Hop til indhold
MrLovaLova

Catfishing

Recommended Posts

Hejsa

En lang historie kort. Jeg skriver lidt frem og tilbage med en pige på mail, både frækt og almindeligt, hun har sendt et par billeder hvor man er ved at trille af stolen. Jeg er bestemt ved at tænke at det her virker for godt til at være sandt.

Den sidste mail hun skrev, opfordrede hun til at vi skulle fortsætte samtalen inde på et dating site, der ifølge anmeldelserne er rent scam.

Nå, men, mit store spørgsmål er nu? Hvad gør jeg lige for at afsløre vedkommende? Jeg har prøvet at søge på nettet efter billederne, men de har virket ægte nok og har ikke givet noget resultat. Ud fra navnet i mail adressen virker det også reelt nok, meeeeen noget lugter, og ikke af sex og lagkage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilke søgemaskiner har du brugt på billederne? Ofte kan Yandex finde noget som Google og Tineye ikke kan?

Sørg endelig for at "hun" får nok frugtesløst arbejde foran skærmen på kælderværelset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke du kan afsløre “hende” billederne er helt sikkert stjålet. 

Som Lauersen siger - lad “hende” endelig bruge tid på en som dig der ikke naivt hopper på forretningsmodellen/svindlen.

god weekend

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke finde noget på Yandex. Ja vil også gerne holde "hende" godt hen, og kunne man komme i en situation hvor man nu kunne pisse vedkommende godt og grundigt af ville det også være super, men hvordan? Hvad kan jeg lige skrive? Hun vil som sagt gerne have mig ind på den der datingside så vi kan fortsætte samtalen. Hvis jeg blankt afviser, vil vedkommende så nok tænke at der ikke var noget at hente.

Jeg er klar på alle gode idéer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 48 minutter siden:

Hvad gør jeg lige for at afsløre vedkommende?

"Vedkommende" er højst sandsynligt en underbetalt mand som tjener nogle få øre pr. chatbesked  (eller mail i dit tilfælde). Glem det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Foreslå dog en anden chat-platform - de findes jo i massevis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske du kunne skrive at du er smidt ud fra den side og har brug for noget teknisk assistance fra "hende" for at komme på. Ved ikke hvad "hun" vil gå med til at udlevere af tekniske detaljer, men det væsentlige må være at få hende til at udføre resultatløst arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

aww... her troede jeg lige vi skulle til at dele vores catfishing historier B) Det må blive en anden gang. 

Men altså... det lyder som om du får lidt sjov ud af at holde den kørende, eller? Hvorfor ikke bare spørge om I ikke hellere skulle fortsætte på snapchat? Eller bede hende indtage en bestemt position på et billede - langefingeren på næsen fx. Hvis hun vil en af de ting, så er hun jo nok sig selv i hvert fald, hvis ikke er det nok en dejlig mand du sidder og skriver med. At hun så stadig kan få dig ind på datingsiden som et scam, hvis hun er sig selv, er jo så en helt anden sag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har nogle gode erfaringer/historier så kom endelig med dem ;)

Og ja tror jeg vil prøve den med langemanden på snuden og se om det lykkedes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MrLovaLova skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du har nogle gode erfaringer/historier så kom endelig med dem ;)

Og ja tror jeg vil prøve den med langemanden på snuden og se om det lykkedes.

Hvis det lykkes har du et billede af en hot pige som giver dig fingeren, hvad er der at tabe ;)

Tjoooo jeg ved ikke med gode erfaringer, men jeg er selv blevet catfishet en enkelt gang, og synes faktisk det var lidt herligt - nok mest fordi jeg så ofte har hørt mænd klage over det, men så for søren, det kan også ske for piger!
Det var så ikke som GP, men i min fritid. 
Jeg har altid været lidt slutty :D og synes at den der med at blive taget af en totalt fremmed jeg aldrig har set er vældig spændende (der er venner som ved hvornår og hvor og reagerer hvis de ikke hører fra mig). Så jeg fandt en liderlig dag en mand på scor, som virkede til at fange konceptet ret godt. Vi skrev lidt frem og tilbage, og nåede frem til, at han skulle komme forbi en dag hvor jeg ville sidde klar, blindfolded og letpåklædt i gangen, hvor han måtte gøre det og det og det og ikke dit og dat. 
Han havde så sendt billede af sig selv... det klassiske torso billede af en høj atletisk krop med en smuk sixpack, men da jeg stod i gangen i korset og bar røv og modtog ham, kunne jeg selv under mit blindfold dog spotte at han da vist nærmere var en lav, ret overvægtig mand. Jeg spurgte ham så: "Du er vist ikke ham på billedet?" og han benægtede det ikke, men sagde, at han havde fået af vide at min Herre an han skulle sende sådan et billede. Javel ja. Hvis bare jeg altså havde haft en Herre, men det havde jeg så ikke. 
Så måtte jeg jo uden nogensinde at trække blindfolded helt op, pænt pege ud af døren og sende ham afsted igen. 

Det ironiske er, at jeg aldrig havde bedt ham om et billede. Det sendte han ganske af sig selv. Jeg havde ikke tænkt mig at bede om et billede, for hele konceptet var jo anonymitet, og jeg var fløjtende ligeglad med hans udseende, meeeen når han nu sendte et, og viste sig at være helt anden, så ville jeg alligevel ikke belønne så dårlig opførsel ved at lade ham komme til godterne. Jeg er jo næppe den eneste han har forsøgt det ved. 

Det har moret mig en del siden, næsten på højde med dengang jeg i ligenende påklædning og blindfold lukkede døren op til min håndværker, som jeg ikke lige havde fået af vide ville komme på besøg 5 minutter inden min anden aftale. Det tog han meget pænt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

@MrLovaLova jeg 100% sikker på at det er en fyr du skriver med. 

Det er jeg nu også, jo mere jeg kigger på vores korrespondance er jeg slet ikke i tvivl. Der er jo bare den der lille tanke der popper op engang imellem der tænker, “jamen, det kunne jo være....” :D 

Jeg må indrømme jeg har ikke prøvet sådan noget før, og har af og til rystet på hovedet over folk der falder i, men det har da givet mig lidt mere forståelse for hvordan det kan ske nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...