MrLovaLova 1166 Skrevet 30. Maj, 2020 Har lagt mærke til der er kommet lidt større størrelser på side 9, det er da bestemt godt med noget variation Er der nogen der ved hvorfor? Hvis man jævnligt følger med i dagens side 9, så er det da først her for nylig? 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Det er sjovt, jeg tænkte faktisk over det samme idag. Mon ikke det er for at vise mangfoldighed, vi er i en bølge af "stort er smukt" og plus size (tykke) modeller på Catwalken, så det er vist bare blevet moderne at hylde over forbrug (spisning) syntes jeg har set "frodige" kvinder på side 9 i det sidste års tid. Det er nu ikke fordi jeg ønsker at se anoreksikere på side 9 eller nogen andre steder for den sags skyld, det er en frygtelig sygdom og jeg syntes det er godt at landets unge mennesker, ikke får kastet ultra og sygeligt tynde skønheds idealer i hovedet. Men syntes det er sjovt at vi skal finde det skønne i overvægt - som egentligt bare er et symbol på et menneske der spiser mere end det har brug for, og forøvrigt heller ikke er særligt sundt, alt efter omfang af overvægten. Redigeret 30. Maj, 2020 af EksilKøbenhavner 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 31 minutter siden: Det er sjovt, jeg tænkte faktisk over det samme idag. Mon ikke det er for at vise mangfoldighed, vi er i en bølge af "stort er smukt" og plus size (tykke) modeller på Catwalken, så det er vist bare blevet moderne at hylde over forbrug (spisning) syntes jeg har set "frodige" kvinder på side 9 i det sidste års tid. Det er nu ikke fordi jeg ønsker at se anoreksikere på side 9 eller nogen andre steder for den sags skyld, det er en frygtelig sygdom og jeg syntes det er godt at landets unge mennesker, ikke får kastet ultra og sygeligt tynde skønheds idealer i hovedet. Men syntes det er sjovt at vi skal finde det skønne i overvægt - som egentligt bare er et symbol på et menneske der spiser mere end det har brug for, og forøvrigt heller ikke er særligt sundt, alt efter omfang af overvægten. Nu er jeg selv fyldig, og jeg mener heller ikke at man skal hylde overvægt - for det er jo usundt - men jeg synes der er ret langt fra at hylde fedme og usund overvægt, og så til at sige og vise at det også kan være smukt med lidt fedt på kroppen. Bryster og røv vil mange jo gerne se fedt på, men realiteten er, at for de fleste piger naturlige piger, indebærer store bryster og en fyldig røv også at der sidder lidt ekstra på andre dele af kroppen. Af de side 9 piger jeg lige fandt på min søgning nu her, er det jo ikke fordi nogen af dem er fede, eller i en fedmeklasse i det hele taget hvor det er sundhedsskadeligt. Så længe man ikke promoverer et sundshedsskadeligt ideal er alt vel i skønneste orden. De fleste plus size modeller er jo ganske normale størrelser. Nu handler det her jo så ikke om hvordan folk selv skal have det med deres krop, så det emne hopper jeg lige over, men det er da skønt at der er blevet plads til lidt spænd i fedtprocenten indenfor skønhedsidealerne. Og der er jo masser af mænd som synes det er dejligt at se på Redigeret 30. Maj, 2020 af Nannas Hjørne Tilføjede et 'vil' Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 30. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden: Af de side 9 piger jeg lige fandt på min søgning nu her, er det jo ikke fordi nogen af dem er fede, eller i en fedmeklasse i det hele taget hvor det er sundhedsskadeligt. Altså hvis du kigger på de sidste par stykker, så vil mit bud være De er +10 kg over normal vægt, hvilket vil sige de flyder rundt i det gule på BMI skalaen. Nu ved jeg ikke hvordan du definere sundhedsskadeligt, men der er en betydelig forhøjet risiko for sukkersyge og fedme relaterede cancer sygdomme. Antageligt er det også forhøjet kolesterol som heller ikke er en god ting Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden: Og der er jo masser af mænd som synes det er dejligt at se på Der er altid noget for enhver smag, jeg ville personligt heller ikke vælge nogen fra på grund af 10-15 kg i overskud. Syntes dog det ville være lidt uheldigt hvis landets unge kvinder væltede på burger king for at spise sig "attraktive" Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Maj, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 2 minutter siden: Altså hvis du kigger på de sidste par stykker, så vil mit bud være De er +10 kg over normal vægt, hvilket vil sige de flyder rundt i det gule på BMI skalaen. Nu ved jeg ikke hvordan du definere sundhedsskadeligt, men der er en betydelig forhøjet risiko for sukkersyge og fedme relaterede cancer sygdomme. Antageligt er det også forhøjet kolesterol som heller ikke er en god ting Der er altid noget for enhver smag, jeg ville personligt heller ikke vælge nogen fra på grund af 10-15 kg i overskud. Syntes dog det ville være lidt uheldigt hvis landets unge kvinder væltede på burger king for at spise sig "attraktive" Tja. nu er det lidt tid siden jeg kiggede BMI, men sidst jeg gjorde, mener jeg at huske, at der for mig som ikke er den laveste pige, var et spænd på 12 kg indenfor de grønne felter. Da jeg var nede på det laveste antal kg som ville være sundt ifg. BMI, havde jeg stadig ikke hul mellem lårene Så det kan være virkelig svært at bedømme hvad folk ligger på. Men vi kan da sagtens være enige om både det med smag og det med burgerking. Det tror jeg bare ikke ligefrem er det de fyldige side 9 piger gør. Om noget sender de mændene ud og køber burger king til deres kvinder Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Er rundt smukt? overvægt og fedme er kvalmende nogle er syge og sygdommen er fedme, rent eksperimentelt har jeg engang prøvet en fed GP (BBW) det var ikke succes for nogen af os. Sund kost jævnlig motion holder de fleste slanke og så er der de der er fede af genetiske årsager, de skal behandles af omgivelserne med respekt og ligeværd, de slik, snack, grov spisende fede kropslige dovne typer kan hjælpes - men have sex med en flomme fed er no go her også at kigge på en fedttønde. Men hver sin smag og begrebet fyldig og hyggerund er blot eufemismer for fedme og overvægt. Bum. Redigeret 30. Maj, 2020 af Alkoholikeren Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 30. Maj, 2020 Nu kommer jeg sjældent så "fine steder", men foranlediget af tråden, måtte jeg da lige ind og smugkigge. Jeg fandt kvinder i forskellige størrelser også aldersmæssigt, så blandt anden en smuk kvinde på 40. Så..... alt i alt synes jeg faktisk det nok mere end tidlige afspejler virkeligheden end for et årti siden, hvor alle var slanke og meget smukke. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 30. Maj, 2020 Jeg var lige for langsom til The Voice, jeg ser pigerne hver dag og ja, i forhold til for nogle siden, er der blevet flere større piger og flere modne, men hvad gør det, det er jo bare et udtryk for hvordan de danske piger ser ud, modsat i modeverden hvor de, selvom de alders mæssigt ikke er unge længere altid er fra slanke til meget slanke. Nu kan jeg jo gode lide bryster, og de hænger tit samnen med resten af pigen med mindre de er kunstige. En pige jeg besøger flere gange om året tog lidt kilo på og wauu nogle flotte bryster hun har fået Længe leve variationen Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 30. Maj, 2020 De er nok sponseret af McDonalds. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Jeg mener bestemt ikke at man kan kalde kvinderne på side 9 for overvægtige. Jeg ville kalde dem for " erotisk buttede" eller " frodige". Iøvrigt ser man på datidens kvinde ideal så blev en kvinde betragtet som attraktiv hvis hun havde former. Man skal passe på med at dømme andre " ude" bare fordi de falder uden for ens personlige præferencer. De mænd der er til petit kvinder, vil nok aldrig tænde på erotisk buttede kvinder, mens de der er til kvinder med former nok ikke synes de petit kvinder er de mest appellerende. Men at kalde en erotisk buttet kvinde for fed - svarer til at kalde en petit kvinde for en anorektisk dværg. Redigeret 30. Maj, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 30. Maj, 2020 Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden: Er rundt smukt? overvægt og fedme er kvalmende nogle er syge og sygdommen er fedme, rent eksperimentelt har jeg engang prøvet en fed GP (BBW) det var ikke succes for nogen af os. Sund kost jævnlig motion holder de fleste slanke og så er der de der er fede af genetiske årsager, de skal behandles af omgivelserne med respekt og ligeværd, de slik, snack, grov spisende fede kropslige dovne typer kan hjælpes - men have sex med en flomme fed er no go her også at kigge på en fedttønde. Men hver sin smag og begrebet fyldig og hyggerund er blot eufemismer for fedme og overvægt. Bum. Det er muligt, jeg får en ban for at sige tingene lige så rent ud af posen, som du formentlig selv bare mener, at du gør. Det må så være sådan. Du er en idiot, og dine formuleringer er dumme og idiotiske. Jeg har ondt af dig; du må være et lille menneske. Jeg håber, du kan have et godt liv på trods af dine mangler, men jeg håber endnu mere, at dine ord trods alt ikke får andre mennesker til at føle sig mindre værd. Du vil nok påkalde dig retten til at sige, hvad du vil; idioter skal der også være plads til. De fleste tykke mennesker vil nu nok også bare have ondt af dig. God weekend og pinse. /Svendsen 5 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) God pinse til dig Svendsen ja du har dine meninger jeg har mine. Redigeret 30. Maj, 2020 af Alkoholikeren Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 30. Maj, 2020 Sikkert fordi mændene er blevet trætte af at se på tynde piger med utrolig dårligt lavede silikone bryster. Dejligt med erotisk buttede piger med store dejlige ægte bryster 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 30. Maj, 2020 Alkoholikeren skrev, for 1 time siden: God pinse til dig Svendsen ja du har dine meninger jeg har mine. Det er også fint, at du har det. Men hvorfor har du behov for at give udtryk for dem i et sprog og på en måde, som er nedladende og ondskabsfuld? Det kan vel kun være fordi, du mener, at de mennesker, du omtaler, fortjener at blive ydmyget og nedgjort, eller fordi du selv får et eller andet ud af det; en måde at afstive et svagt selvværd på ved at nedgøre andre eller hente anerkendelse hos folk, der tænker som dig? Indholdet, din mening, har du da ret til at have, men jeg betvivler kraftigt dine motiver for at give udtryk for dem... Så: vil du svare mig på, hvorfor du synes, det er ok at omtale andre mennesker på den måde, som du gør? Med andet end en henvisning til retten til at have sin egen mening... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Maj, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: Men hvorfor har du behov for at give udtryk for dem i et sprog og på en måde, som er nedladende og ondskabsfuld? Det var jo nøjagtig det du gjorde. Så lad være med at kaste med sten når du bor i glashus For øvrigt er det jo anden gang du skriver på den måde til forummedllemmer, så du har bestemt ikke noget at lade nogen høre. Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 30. Maj, 2020 Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden: Det var jo nøjagtig det du gjorde. Så lad være med at kaste med sten når du bor i glashus For øvrigt er det jo anden gang du skriver på den måde til forummedllemmer, så du har bestemt ikke noget at lade nogen høre. Det er rigtigt. På baggrund af en helt konkret situation henvender jeg mig direkte til en bestemt person. En person, som generaliserer og nedgør en hel gruppe af mennesker med et nedladende sprog. Jeg kan se forskellen, og det kan jeg så bare håbe, at andre også kan. Men lad mig bare generalisere selv så: alle de folk, der omtaler andre mennesker på den måde, er enten idioter eller syge I øvrigt forstår jeg ikke, at min eventuelle idioti fratager ham for ansvar? Det er lidt det, jeg hører dig sige. Nu har du forholdt dig til mine udsagn; hvad er så din mening om alkoholikerens oprindelige indlæg? 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Maj, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: alle de folk, der omtaler andre mennesker på den måde, er enten idioter eller syg Nu peger du jo på dig selv Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: alkoholikerens oprindelige indlæg Jeg ville nok have udtrykt mig mindre bombastisk. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 1. Juni, 2020 Claus33 skrev, for 13 timer siden: Rigtige mænd vil have kød ikke ben Enig men ikke “fedt i tønde” normalt skabt og en veltrænet naturlig krop og et godt sexdrive Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1294 Skrevet 1. Juni, 2020 Svendsenaalborg skrev, den 30.5.2020 at 18:28: Det er muligt, jeg får en ban for at sige tingene lige så rent ud af posen, som du formentlig selv bare mener, at du gør. Det må så være sådan. Du er en idiot, og dine formuleringer er dumme og idiotiske. Jeg har ondt af dig; du må være et lille menneske. Jeg håber, du kan have et godt liv på trods af dine mangler, men jeg håber endnu mere, at dine ord trods alt ikke får andre mennesker til at føle sig mindre værd. Du vil nok påkalde dig retten til at sige, hvad du vil; idioter skal der også være plads til. De fleste tykke mennesker vil nu nok også bare have ondt af dig. God weekend og pinse. /Svendsen @Svendsenaalborg deltager af åbentlyse årsager ikke i tråden og har modtaget advarsel. Vi kalder ikke hinanden idioter og skal tale pænt til hinanden. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Juni, 2020 Bryan Mills skrev, for 51 minutter siden: @Svendsenaalborg deltager af åbentlyse årsager ikke i tråden og har modtaget advarsel. Vi kalder ikke hinanden idioter og skal tale pænt til hinanden. Men det er i orden at kalde overvægtige for fedt i tønde. Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 1. Juni, 2020 MrLovaLova skrev, den 30.5.2020 at 11:32: Har lagt mærke til der er kommet lidt større størrelser på side 9, det er da bestemt godt med noget variation Er der nogen der ved hvorfor? Hvis man jævnligt følger med i dagens side 9, så er det da først her for nylig? Jeg bemærker, at TS ikke udbad sig synspunkter om sammenhængen mellem BMI og seksuel attraktion, men blot om evt. ændring i de udvalgte side 9 piger. Alkoholikerens overfald på kvinder med et uspecificeret højt BMI er derfor en afsporing af debatten, og af personlig erfaring ved jeg, at det er en overtrædelse EGs regelsæt. Jeg går derfor ud fra, at Alkoholikeren som minimum har modtaget en tidsubegrænset advarsel. Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 1. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, den 30.5.2020 at 12:29: Syntes dog det ville være lidt uheldigt hvis landets unge kvinder væltede på burger king for at spise sig "attraktive" Hellere det, end de radmagre tøjstativer, som modebranchen har så svært ved at gøre op med trods løfter om det modsatte. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 1. Juni, 2020 For at komme tilbage på sporet. Jeg synes det er dejligt, at der er kommet nogle side 9 piger med lidt sul på kroppen. For mig handler det om udstråling og her kan både tynde og kraftige piger sagtens være med. Undskyld jeg afsporede afsporingen Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, den 30.5.2020 at 12:42: Er rundt smukt? overvægt og fedme er kvalmende nogle er syge og sygdommen er fedme, rent eksperimentelt har jeg engang prøvet en fed GP (BBW) det var ikke succes for nogen af os. Sund kost jævnlig motion holder de fleste slanke og så er der de der er fede af genetiske årsager, de skal behandles af omgivelserne med respekt og ligeværd, de slik, snack, grov spisende fede kropslige dovne typer kan hjælpes - men have sex med en flomme fed er no go her også at kigge på en fedttønde. Men hver sin smag og begrebet fyldig og hyggerund er blot eufemismer for fedme og overvægt. Bum. Der er heldigvis masser af mænd, der synes rundt er smukt! Mænd der elsker at banke deres pik op mellem mine frodige skamlæber, så hver delle på min krop blævrer! Mænd der nyder at stikke deres pik ind mellem min enorme mave og træstamme tykke lår og kører pikken frem og tilbage! Mænd der får stiv pik af at røre og kysse hvert kilo på min krop, og elsker at jeg sænker mine mange kilo ned over dem, så de kan mærke mine 150 kilo! Nej, jeg er ikke bare en BBW, jeg er en SUPER SIZE BBW og nogle mænd elsker det! Så at DU synes, det er kvalmende, det er DIN mening! Og du skal huske at DIN mening ikke er den eneste rigtige mening! Så omtal os ordentligt og med respekt! Nu vil jeg æde noget is så jeg kan blive endnu federe, kun for din skyld @Alkoholikeren. For du har jo også kontaktet mig dengang jeg var helt ny herinde, inden jeg overhovedet var begyndt i branchen. Og mine dengang 157 kilo skræmte dig ikke væk i første omgang, så mon ikke du i virkeligheden tænder på min flommefede krop. Du tør bare ikke indrømme det. Redigeret 1. Juni, 2020 af Christina ssbbw Stavefejl Del dette indlæg Link til indlæg