yngre slank kvinde, hvor det så viser sig at hun ikke er ung eller slank, er det fair nok at skrive det i anmeldelsen, men uden skælsord. Vend om i døren. En person som dig med dine manglende sociale færdigheder, vil aldrig som i aldrig få fornøjelse af mit selskab, og jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor de gp'er der er herinde ikke boykotter dig og udelukker dig for besøg, med den tilgang du har til andre mennesker. Så vigtig kan dine penge heller ikke være. Du skriver grimt og det tager jeg stor afstand fra. Jeg vil ikke bruge mere af min tid på en person, som i den grad mangler empati, og er så langt væk fra min opfattelse af hvordan man kommunikere og viser respekt og pli overfor sine medmennesker. Jeg er enig i hvert et ord du skriver. Det bedste vi kan gøre er at ignorere mennesker der opfører sig sådan. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: En person som dig med dine manglende sociale færdigheder, vil aldrig som i aldrig få fornøjelse af mit selskab, og jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor de gp'er der er herinde ikke boykotter dig og udelukker dig for besøg, med den tilgang du har til andre mennesker. Så vigtig kan dine penge heller ikke være. Det gør de måske også? Eller måske præsenterer Alkoholikeren sig ikke med nickname? Eller måske er han supersød henne i virkeligheden? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juni, 2020 Liv skrev, for 3 minutter siden: Det gør de måske også? Eller måske præsenterer Alkoholikeren sig ikke med nickname? Eller måske er han supersød henne i virkeligheden? Når en bruger herinde fra skriver til mig tjekker jeg op på hvad de skriver og hvorledes de formulere sig. Sviner de andre til med grimme ord, er det et stort nej tak fra min side. Jeg ønsker ikke at være i selskab med personer der ikke formår at opføre sig pænt. Jeg håber at han opfører sig en smule menneskeligt irl. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 10. Juni, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Når en bruger herinde fra skriver til mig tjekker jeg op på hvad de skriver og hvorledes de formulere sig. Sviner de andre til med grimme ord, er det et stort nej tak fra min side. Jeg ønsker ikke at være i selskab med personer der ikke formår at opføre sig pænt. Jeg håber at han opfører sig en smule menneskeligt irl. Ja, den er jeg helt med på, men ikke alle præsenterer sig med nick, han kan jo bare ringe, præsentere sig som Peter og bestille en tid. Ikke hos mig dog, jeg er udenfor målgruppen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 10. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Når en bruger herinde fra skriver til mig tjekker jeg op på hvad de skriver og hvorledes de formulere sig. Sviner de andre til med grimme ord, er det et stort nej tak fra min side. Jeg ønsker ikke at være i selskab med personer der ikke formår at opføre sig pænt. Jeg håber at han opfører sig en smule menneskeligt irl. Jeg er enig med dig og har også selv haft den tanke at de gp der er herinde og som han besøger, må have overvejet at boycutte en sådan mand Del dette indlæg Link til indlæg
Nymann 6 Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Liv skrev, for 10 timer siden: Ja, den er jeg helt med på, men ikke alle præsenterer sig med nick, han kan jo bare ringe, præsentere sig som Peter og bestille en tid. Ikke hos mig dog, jeg er udenfor målgruppen Det har du helt ret i, men det udstiller ham jo, at han ikke vil være ved hvem han er, når der er fisse i farvandet Redigeret 11. Juni, 2020 af Nymann Stavekontrol vil ikke skrive fisse :-) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Juni, 2020 Lady C skrev, for 7 timer siden: Jeg er enig med dig og har også selv haft den tanke at de gp der er herinde og som han besøger, må have overvejet at boycutte en sådan mand Vi ved jo ikke, om han overhovedet besøger nogle piger, der er herinde. Og hvis han gør, er det ikke sikkert de ved hvem han er herinde. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Juni, 2020 Liv skrev, for 11 timer siden: Det gør de måske også? Eller måske præsenterer Alkoholikeren sig ikke med nickname? Eller måske er han supersød henne i virkeligheden? Hvorfor fik jeg en sørgelig smiley for denne, @Nemtøs? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. Juni, 2020 Liv skrev, for 31 minutter siden: Hvorfor fik jeg en sørgelig smiley for denne, @Nemtøs? Måske fordi du at jeg kunne være supersød i henne i virkeligheden, gætter jeg, måske men tænker at hun nok kommer med en mere kvalificeret forklaring på dit spørgsmål. bh Alko Del dette indlæg Link til indlæg