Guest Pophair Skrevet 30. Maj, 2020 Default User skrev, for 13 timer siden: Men strafferetligt er der ikke begået voldtægt. Derimod har hun et retsligt krav på betalingen, men får nok svært ved at få en retsinstans til at behandle sagen. Den kan i bedste fald overdrages til et inkassofirma, f.eks. Gøglers Inkasso! Så der er god grund til at kræve betalingen up front, hvis man ikke kender kunden. Hvis det er rigtigt at pigen flere gang har sagt nej til at fortsætte sexen og han bliver ved, er det voldtægt. Du mener måske ikke det er tilfældet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Default User skrev, for 13 timer siden: Men strafferetligt er der ikke begået voldtægt. Derimod har hun et retsligt krav på betalingen, men får nok svært ved at få en retsinstans til at behandle sagen. Den kan i bedste fald overdrages til et inkassofirma, f.eks. Gøglers Inkasso! Så der er god grund til at kræve betalingen up front, hvis man ikke kender kunden. Om der er begået voldtægt, afhænger jo af hvad der er sket og kan bevises. Nej, en sugarbabe/GP mv. har ikke et retsligt krav på penge, hvis de har leveret en seksuel modydelse. Derfor er det klart en fordel, at pigen(og alle der leverer seksuelle ydelser) kræver betaling først. Redigeret 30. Maj, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 30. Maj, 2020 Den sag var aldrig kommet for retten, hvis ikke hendes kvindepolitiske mæfikke af en borgmester havde overtalt hende til at melde det som voldtægt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Maj, 2020 Næ og det kompliceres af at Nina har og var elskerinde med ham der dem aften valgte en ande kvinde at have sex med, så er det fantasien kører hos kvinder og de falske anmeldelser vælter ond hos politiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 31. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, den 30.5.2020 at 02:21: Situationen er lidt anderledes.. Jeg skal prøve at forklarer det.. I form af vores arbejde så modtager vi gæster som vi normalt ikke ville have så meget som kysset på havde pengene ikke været involveret.. I alle jobs dealer man med mennesker man ikke havde brugt tid på hvis det ikke var fordi man fik løn for det.. Når man velvilligt betaler en pige for sex så må man gå ud fra at det var fordi man havde mere end normalt lyst til pigen man har betalt.. Og så skal man huske på der skal to til tango.. Men så prøver vi at fjerne pengene.. Pigen ville nu ikke have haft sex med manden.. Så der er en pige der lige er blevet knaldet af en mand hun ikke ville knalde.. Hvad ville du kalde det.? Hej Jennifer, Tak for dit svar Jeg ser det stadig ikke som voldtægt, men som bedrageri/snyd. Lidt ligesom at du nægter at betale VVS’eren for hans arbejde. VVS’eren ville jo hælder ikke havde løftet så meget som en pegefinger, hvis ikke pengene var involveret. At føle sig voldtaget, er nok en smule voldsomt, jeg tænker, at du ville føle dig uretfærdig behandlet, og du vil føle at din tillid/værdighed vil være skidt på. Det vil sikkert vække nogle voldsomme følelser og reaktioner i dig, og det forstår jeg godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) Maxi90 skrev, 1 time siden: Hej Jennifer, Tak for dit svar Jeg ser det stadig ikke som voldtægt, men som bedrageri/snyd. Lidt ligesom at du nægter at betale VVS’eren for hans arbejde. VVS’eren ville jo hælder ikke havde løftet så meget som en pegefinger, hvis ikke pengene var involveret. At føle sig voldtaget, er nok en smule voldsomt, jeg tænker, at du ville føle dig uretfærdig behandlet, og du vil føle at din tillid/værdighed vil være skidt på. Det vil sikkert vække nogle voldsomme følelser og reaktioner i dig, og det forstår jeg godt. Man kan ikke sammenligne et samleje med blikkenslager arbejde. Hos blikkenslageren betaler man ofte efter endt arbejde. Men man gemmer sig jo ikke under et falsk navn, med et taletidskort. Det arbejde du får udført er oftest i dit eget hjem, og alene derfor er det sq noget mere bøvlet at snyde en blikkenslager end en prostitueret. Jeg er på Team Jennifer her - Jeg ville også føle mig så krænket og voldtaget. En mand har benyttet sig af, at en pige var ung og naiv. Og hun har vist ham den tillid at tro på at hun ville få pengene. Hele den her sag viser at Sugardating kan være noget rigtigt lort. Alt for mange ikke præciserede grænser/aftaler, ender med noget rod. Redigeret 31. Maj, 2020 af Trinetease Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, den 30.5.2020 at 02:21: Situationen er lidt anderledes.. Jeg skal prøve at forklarer det.. I form af vores arbejde så modtager vi gæster som vi normalt ikke ville have så meget som kysset på havde pengene ikke været involveret.. I alle jobs dealer man med mennesker man ikke havde brugt tid på hvis det ikke var fordi man fik løn for det.. Når man velvilligt betaler en pige for sex så må man gå ud fra at det var fordi man havde mere end normalt lyst til pigen man har betalt.. Og så skal man huske på der skal to til tango.. Men så prøver vi at fjerne pengene.. Pigen ville nu ikke have haft sex med manden.. Så der er en pige der lige er blevet knaldet af en mand hun ikke ville knalde.. Hvad ville du kalde det.? Jeg kan sagtens følge ræsonnementet, meeeeeen den slags udsagt kan jo hurtigt smides ind i anden kontekst. Lad os forestille os en politisk debat omkring forbud, anerkendelse af prostitution som erhverv eller bare foresætte uændret (det er lovligt at modtage penge for sex, men det betragtes ikke som et erhverv. Uha...…det skriger jo til himlen for at blive misbrugt. Redigeret 31. Maj, 2020 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 31. Maj, 2020 Fuldstændig umuligt at sige hvem der ikke fortæller sandheden ud fra en overfladisk artikel.. altså. Godt vi hverken er jury eller dommer. Jeg har det svært ved hans version af begivenhederne - som jeg har givet udtryk for før - fordi sex altså er lidt anderledes end VVS arbejde, men jeg på den anden side sagtens kan følge den argumentation. Ser man sexarbejde som rent arbejde, så er hun jo ikke voldtaget, men burde sende manden til inkasso for ikke at betale sin regning (hvilket vi jo alle ved ikke er realistisk for en SB eller GP). Ser vi sex i det andet perspektiv, som sex, så må jeg nok også medgive at han ikke har voldtaget hende. Bedraget hende, ja, men ikke voldtaget. Jeg ville heller ikke blive voldtaget hvis en mand sagde han var Prins af Norge og ville tage mig med på en jordomrejse hvis jeg havde sex med ham for derefter at tilstå at han i virkeligheden arbejdede i Brugsen det øjeblik akten var fuldført. Måske kunne han anklages for at have brugt en falsk identitet derimod.. Noget helt andet er så, at jeg hader, at man går ud fra at pigen lyver fordi hun er en SB. Det gør hun måske, det er ikke vores job at finde ud af, men jeg synes rent principielt at det er trist, at vores profession alene bliver brugt til at stemple os som løgnere. Sexarbejdere kan voldtages lige så vel som alle andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden: Ser vi sex i det andet perspektiv, som sex, så må jeg nok også medgive at han ikke har voldtaget hende. Bedraget hende, ja, men ikke voldtaget. Dvs du ikke vil føle dig voldtaget, hvis du blev udsat for det samme, hvis følgende udsagn fra pigen er sandt? " I den forbindelse er manden sigtet for ved vold eller trusler at have tvunget sig til sex med pigen, selvom hun gentagne gange bad ham stoppe. Ifølge sigtelsen rev han hende i håret og låste bildøren, hvorefter han forbrød sig imod offeret" Redigeret 31. Maj, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 31. Maj, 2020 Pophair skrev, for 23 minutter siden: Dvs du ikke vil føle dig voldtaget, hvis du blev udsat for det samme, hvis følgende udsagn fra pigen er sandt? " I den forbindelse er manden sigtet for ved vold eller trusler at have tvunget sig til sex med pigen, selvom hun gentagne gange bad ham stoppe. Ifølge sigtelsen rev han hende i håret og låste bildøren, hvorefter han forbrød sig imod offeret" Manden er blevet varetægtsfængslet, og der skal meget til, før politiet skrider til den handling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 31. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, den 30.5.2020 at 02:21: Situationen er lidt anderledes.. Jeg skal prøve at forklarer det.. I form af vores arbejde så modtager vi gæster som vi normalt ikke ville have så meget som kysset på havde pengene ikke været involveret.. I alle jobs dealer man med mennesker man ikke havde brugt tid på hvis det ikke var fordi man fik løn for det.. Når man velvilligt betaler en pige for sex så må man gå ud fra at det var fordi man havde mere end normalt lyst til pigen man har betalt.. Og så skal man huske på der skal to til tango.. Men så prøver vi at fjerne pengene.. Pigen ville nu ikke have haft sex med manden.. Så der er en pige der lige er blevet knaldet af en mand hun ikke ville knalde.. Hvad ville du kalde det.? Jeg ville kalde det: snydt ! Hun er ikke taget mod sin vilje. Hun er blevet snydt og ikke fået de penge hun havde regnet med. Og selvfølgelig ikke i orden. Men at bruge ordet voldtægt i ramme alvor , er efter min mening en hån mod dem der virkelig oplever en voldtægt. Men ja det ville sikkert være det ord de fleste ville bruge i sådan en situation. Men siger jo også meget. At der desværre også er kvinder der fortryder eller føler sig snydt , og som følgende oplever det som en voldtægt og dermed anmelder det som en voldtægt, selvom det ikke har været det efter min mening. Næst efter de værste ofre som er dem der er blevet voldtaget, er dem der bliver dømt for en voldtægt, som de ikke har begået. Tro mig det må ikke være sjovt hverken for vedkommende ellers vedkommenes familie. Heldigvis er vores domstole opmærksomme på det, så sikkert uhyre sjældet det sker at en uskyldig bliver dømt for voldtægt. Men samtidigt så sikkert mange kvinder som vitterligt er blevet voldtaget, men hvor det ikke har været muligt at bevise det. Det er sørgeligt. Det er utroligt svært emne. For alle enige om at en voldtægt burde straffes virkeligt hårdt. Men samtidigt utroligt svært at bevise. Har desværre også været flere sager hvor piger netop har fortrudt,eller bange for en skideballe af sine forældre fordi de kom for sent hjem, så de har kommet med den historie om en voldtægt. Men hvor de heldigvis har fortrudt og indrømmet det var en løgn. De sager gør det jo heller ikke lettere når en virkelig voldtægt skal opklares og dømmes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) Pophair skrev, for 53 minutter siden: Dvs du ikke vil føle dig voldtaget, hvis du blev udsat for det samme, hvis følgende udsagn fra pigen er sandt? " I den forbindelse er manden sigtet for ved vold eller trusler at have tvunget sig til sex med pigen, selvom hun gentagne gange bad ham stoppe. Ifølge sigtelsen rev han hende i håret og låste bildøren, hvorefter han forbrød sig imod offeret" Du misforstår hvad jeg skriver. Jeg skrev: "Jeg har det svært ved hans version af begivenhederne" så mine efterfølgende overvejelser var omkring hans udlægning af begivenhederne, og hvordan jeg forholdt mig til sagen, selv hvis hans version er den ægte - hvilket jeg ikke tager stilling til om den er. Min pointe var, at selv hvis hans version er den rigtige, så er han lidt af et røvhul, omend ikke voldtægtsmand. Læser du begyndelsen af mit indlæg, står der klart, at jeg ikke tager stilling til hvem af dem som siger sandheden, og i slutningen af mit indlæg, vil du se at jeg også skriver, at jeg synes det er trist at gå ud fra at pigen lyver fordi hun er en SB, Jeg har slet ikke forholdt mig til pigens version af begivenhederne, alene af den grund, at hvis hendes version viser sig at være den rigtige, jamen så er det jo voldtægt, ingen debat om det. Men der var megen debat i tråden inden omkring hvad man skulle kalde det her, hvis mandens version af begivenhederne var den sande, det var den del af debatten jeg forholdt mig til. Redigeret 31. Maj, 2020 af Nannas Hjørne Tilføjede sidste sektion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 31. Maj, 2020 Trinetease skrev, for 9 timer siden: Man kan ikke sammenligne et samleje med blikkenslager arbejde. Hos blikkenslageren betaler man ofte efter endt arbejde. Men man gemmer sig jo ikke under et falsk navn, med et taletidskort. Det arbejde du får udført er oftest i dit eget hjem, og alene derfor er det sq noget mere bøvlet at snyde en blikkenslager end en prostitueret. Jeg er på Team Jennifer her - Jeg ville også føle mig så krænket og voldtaget. En mand har benyttet sig af, at en pige var ung og naiv. Og hun har vist ham den tillid at tro på at hun ville få pengene. Hele den her sag viser at Sugardating kan være noget rigtigt lort. Alt for mange ikke præciserede grænser/aftaler, ender med noget rod. Trine den her debat handlede ikke om trådsstarters indlæg med pigen på 17 der anmeldte en voldtægt. Det handlede om den her tråd som en anden bruger skrev: Sagen får mig til at tænke på en gammel historie: En mand aftaler en forretning til 200 kr med en gadeluder. De går ind i en port og knepper. Da de er færdige, trækker manden hurtigt bukserne op og flygter i fuld fart. Uden at betale. Luderen råner HJÆLP, jeg er blevet voldtaget. Og kæmpe forskel på det her og så det trådsstarter handlede om. Ikke iorden det luderen blev udsat for, men sgu ikke voldtægt ! Hvis du virkeligt mener det, så gør du tykt grin med dem der virkeligt har oplevet en voldtægt. Og så mener jeg sgu ligeså godt, en håndværker kunne kalde sig voldtaget hvis han blev snydt af en kunde der ikke betalte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Maj, 2020 Benjamin skrev, for 47 minutter siden: Manden er blevet varetægtsfængslet, og der skal meget til, før politiet skrider til den handling. Lige nøjagtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 36 minutter siden: Du misforstår hvad jeg skriver. Jeg skrev: "Jeg har det svært ved hans version af begivenhederne" så mine efterfølgende overvejelser var omkring hans udlægning af begivenhederne, og hvordan jeg forholdt mig til sagen, selv hvis hans version er den ægte - hvilket jeg ikke tager stilling til om den er. Min pointe var, at selv hvis hans version er den rigtige, så er han lidt af et røvhul, omend ikke voldtægtsmand. Læser du begyndelsen af mit indlæg, står der klart, at jeg ikke tager stilling til hvem af dem som siger sandheden, og i slutningen af mit indlæg, vil du se at jeg også skriver, at jeg synes det er trist at gå ud fra at pigen lyver fordi hun er en SB, Jeg har slet ikke forholdt mig til pigens version af begivenhederne, alene af den grund, at hvis hendes version viser sig at være den rigtige, jamen så er det jo voldtægt, ingen debat om det. Men der var megen debat i tråden inden omkring hvad man skulle kalde det her, hvis mandens version af begivenhederne var den sande, det var den del af debatten jeg forholdt mig til. Du vælger da side her: "Ser vi sex i det andet perspektiv, som sex, så må jeg nok også medgive at han ikke har voldtaget hende. Bedraget hende, ja, men ikke voldtaget." Jeg forholder mig til mit første indlæg. Tråden blev afsporet af div. indlæg, hvilket ikke er noget nyt på EG Hvis man siger nej til at legen skal fortsætte og han ikke stopper, er det voldtægt. Det er pigens udsagn, som kun hun ved om er rigtigt. Det skal bevises i retten, det er svært, hvis der ikke er tekniske beviser, som dna, afrevet hår osv i bilen og på hende og ham Indicier er sjældent brugt i voldtægtssager. Redigeret 31. Maj, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 1. Juni, 2020 ZEUS skrev, for 7 timer siden: Trine den her debat handlede ikke om trådsstarters indlæg med pigen på 17 der anmeldte en voldtægt. Det handlede om den her tråd som en anden bruger skrev: Sagen får mig til at tænke på en gammel historie: En mand aftaler en forretning til 200 kr med en gadeluder. De går ind i en port og knepper. Da de er færdige, trækker manden hurtigt bukserne op og flygter i fuld fart. Uden at betale. Luderen råner HJÆLP, jeg er blevet voldtaget. Og kæmpe forskel på det her og så det trådsstarter handlede om. Ikke iorden det luderen blev udsat for, men sgu ikke voldtægt ! Hvis du virkeligt mener det, så gør du tykt grin med dem der virkeligt har oplevet en voldtægt. Og så mener jeg sgu ligeså godt, en håndværker kunne kalde sig voldtaget hvis han blev snydt af en kunde der ikke betalte. Mit svar omhandler en blanding af Jennifers og trådstarters indlæg. Jeg gør bestemt ikke grin med voldtægts ofre. Det er virkeligt frastødende af dig, at tillægge mig den adfærd. Når en prostitueret bliver voldtaget, og det sker, oftere end du nok lige umiddelbart tror, så ender det sjældent med en anmeldelse. Så jeg tager skam de her ting meget alvorligt. Dit brug af ordet Luder er ærlig talt lidt upassende i en tråd der omhandler, noget så alvorligt som et overgreb mod en kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. Juni, 2020 Pophair skrev, for 8 timer siden: Du vælger da side her: "Ser vi sex i det andet perspektiv, som sex, så må jeg nok også medgive at han ikke har voldtaget hende. Bedraget hende, ja, men ikke voldtaget." Jeg forholder mig til mit første indlæg. Tråden blev afsporet af div. indlæg, hvilket ikke er noget nyt på EG Hvis man siger nej til at legen skal fortsætte og han ikke stopper, er det voldtægt. Det er pigens udsagn, som kun hun ved om er rigtigt. Det skal bevises i retten, det er svært, hvis der ikke er tekniske beviser, som dna, afrevet hår osv i bilen og på hende og ham Indicier er sjældent brugt i voldtægtssager. Jeg modsiger dig slet ikke på det punkt, men det du citerer mig for der var ja, et sidespor ift at bedømme om sexen var voldtægt hvis hans version var rigtig. Altså en teoretisk spekulation. Det jeg skrev var, at hvis hans version er den rigtige, kan vi betragte deres samleje som enten sex eller arbejde, og i begge tilfælde ville det ikke være decideret voldtægt, men bedrag og snyd. Noget du sjovt nok kun synes er et sidespor ved dem som bedømmer, at det måske ikke ville være voldtægt, men fint lader stå ved dem der mener, at det ville være voldtægt. Det er fint hvis du vælger at misforstå mig, men nu har jeg vist skrevet det så klart som jeg kan. For øvrigt lagde du op til en ret åben debat omkring artiklen, så jeg mener ikke som sådan at det er et sidespor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. Juni, 2020 Pophair skrev, den 29.5.2020 at 18:32: Han lyder som en idiot, men skal selvfølgelig dømmes for det først https://ekstrabladet.dk/112/faengslet-for-voldtaegt-moedte-offer-paa-sugardating/8142527 Det er da overhovedet ikke et sidespor, jeg forholdt mig netop til, at han var en idiot, selv hvis hans egen version var sand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Det er da overhovedet ikke et sidespor, jeg forholdt mig netop til, at han var en idiot, selv hvis hans egen version var sand. Jeg misforstår dig nok så. Det skrevne ord er ikke altid let at forstå. Redigeret 1. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. Juni, 2020 Pophair skrev, for 3 minutter siden: Jeg misforstår dig nok så. Det skrevne ord er ikke altid let at forstå. Jeg medgiver gerne at det kunne misforstås, jeg skulle have skrevet klarere hvad det var jeg tog stilling til i det indlæg du har citeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden: Jeg medgiver gerne at det kunne misforstås, jeg skulle have skrevet klarere hvad det var jeg tog stilling til i det indlæg du har citeret. Det er helt ok, tror alligevel vi er enige om at det er en tragisk sag uanset hvad. Det sker måske flere gange end vi aner, da mange ikke vil melde at de er blevet voldtaget, mens du forsøger at tjene penge på sex. Konsekvenserne ved at tage kontakt til politiet, er store, da mange ting kommer frem og familie vil høre om det. Det er svært at overskue for en kvinde og særligt for en ung på 17-18 år. Redigeret 1. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 1. Juni, 2020 Pophair skrev, for 29 minutter siden: Det er helt ok, tror alligevel vi er enige om at det er en tragisk sag uanset hvad. Det sker måske flere gange end vi aner, da mange ikke vil melde at de er blevet voldtaget, mens du forsøger at tjene penge på sex. Konsekvenserne ved at tage kontakt til politiet, er store, da mange ting kommer frem og familie vil høre om det. Det er svært at overskue for en kvinde og særligt for en ung på 17-18 år. Det har du ret i, og uanset hvad der skete i dette tilfælde, er det enormt frustrerende at stigmatiseringen som kan følge ved at melde en voldtægt som prostitueret kan vægte tungere end trangen til at melde det. Og meget frustrerende at ens karakters troværdighed bliver undermineret alene fordi man er prostitueret. Men dét er så i hvert fald et sidespor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 1. Juni, 2020 Hehe ja, hellere lave sidespring, men ja stigmatisering af prostituerede er der hele tiden med den der: Ahhh, var hun nu ikke selv ude om det, hun kan sikkert li det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Jeg mener faktisk i ramme alvor at jeg ville føle mig voldtaget.. En voldtægt behøver ikke indeholde vold.. Det skal bare være sex imod ens vilje.. I mit erhverv er min vilje foranlediget af at jeg bliver betalt for mine services.. Det lyder koldt og kynisk men realiteten er at vi i branchen tit har sex med folk vi aldrig selv havde valgt at have sex med i vores privatliv.. Hvis det alle sammen var mænd vi simpelthen ikke kunne vente med at knalde så ville vi jo ikke få penge for det.. Tænkt eksempel... Mand drikker kvinde fuld i byen fordi så vil hun måske knalde med ham.. Han få bakset hende hjem til sig selv hvor han har sex med hende.. Om morgenen er hun ikke fuld længere og føler sig misbrugt og voldtaget.. Men det er hun måske ikke blevet.? Fordi hun ville jo gerne da hun var fuld.. Pigen her ville gerne da der var penge involveret.. Da pengene ikke er en del af ligningen længere så vil hun ikke.. Havde han nu givet hende pengene og bagefter taget dem fra hende havde det så været mere voldtægt eller er det kun fordi hun endnu ikke havde pengene i hånden at det ikke kan tælle som det.? Jeg havde faktisk en gang en gæst der tog penge i min skuffe.. Jeg var glad for at han brugte dem på at købe mere tid hos mig så det føltes som om det kun var tiden jeg havde mistet.. Havde han taget pengene og var gået så havde jeg edermame følt mig misbrugt.. Redigeret 2. Juni, 2020 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 2. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Jeg mener faktisk i ramme alvor at jeg ville føle mig voldtaget.. En voldtægt behøver ikke indeholde vold.. Det skal bare være sex imod ens vilje.. I mit erhverv er min vilje foranlediget af at jeg bliver betalt for mine services.. Det lyder koldt og kynisk men realiteten er at vi i branchen tit har sex med folk vi aldrig selv havde valgt at have sex med i vores privatliv.. Hvis det alle sammen var mænd vi simpelthen ikke kunne vente med at knalde så ville vi jo ikke få penge for det.. Tænkt eksempel... Mand drikker kvinde fuld i byen fordi så vil hun måske knalde med ham.. Han få bakset hende hjem til sig selv hvor han har sex med hende.. Om morgenen er hun ikke fuld længere og føler sig misbrugt og voldtaget.. Men det er hun måske ikke blevet.? Fordi hun ville jo gerne da hun var fuld.. Pigen her ville gerne da der var penge involveret.. Da pengene ikke er en del af ligningen længere så vil hun ikke.. Havde han nu givet hende pengene og bagefter taget dem fra hende havde det så været mere voldtægt eller er det kun fordi hun endnu ikke havde pengene i hånden at det ikke kan tælle som det.? Jeg havde faktisk en gang en gæst der tog penge i min skuffe.. Jeg var glad for at han brugte dem på at købe mere tid hos mig så det føltes som om det kun var tiden jeg havde mistet.. Havde han taget pengene og var gået så havde jeg edermame følt mig misbrugt.. For at være helt sikker, mener du så, at du ville føle dig voldtaget ifølge hans version af begivenhederne eller ifølge hendes? I hendes beskrivelse er jeg 100% enig. Voldtægt lige ud, debat slut. Ifølge mandens beskrivelse mener jeg ikke, at det pr nuværende lovgivning er voldtægt. I dag straffes det som voldtægt, hvis en person tvinger en anden til samleje ved vold eller trussel om vold, eller har samleje ved anden ulovlig tvang. Det straffes også som voldtægt, hvis man har samleje med en person, der befinder sig i en tilstand eller situation, hvor vedkommende ikke kan modsætte sig handlingen. https://www.justitsministeriet.dk/nyt-og-presse/pressemeddelelser/2020/ny-voldtaegtslovgivning-paa-vej En voldtægt er derfor ikke defineret ud fra, om du har sex mod din vilje, men om du er blevet tvunget til at have sex. Pt er der lovgivning på vej i forhold til at voldtægt ikke skal defineres på om der bruges magt eller trusler, men om samlejet er frivilligt. Ifølge mandens egen version har han ikke udøvet vold eller trussel af vold eller anden ulovlig tvang. Hun har heller ikke været ude af stand til at modsætte sig handlingen. I dit eksempel med en fordrukken kvinde, ville hun, hvis hun var fuld nok, have været ude af stand til at modsætte sig. Derfor ville det være voldtægt. Det samme gælder ikke i hans version af begivenhederne, pigen var fuldt ud i en tilstand hvor hun kunne modsætte sig (i hans version af forløbet). Hun er blevet godt og grundigt bedraget og snydt, men ikke tvunget. Hvis det skete for mig, at jeg indgik en aftale baseret på et beløb, og manden derefter nægtede at betale beløbet ville jeg føle mig berøvet og krænket. Jeg ville absolut mene, at det skulle straffes og jeg tror i stor grad det ville påvirke mig og min lyst til mit arbejde, og måske gøre mig for utryg til at fortsætte. Så det er ikke for på nogen måde at minimere hans forbrydelse, men jeg tror ikke jeg ville kalde det voldtægt. Men det er jo heller ikke en enten-eller situation. Det er ikke fordi dét, at det ikke er voldtægt gør, at det på nogen måde er okay, eller overhovedet gør det lovligt, det burde bare have sin egen betegnelse og sin egen straffeudmåling. Og det er jo ingen hemmelighed at der er kæmpe mangel på lovgivning som sikrer prostitueredes kår, herunder hvad man kan betegne som voldtægt, og hvad der ikke er, og hvordan man straffer dem som ikke betaler så længe erhvervet ikke er anerkendt. Hvis vi får samtykkelovgivning, vil der være meget større rum til at argumentere voldtægt i dette tilfælde, for så bryder han jo netop hendes samtykke ved ikke at betale/opfylde forudsætningen for samtykken, og jeg synes selv, at der er meget gode argumenter for at opdatere lovgivningen. som pt er ret udateret og spænder ben for offeret, som udenrigsministeriet selv skriver (kig linket). Under alle omstændigheder skal du selvfølgelig have lov til, at føle lige hvad du føler, om du føler det som voldtægt eller ej, men man bliver nødt til rent praktisk at forholde sig til lovgivningens definitioner på voldtægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg