Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Maj, 2020 TheVoice skrev, for 12 minutter siden: nærmest fyldes ved lede over kvinders lyst og brug af kosmetiske indgreb. Jeg vil så påstå, at det nok mere handler om, at de ikke bryder sig om "byggesjusk" Ikke for mit vedkommende. Selv om jeg efterhånden har vænnet mig til silikone bryster, så synes jeg stadig der er ulækkert at man lader sig skære i og får lagt noget ind i kroppen. Det er klart at decideret byggesjusk er no go. Jeg kan simpelthen ikke fungere når jeg udsættes for det. Min hjerne slår bak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 31. Maj, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 2 timer siden: Man kunne jo godt få det indtryk, at rigtig mange mænd, nærmest fyldes ved lede over kvinders lyst og brug af kosmetiske indgreb. Jeg vil så påstå, at det nok mere handler om, at de ikke bryder sig om "byggesjusk". Mange render jo rundt i den forestilling, at det er et lille fåtal af kvinder, der har fået foretaget et indgreb. Det er faktisk ganske udbredt, og de fleste indgreb bemærkes ikke (man tror det er kvinders Almindelige udseende og krop) Branchen for den slags er gigantisk og som følge deraf er der også stor forskel på kvaliteten, prisen m.v. Der findes klinikker, der gør et stort forarbejde før indgreb. Mange klinikker vil slet ikke udføre indgreb der ikke passer ind i helhedsbilledet af kvinden eller for den sags skyld manden. Jeg er helt enig med @Lady C at der hvor det stikker helt af, skyldes kraftige indgreb som alle kan se (byggesjusken), der på ingen måde skaber eller bevarer den oprindelige harmoni. Det er noget selv en 5-årig kan se, hvorfor det næsten altid er den slags man taler om. Derimod taler man sjældent om hovedparten af indgrebene - Fordi man ikke kan se det. Taler vi læber kan det sagtens udføres, således at det på ingen måde forandre ansigtet, og hvor man ved kys og den slags ikke kan mærke forskel. Så @Lady C har bestemt en vigitig pointe. proportioner og fremhævelse m.v. skal udføres så man ikke forstyrrer eller ødelægger helhedsindtrykket. Hun har ligeledes ret i, at nogle starter forsigtigt ud, for så efterfølgende at blive helt grebet af "lidt er godt..... mere er sikkert bedre" og så ender man som de eksempler vi som oftest taler om. Det er egentlig lidt pudsigt at du lige nævner " selv en 5-årig kan se" for det var lige præcis en af mine sønner der som 5-årig pegede på en meget opereret dame og sagde højt :" mor hvorfor har damen maske på"? Det var et foto af en af de kendte kvinder fra hollywood han pegede på og egentlig et godt eksempel på at fra " børn og fulde folk skal man ofte høre sandheden" Redigeret 31. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 368 Skrevet 31. Maj, 2020 Når jeg kikker tilbage, har jeg dårlige minder om silikonebryster. Den første var en yndling jeg havde besøgt flere gange. Hun fik så lagt en mængde ind, så hun fik nogle der passede pænt til kroppen. Ikke STORE, men synlige. Men de var hårde og blev endnu mere hårde, som hun udviklede arvæv. Det gik så iøvrigt ned ad bakke med servicen og så vidt jeg husker stoppede hun under et år efter. Og jeg hoppede videre. Den anden havde med sine billeder lokket mig. Brysterne var ingen fornøjelse at lægge hænder på. Jeg tænker på dem som 2-komponent brysterne. Der var en forholdsvis blød skal med en mærkbar protese. Stoppede efter andet besøg. De bryster var pæne at se på, men ikke værd at lege med. Den tredie havde også fået lavet det bare ingenting om til et par faste halve appelsiner. Men denne kvinde havde så meget andet at byde på at brysterne var en mindre ting. Desværre udvandrede hun. Jeg har haft gode erfaring med en der annoncere med “små A-bryster”. Men hun havde udstråling, der sagde “kom og tag mig, tag mine dejlige bryster”… Så en kvinde, der hviler i sig selv med den krop hun er født med, er det jeg foretrækker, når jeg skal røre ved den. Det kan da godt være at nogen kvinder kan se en kommerciel case i at blive ombygget til mere eller mindre ukendelighed. Men de kommer (heldigvis) ikke indenfor min rækkevidde. Skjold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Du kan ikke "bygge" naturlig skønhed. Du kan ikke "bygge" udstråling Du kan ikke "bygge!" Intiligens Du kan ikke "bygge" empati og lyst Du kan, hvis du synes du har behov, ændre lidt på naturens udvikling. Med det gør dig ikke til en anden person. Blot mit input. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 30. Juni, 2020 KnudSan skrev, den 31.5.2020 at 08:01: ....vil du så også her hellere være sammen med en dukke Jeg foretrækker nu ikke dukker. Det behøver jeg jo heller ikke. Der er et eksklusivt lille udvalg af modne naturlige kvinder, som jeg i ny og næ får lidt opmærksomhed fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg