Hop til indhold
MrLovaLova

Fyldige side 9 piger

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Lady C skrev, for 4 timer siden:

Et rigtigt mandfolk er ikke bleg for at komme med en undskyldning.  At kunne undskylde når man har kvajet sig, kræver mod og " mandshjerte " og så selvfølgelig - selv indsigt. Men hvis ikke man ejer nogle af de ovennævnte egenskaber, ja så er man vel " undskyldt" 

Du kunne have scoret så mange point hvis du " kunne stå ved" at du har dummet dig. 

Smagsdommer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Man må mene hvad man vil. Men det betyder altså noget hvordan  man formidler sine meninger

Hvis mening? Og hvem kan og må dømme om formidling ? - ren smagsdommeri 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Jeg håber at trådstarter har fået svar på hans spørgsmål?

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden:

Tak Voice 

Man vælger hvor man "slikker"

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest demting
Lady C skrev, den 30.5.2020 at 18:17:

De mænd der er til petit kvinder, vil nok aldrig tænde på erotisk buttede kvinder, mens de der er til kvinder med former nok ikke synes de petit kvinder er de mest appellerende. Men at kalde en erotisk buttet kvinde for fed - svarer til at kalde en petit kvinde for en anorektisk dværg. 

Arh, jeg er til det hele :D

med hensyn til Side9, så synes jeg det er fesent alt de tøj de har på, man burde som minimum kunne se brysterne (store, små eller midt i mellem)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvorfor kun brysterne :D og har du et gæt på Hvorfor ekstrabladet ikke har en side 10 mand til damerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 10 timer siden:

Nej da blot et selvstændigt menneske der “taler lige ud af posen” ikke andet. 

@Svendsenaalborg beskrev dig nu meget godt.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

Hvis mening? Og hvem kan og må dømme om formidling ? - ren smagsdommeri 

Er du da uenig i at det betyder noget hvordan man ytrer sin mening? 

Du kan sno dig som du vil.  Du har dummet dig og såret andre med dine udtalelser. Hvis jeg var dig ville jeg indse mit nederlag og trække mig fra debatten. At du bliver ved med at sno dig er bare lidt.................. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Alkoholikeren Jeg tror at den eneste måde man kan få dig til at indse hvorfor der er noget galt i at svine mennesker til, selvom du ikke sætter navn på, det er ved at gå ned på dit niveau. Og om admin så gav mig fripas i 24 timer til at sætte dig på plads, så ville jeg sige nej tak, for det niveau du kravler rundt på, det er ikke værdigt for noget menneske! Så jeg trækker mig fra diskussionen med dig. Men jeg vil dog lige slutte af med at skrive, at du kan finde på at besøge en kvinde som du finder kvalmende, bare som et eksperiment, uden i det mindste at gøre hende opmærksom på det, og spørge hende om hun stadig vil tage imod dit besøg, det viser hvilken skræmmende personlighed du har også ude i virkeligheden! Og det skræmmer mig sgu!!! 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

@Alkoholikeren Jeg tror at den eneste måde man kan få dig til at indse hvorfor der er noget galt i at svine mennesker til, selvom du ikke sætter navn på, det er ved at gå ned på dit niveau. Og om admin så gav mig fripas i 24 timer til at sætte dig på plads, så ville jeg sige nej tak, for det niveau du kravler rundt på, det er ikke værdigt for noget menneske! Så jeg trækker mig fra diskussionen med dig. Men jeg vil dog lige slutte af med at skrive, at du kan finde på at besøge en kvinde som du finder kvalmende, bare som et eksperiment, uden i det mindste at gøre hende opmærksom på det, og spørge hende om hun stadig vil tage imod dit besøg, det viser hvilken skræmmende personlighed du har også ude i virkeligheden! Og det skræmmer mig sgu!!! 

Giver dig ret. Sikke et modbydeligt menneskesyn at have. :angry:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Eksperimentelt besøg ja da se for tyve pr siden fandt jeg dominans “sygt” anal sex også perverteret og unaturligt - det måtte jeg eksperimentere med og fandt anal unaturligt for mig og det med en let rask endefuld til kvinden efter sex, fandt jeg ret fedt så det kunne jeg kun finde ud sf ved at besøge de der tilbød det, samme tilgang havde jeg med besøg sf en tyk kvinde. Hun vidste det var første gang jeg var sammen med en med BMI anslået 47 og jeg havde købt en time og gik efter tyve minutter og for klarede at jeg ikke kunne have sex med hende og hun ku beholde hele beløbet da det var mig selv der afbrød leverancen i de tyve minutter var det gensidige berøringer og opvarming til at knalde og det måtte jeg så erkende at der var jeg så ikke. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Alkoholikeren skrev, den 3.6.2020 at 03:33:

Hvem har jeg specifikt kaldt “fedt i tønde” svar udbedes gerne med citat tak 

@Nemtøs savner dit svar faktisk har jeg ikke skrevet fedt i tønde, men brugt begrebet “fedttønde” lad høre 

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 1.6.2020 at 09:53:

Enig men ikke “fedt i tønde” normalt skabt og en veltrænet naturlig krop og et godt sexdrive 

Mon ikke at det er ovenstående indlæg der tænkes på?

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak @Bear det er nok det der refereres til. Men sim jeg læser dit citat er det ikke møntet på nogen som helst som jeg beskyldes så urigtigt for. 
bh

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 10 minutter siden:

Tak @Bear det er nok det der refereres til. Men sim jeg læser dit citat er det ikke møntet på nogen som helst som jeg beskyldes så urigtigt for. 
bh

Alko

Det er du ikke blevet beskyldt for af @Nemtøs ?

Hun beskylder dig for:

"at kalde  overvægtige  for  fedt   i tønde.".

Og det er da præcis hvad du gør i dit indlæg. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

@Nemtøs savner dit svar faktisk har jeg ikke skrevet fedt i tønde, men brugt begrebet “fedttønde” lad høre 

bh

Alko

Jeg  har  fuldstændig  opgivet  at  have  en  fornuftig dialog  med  dig.  Du  er  udenfor  min  rækkevidde, selvom  jeg  vil  mene  at  jeg  er  rummelig. At  du  ikke  selv  ved  hvad  du  skriver  fortæller mig lidt  om  hvilket niveau  du  befinder  dig  på, det  niveau  får  du  mig  ikke  ned  på.  Det  er  jeg  for  begavet til  at  synke  ned  på. 

At  dine  præferencer  er  unge  slanke  kvinder  er  fint  med  mig,  men  hvorfor  dit behov  for  at  nedgøre  andre  mennesker  som  falder  udenfor  dine  præferencer.  Det  burde  ikke  være  nødvendigt. Opsøger  du  en  yngre  slank  kvinde, hvor  det  så viser  sig  at  hun  ikke  er  ung  eller  slank,  er  det  fair  nok  at  skrive  det  i anmeldelsen,  men  uden  skælsord.  Vend  om  i døren. 

En  person  som  dig  med  dine manglende sociale  færdigheder,  vil  aldrig  som  i aldrig  få  fornøjelse af  mit  selskab, og  jeg  forstår  ærlig talt  ikke  hvorfor  de  gp'er  der  er  herinde  ikke  boykotter  dig  og  udelukker  dig  for  besøg,  med  den  tilgang  du  har  til  andre  mennesker.  Så  vigtig kan dine  penge  heller  ikke  være. 

Du  skriver  grimt og  det  tager  jeg  stor afstand  fra.

Jeg  vil  ikke  bruge  mere  af  min  tid  på  en  person, som  i den  grad  mangler  empati, og  er  så  langt  væk  fra  min opfattelse  af  hvordan  man  kommunikere  og  viser  respekt  og  pli  overfor  sine  medmennesker.

Screenshot_20200610-163633_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200610-163652_Samsung Internet.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  fuldstændig  opgivet  at  have  en  fornuftig dialog  med  dig.  Du  er  udenfor  min  rækkevidde, selvom  jeg  vil  mene  at  jeg  er  rummelig. At  du  ikke  selv  ved  hvad  du  skriver  fortæller mig lidt  om  hvilket niveau  du  befinder  dig  på, det  niveau  får  du  mig  ikke  ned  på.  Det  er  jeg  for  begavet til  at  synke  ned  på. 

At  dine  præferencer  er  unge  slanke  kvinder  er  fint  med  mig,  men  hvorfor  dit behov  for  at  nedgøre  andre  mennesker  som  falder  udenfor  dine  præferencer.  Det  burde  ikke  være  nødvendigt. Opsøger  du  en  yngre  slank  kvinde, hvor  det  så viser  sig  at  hun  ikke  er  ung  eller  slank,  er  det  fair  nok  at  skrive  det  i anmeldelsen,  men  uden  skælsord.  Vend  om  i døren. 

En  person  som  dig  med  dine manglende sociale  færdigheder,  vil  aldrig  som  i aldrig  få  fornøjelse af  mit  selskab, og  jeg  forstår  ærlig talt  ikke  hvorfor  de  gp'er  der  er  herinde  ikke  boykotter  dig  og  udelukker  dig  for  besøg,  med  den  tilgang  du  har  til  andre  mennesker.  Så  vigtig kan dine  penge  heller  ikke  være. 

Du  skriver  grimt og  det  tager  jeg  stor afstand  fra.

Jeg  vil  ikke  bruge  mere  af  min  tid  på  en  person, som  i den  grad  mangler  empati, og  er  så  langt  væk  fra  min opfattelse  af  hvordan  man  kommunikere  og  viser  respekt  og  pli  overfor  sine  medmennesker.

Screenshot_20200610-163633_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200610-163652_Samsung Internet.jpg

Jeg er enig i hvert et ord du skriver. Det bedste vi kan gøre er at ignorere mennesker der opfører sig sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Det gør de måske også? Eller måske præsenterer Alkoholikeren sig ikke med nickname? Eller måske er han supersød henne i virkeligheden? ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Det gør de måske også? Eller måske præsenterer Alkoholikeren sig ikke med nickname? Eller måske er han supersød henne i virkeligheden? ;) 

Når  en  bruger  herinde fra  skriver  til  mig  tjekker  jeg  op  på  hvad de  skriver  og  hvorledes  de  formulere  sig.  Sviner  de  andre  til  med  grimme  ord,  er  det  et  stort  nej  tak fra  min  side.  Jeg  ønsker  ikke  at  være  i selskab  med  personer der  ikke  formår  at  opføre  sig  pænt. 

Jeg  håber  at  han  opfører  sig  en smule menneskeligt  irl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Når  en  bruger  herinde fra  skriver  til  mig  tjekker  jeg  op  på  hvad de  skriver  og  hvorledes  de  formulere  sig.  Sviner  de  andre  til  med  grimme  ord,  er  det  et  stort  nej  tak fra  min  side.  Jeg  ønsker  ikke  at  være  i selskab  med  personer der  ikke  formår  at  opføre  sig  pænt. 

Ja, den er jeg helt med på, men ikke alle præsenterer sig med nick, han kan jo bare ringe, præsentere sig som Peter og bestille en tid. Ikke hos mig dog, jeg er udenfor målgruppen :mrgreen:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Jeg er enig med dig og har også selv haft den tanke at de gp der er herinde og som han besøger, må have overvejet at boycutte en sådan mand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 10 timer siden:

Ja, den er jeg helt med på, men ikke alle præsenterer sig med nick, han kan jo bare ringe, præsentere sig som Peter og bestille en tid. Ikke hos mig dog, jeg er udenfor målgruppen :mrgreen:

Det har du helt ret i, men det udstiller ham jo, at han ikke vil være ved hvem han er, når der er fisse i farvandet ;-)

Redigeret af Nymann
Stavekontrol vil ikke skrive fisse :-)
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 7 timer siden:

Jeg er enig med dig og har også selv haft den tanke at de gp der er herinde og som han besøger, må have overvejet at boycutte en sådan mand 

Vi ved jo ikke, om han overhovedet besøger nogle piger, der er herinde. Og hvis han gør, er det ikke sikkert de ved hvem han er herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor fik jeg en sørgelig smiley for denne, @Nemtøs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Liv skrev, for 31 minutter siden:

Hvorfor fik jeg en sørgelig smiley for denne, @Nemtøs?

Måske fordi du at jeg kunne være supersød i henne i virkeligheden, gætter jeg, måske men tænker at hun nok kommer med en mere kvalificeret forklaring på dit spørgsmål. 

bh Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...