Hop til indhold
MrLovaLova

Fyldige side 9 piger

Recommended Posts

Guest MisterX
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

Der er heldigvis masser af mænd, der synes rundt er smukt! Mænd der elsker at banke deres pik op mellem mine frodige skamlæber, så hver delle på min krop blævrer! Mænd der nyder at stikke deres pik ind mellem min enorme mave og træstamme tykke lår og kører pikken frem og tilbage! Mænd der får stiv pik af at røre og kysse hvert kilo på min krop, og elsker at jeg sænker mine mange kilo ned over dem, så de kan mærke mine 150 kilo! Nej, jeg er ikke bare en BBW, jeg er en SUPER SIZE BBW og nogle mænd elsker det! Så at DU synes, det er kvalmende, det er DIN mening! Og du skal huske at DIN mening ikke er den eneste rigtige mening! Så omtal os ordentligt og med respekt! Nu vil jeg æde noget is så jeg kan blive endnu federe, kun for din skyld @Alkoholikeren. For du har jo også kontaktet mig dengang jeg var helt ny herinde, inden jeg overhovedet var begyndt i branchen. Og mine dengang 157 kilo skræmte dig ikke væk i første omgang, så mon ikke du i virkeligheden tænder på min flommefede krop. Du tør bare ikke indrømme det. ;)

Hvem er det du straffer mest ved, at æde dig federe ? - Mon ikke det er dig selv ;)
Tror faktisk alkoholikeren er ret ligeglad. Desuden er han langtfra den eneste, som synes svær overvægt ikke er pænt :)

Redigeret af MisterX

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Christina spis du blot din is- og nyd sommeren kh Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MisterX skrev, for 5 minutter siden:

Hvem er det du straffer mest ved, at æde dig federe ? - Mon ikke det er dig selv ;)
Tror faktisk alkoholikeren er ret ligeglad. Desuden er han langtfra den eneste, som synes svær overvægt ikke er pænt :)

Der er INTET galt i at synes svær overvægt ikke er pænt. Men forskellen er at du skriver det pænt, så derfor respekterer jeg din mening. Alkoholikeren går langt over stregen, og derfor skrev jeg som jeg gjorde, så han forhåbentlig får kvalme og ondt i røven. Han elsker at provokere, og utroligt nok får han lov selvom han går langt over stegen, men nu fik han lidt igen. Så kan han tænke over om det egentligt var så sjovt at nedgøre en masse mennesker. Men sørgeligt nok, så tror jeg ikke han tænker så langt. Han skynder sig nok bare videre til næste tråd og sviner nogle andre til. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor så meget ufred - kom nu væk fra jeres tastaturer og kom ud i det gode vejr. Så bliver humøret bare så meget bedre, og alle mindreværdskomplekshedsudløsendeskriverier her på sitet vil høre op. Sikken dejlig dag det er i dag.

Når vi nu snakker om mænd og vores foretrukne egenskaber hos en kvinde, så læs den her !! .... SKÅL !!!

a.jpg

Redigeret af Asmodeus
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Hellere det, end de radmagre tøjstativer, som modebranchen har så svært ved at gøre op med trods løfter om det modsatte.

Den her tråd handler efterhånden allermest om udskamning af kvindens krop. De fleste vil synes (inklusiv mig selv), at det er forkert at kalde en overvægtig kvinde for en "tønde". Men hvorfor er det så i orden at man kalder slanke piger for "tøjstativer"? Det er sgu da ligeså nedsættende. 

Redigeret af Lange
  • Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Lange skrev, for 48 minutter siden:

Den her tråd handler efterhånden allermest om udskamning af kvindens krop. De fleste vil synes (inklusiv mig selv), at det er forkert at kalde en overvægtig kvinde for en "tønde". Men hvorfor er det så i orden at man kalder slanke piger for "tøjstativer"? Det er sgu da ligeså nedsættende. 

Det er lige præcis det det er. Udskamning af kvindekroppen. Det er nemlig sådan kvindekønnet kan holdes nede og kontrolleres. Og derfor skal ingen kvinder finde sig i at hverken alkoholikere eller andre brovtende individer sviner kvindens krop til. Hverken her eller ude i samfundet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lady C skrev, for 38 minutter siden:

Det er lige præcis det det er. Udskamning af kvindekroppen. Det er nemlig sådan kvindekønnet kan holdes nede og kontrolleres. Og derfor skal ingen kvinder finde sig i at hverken alkoholikere eller andre brovtende individer sviner kvindens krop til. Hverken her eller ude i samfundet. 

Jeg synes ikke der oprindeligt var tale om udskamning. 

Det der blev påtalt, og som jeg er enig i, er at det er forkert at anprise den tykke krop. Det er ikke sundt at være tyk, og det er rigtigt usundt at være overvægtig, og det er direkte sundhedsskadeligt at være stærkt overvægtig. Nøjagtig det samme, med omvendt fortegn om de der er tynde fordi de sulter sig. Begge kategorier lever kortere end andre og belaster hospitalsvæsenet meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Det der blev påtalt, og som jeg er enig i, er at det er forkert at anprise den tykke krop. Det er ikke sundt at være tyk, og det er rigtigt usundt at være overvægtig, og det er direkte sundhedsskadeligt at være stærkt overvægtig. Nøjagtig det samme, med omvendt fortegn om de der er tynde fordi de sulter sig. Begge kategorier lever kortere end andre og belaster hospitalsvæsenet meget. 

Er dette udskamning: "Er rundt smukt?  ;) overvægt og fedme er kvalmende :( nogle er syge og sygdommen er fedme, rent eksperimentelt har jeg engang prøvet en fed GP (BBW) det var ikke succes for nogen af os. "

Ærlig talt, så forstår jeg dig simpelthen ikke, hvis du ikke mener det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænd har måske en tendens til at se andres fejl før deres egne? -- men det er jo også mænd, der køber sex, så derfor har man som mand lov til at beskrive en kvinde som om det var en hvilken som helst anden genstand, der kan være grim, ulækker, kvalmende .... det er bare så sympatiske træk hos en mand, ikk ... eller not ....

Et billede siger mere end mange ord .aa.jpg

Redigeret af Asmodeus
  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Elmontør skrev, for 5 minutter siden:

Ærlig talt, så forstår jeg dig simpelthen ikke, hvis du ikke mener det

Mener hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 2 timer siden:

Vi taler altså om piger, der bliver tvunget til at være så tynde, at de har et livstruende lavt BMI. Så der er ikke tale om slanke piger, men om sygeligt tynde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Altså det oprindelige emne handlede om ekstra bladets side 9 piger på det sidste var blevet større. Her var det så at nogle svarede ja og skrev at de var overvægtige. Så undersøgte jeg sagen og så tre frodige kvinder som ikke var overvægtige - men erotisk buttede. 

Så blev tråden så ( mis) brugt til at gå til angreb på overvægtige kvinder - altså en afsporing - idet oplægget ikke handlede om overvægt men om ekstra bladets sidste modeller og om de var større end det hidtil viste. 

Du har ret i at voldsom overvægt er sundhedsskadeligt men da ingen af ekstra bladets modeller altså hverken er voldsomt overvægtige - ja ikke engang overvægtig, men bare ikke åleslanke - ja så synes Jeg det er misvisende at bruge dem som eksempler på overvægt.  Og at bruge så nedladende og hadefulde kommentarer som alkoholikeren bruger er fuldstændig unødvendig.  Og  er ikke alene et unødvendigt angreb på overvægtige, men også et angreb  på mangfoldighed i skønhed og smag og kroppe. Gad vide hvordan han selv ser ud? 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Asmodeus skrev, for 1 time siden:

Mænd har måske en tendens til at se andres fejl før deres egne? -- men det er jo også mænd, der køber sex, så derfor har man som mand lov til at beskrive en kvinde som om det var en hvilken som helst anden genstand, der kan være grim, ulækker, kvalmende .... det er bare så sympatiske træk hos en mand, ikk ... eller not ....

Et billede siger mere end mange ord .aa.jpg

Vi er ikke en genstand! Derfor har I ikke lov at beskrive os sådan. Eller mener du vi er tilbage til slave tider, hvor vi skal lystre fordi I har "købt os"? I køber vores tid, intet andet! Hvad vi skal lave i den tid er op til kvinden! Vælger hun at tage jer op i himlen ved at dyrke ubeskrivelig god sex med jer, så er I heldige. Men det er ikke noget I bestemmer, da vi ikke er slaver!!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Vi er ikke en genstand! Derfor har I ikke lov at beskrive os sådan. Eller mener du vi er tilbage til slave tider, hvor vi skal lystre fordi I har "købt os"? I køber vores tid, intet andet! Hvad vi skal lave i den tid er op til kvinden! Vælger hun at tage jer op i himlen ved at dyrke ubeskrivelig god sex med jer, så er I heldige. Men det er ikke noget I bestemmer, da vi ikke er slaver!!!! 

jeg tror du glemte at læse mit ... or not ... i mit indlæg kære. Så slap bare af, jeg er IKKE tilbage til slavetider, så rolig nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Asmodeus skrev, for 22 minutter siden:

jeg tror du glemte at læse mit ... or not ... i mit indlæg kære. Så slap bare af, jeg er IKKE tilbage til slavetider, så rolig nu.

Så misforstod jeg dig. Det må du undskylde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 6 timer siden:

Vi taler altså om piger, der bliver tvunget til at være så tynde, at de har et livstruende lavt BMI. Så der er ikke tale om slanke piger, men om sygeligt tynde piger.

Jo, men du misforstår mig. Jeg er enig i nogen af disse piger et for tynde. Det var mere det, at det er nedsættende at kalde dem tøjstativer på samme måde som det er nedsættende at kalde en meget overvægtig for tønde.

Redigeret af Lange
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Svendsenaalborg skrev, den 30.5.2020 at 20:25:

Det er også fint, at du har det. 

Men hvorfor har du behov for at give udtryk for dem i et sprog og på en måde, som er nedladende og ondskabsfuld?

Det kan vel kun være fordi, du mener, at de mennesker, du omtaler, fortjener at blive ydmyget og nedgjort, eller fordi du selv får et eller andet ud af det; en måde at afstive et svagt selvværd på ved at nedgøre andre eller hente anerkendelse hos folk, der tænker som dig?

Indholdet, din mening, har du da ret til at have, men jeg betvivler kraftigt dine motiver for at give udtryk for dem... 

Så: vil du svare mig på, hvorfor du synes, det er ok at omtale andre mennesker på den måde, som du gør? Med andet end en henvisning til retten til at have sin egen mening...

Svendsen dit opslag taler helt for sig selv - Ingen fortjener at blive ydmyget - sagen er bare den at jeg ikke gider politisk korrekt tale eller rette politisk korrekt busllshit, det nemmeste er at shit shame de man er uenig med vha udskamning - jeg benytter mig af klart sprog problemer frem for udfordringer, fed frem for hyggebuttet o.a. eufemismer - længere er den sådasn set ikke. hav nu en dejlig dag i det gode vejr.

alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

sagen er bare den at jeg ikke gider politisk korrekt tale eller rette politisk korrekt busllshit

Eftersom politisk korrekt tale er noget så simpelt som at undlade brugen af ord, man ved sårer eller fornærmer andre (og marginaliserer yderligere allerede marginaliserede grupper) klinger "gider ikke politisk korrekt tale" lidt hult. At undlade politisk korrekt tale, er lige præcis ønsket om at marginalisere, fornærme og nedgøre andre. Det har man sikkert lov til. Det siger en del om afsenderen.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Svendsen dit opslag taler helt for sig selv - Ingen fortjener at blive ydmyget - sagen er bare den at jeg ikke gider politisk korrekt tale eller rette politisk korrekt busllshit, det nemmeste er at shit shame de man er uenig med vha udskamning - jeg benytter mig af klart sprog problemer frem for udfordringer, fed frem for hyggebuttet o.a. eufemismer - længere er den sådasn set ikke. hav nu en dejlig dag i det gode vejr.

alko

Så der er kun 2 måder at ytre sig på ? Ved at være politisk korrekt eller ved at svine andre til ? Der findes ingen mellemting ? 

Jeg kan sagtens følge dig i det med at det politiske korrekte kan være anstrengende. Jeg er selv tilhænger af at man siger hvad man mener. Men det kan sagtens lade sig gøre at argumentere med tydelighed og integritet SAMTIDIG med at man ytrer sig med respekt for sine medmennesker og ikke taler grimt og sårende. 

Det kan faktisk godt lade sig gøre og det giver faktisk meget mere respekt og anerkendelse end hvis man falder ned på et vulgært niveau. :) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 18 timer siden:

Hellere det, end de radmagre tøjstativer, som modebranchen har så svært ved at gøre op med trods løfter om det modsatte.

Hvis ikke man kan kalde store piger fedt i tønde, så bør man heller kunne kalde slanke piger "radmagre tøjstativer" og lign. At tale ordentligt gå vel forhåbenlig begge veje.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 12 minutter siden:

Så der er kun 2 måder at ytre sig på ? Ved at være politisk korrekt eller ved at svine andre til ? Der findes ingen mellemting ? 

Jeg kan sagtens følge dig i det med at det politiske korrekte kan være anstrengende. Jeg er selv tilhænger af at man siger hvad man mener. Men det kan sagtens lade sig gøre at argumentere med tydelighed og integritet SAMTIDIG med at man ytrer sig med respekt for sine medmennesker og ikke taler grimt og sårende. 

Det kan faktisk godt lade sig gøre og det giver faktisk meget mere respekt og anerkendelse end hvis man falder ned på et vulgært niveau. :) 

Hej @Lady C

Der er ingen tvivl om, at den debat, som foregår omkring særligt emner som indvandrere , vægt, kriminalitet og køn, er meget rå og meget synlig. Der er blevet kort fra tanke til handling. I gamle dage var der et naturligt filter, fordi man skulle finde skrivemaskinen frem og sende brevet til en redaktør. Den er der, så ikke i dag. Den demokratiske samtale lider på sociale medier, hvor grove kommentarer skræmmer mange væk fra debatten. Vi bliver nødt til at tale om tonen. Også herinde på EG. Og synes da ledelsen, skal gribe ind., det gør de heldigvis også ofte. Men der er også smuttere. Og derfor, skal de grove indlæg anmeldes. Også selv om debatten foregår inden for lovens grænser. Hvis vi vil værne om ytringsfriheden og den offentlige debat, kommer vi ikke uden om debatten om de hadefulde ytringer. Og enig @Lady C At man sagtens kan være uenig ja meget uenig. Og skrive i et sobert sprog. Det er ikke en raket videnskab. Det handler i bund og grund om pli i mine øjne. Og selv om, man ikke kan være politisk korrekt. Kan man sagtens ytre sig uden, at være ond, og skrive ækelt. Igen det sigr jo mere om afsenderen. End modtageren. En debat, skal ikke være at såre. Men at give sine synspunkter. 

God sommerdag derude.

KK

• Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

alko

Hvis du mener at ingen fortjener at blive ydmyget, hvorfor så gøre det? At kalde det det nemmeste er ikke en årsag, og det ved du udmærket godt. Hvordan ville du have det hvis vi andre ydmygede dig på samme måde? Og skammer du dig aldrig over den måde du beskriver andre på? Eller lad mig spørge på denne måde: hvis du går en tur på Strøget og jeg tilfældigvis går forbi, vil du så råbe flommefede fedttønde efter mig, med risiko for de konsekvenser det nu kan give dig, eller ville du kunne styre dig når det er ude i virkeligheden, og du ikke kan gemme dig anonymt bag en skærm? 

Et eller andet sted er jeg helt ligeglad med dine svar. Jeg vil bare have dig til at tænke lidt over hvad du gør ved andre. Når jeg ser et svar som dit første i denne tråd og ser det er dig, så trækker jeg på skuldrene for jeg ved hvordan du skriver i politik forummet herinde, så jeg tager ikke din mening seriøst. Men råber du det efter mig på gaden, så vil det sidde i mig i månedsvis at et menneske fandt mig så frastødende at han udskammede mig irl. Sådan er det ikke alle der har det. Nogle reagerer på det der bliver skrevet anonymt herinde. Så prøv at tænke lidt over det du skriver, før du trykker udgiv dit svar, uanset om det drejer sig om folks vægt, hudfarve eller andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du mener at ingen fortjener at blive ydmyget, hvorfor så gøre det? At kalde det det nemmeste er ikke en årsag, og det ved du udmærket godt. Hvordan ville du have det hvis vi andre ydmygede dig på samme måde? Og skammer du dig aldrig over den måde du beskriver andre på? Eller lad mig spørge på denne måde: hvis du går en tur på Strøget og jeg tilfældigvis går forbi, vil du så råbe flommefede fedttønde efter mig, med risiko for de konsekvenser det nu kan give dig, eller ville du kunne styre dig når det er ude i virkeligheden, og du ikke kan gemme dig anonymt bag en skærm? 

Et eller andet sted er jeg helt ligeglad med dine svar. Jeg vil bare have dig til at tænke lidt over hvad du gør ved andre. Når jeg ser et svar som dit første i denne tråd og ser det er dig, så trækker jeg på skuldrene for jeg ved hvordan du skriver i politik forummet herinde, så jeg tager ikke din mening seriøst. Men råber du det efter mig på gaden, så vil det sidde i mig i månedsvis at et menneske fandt mig så frastødende at han udskammede mig irl. Sådan er det ikke alle der har det. Nogle reagerer på det der bliver skrevet anonymt herinde. Så prøv at tænke lidt over det du skriver, før du trykker udgiv dit svar, uanset om det drejer sig om folks vægt, hudfarve eller andet. 

Tror  desværre at  evnerne  ikke  rækker  så  langt at  være  i stand til at  sætte  sig  i  andres  sted og  reflektere. 

Jeg  har  lyst  til  at  skrive  en  masse  om  empati, intelligens, pli  og  respekt  for  andre  mennesker.  De  mennesker som bare  rummer  lidt af  ovenstående  kan  også  se  hvor forkert  et par få  medlemmer  herinde omtaler  andre på. 

Jeg  får  en  smule  medlidenhed  med de  små  mennesker  og  samtidig  vrider  min  mave  sig  i væmmelse  over  deres  grimme  indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Spis en is og nyd det gode vejr Christina og nej jeg råber ikke af folk på gaden, med mindre de råber af mig! Så nej jeg ville ikke råbe af dig helt umotiveret - håber din is vil bekomme dig vel.

vh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Tror  desværre at  evnerne  ikke  rækker  så  langt at  være  i stand til at  sætte  sig  i  andres  sted og  reflektere. 

Jeg  har  lyst  til  at  skrive  en  masse  om  empati, intelligens, pli  og  respekt  for  andre  mennesker.  De  mennesker som bare  rummer  lidt af  ovenstående  kan  også  se  hvor forkert  et par få  medlemmer  herinde omtaler  andre på. 

Jeg  får  en  smule  medlidenhed  med de  små  mennesker  og  samtidig  vrider  min  mave  sig  i væmmelse  over  deres  grimme  indlæg. 

Sikke du kan “psykologisere” på et opslag - spis en is og nyd det dejlige vejr 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...