Hop til indhold
Guest Ednukeroh

Polen Claudia

Recommended Posts

Hej

 

sidst hun var I byen besøgte jeg hende, der tilbød hun 20 min 500kr og 300kr for anal

 jeg aftalte hurtigt et møde med hende, og mødte op.... desværre var hende jeg mødte langt fra den model der er på billederne, dog tror jeg det er hende, men de billeder er der redigeret meget i - hende jeg mødte, så kedelig og sjusket ud, med rigtig trist hår, og hun var så sløv - så jeg orkede ikke engang at prøve hende - annoncen er en Ferrari - den man møder er en Fiat 127 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahaha, co za nonsens! : D

Tu Claudia, miło mi was poznać :)

Ten facet jest wielkim kłamcą:

1. Kłamca nr 1 - nie możesz spędzić ze mną 20 minut. Masz 15 minut, 30 minut i 60 minut. Nie ma to jak 20 minut - możesz sprawdzić mój dodatek.

2. Kłamca nr 2 - anal kosztuje 400, a nie 300 : D Nie ma pojęcia, o czym mówi : D

3. Nie kłamca 3 - 15 minut kosztuje 500 - nie ma to jak 20 minut.

 

Ten facet odwiedził mnie wczoraj i nie miał dość pieniędzy, by zostać - chciał zostać 30 min za 500. Powiedziałem, że to nie sklep i nie będziemy negocjować cen. Właśnie dlatego źle mnie ocenił. Jak dziecko : D

Chłopaki, 60 min - 1200, 30 min - 600, 15 min - 500. Zawsze tak było. Pierwszy raz byłem w Aalborgu w lutym i zawsze tak było. Możesz sprawdzić opinie - wszystko dobrze : Rolleyes:

 

W moim dodatku mam profesjonalne zdjęcia. Jeśli nie jesteś pewien, że to ja - zapytaj, mogę wysłać Ci moje naturalne zdjęcia, nie ma problemu.  :) To w 100% ja, niestety - za drogie dla tego faceta : D

 

Całusy - i czekam na Ciebie! :)

Redigeret af ClaudiaAalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 30.05.2020 at 00:01:

 

 

fræk6 skrev, den 30.05.2020 at 00:01:

cześć

 

ostatnim razem, gdy byłem w mieście, odwiedziłem ją, ona zaoferowała 20 min 500 kr i 300 kr za anal

 Szybko umówiłem się z nią na spotkanie i pokazałem się ... niestety ją poznałem z dala od modelu, który jest na zdjęciach, jednak myślę, że to ona, ale zdjęcia są często edytowane - w tym, które poznałem, więc nudna i niechlujna, z naprawdę smutnymi włosami, a ona była tak ospała - więc nie mogłem jej nawet wypróbować - reklama to Ferrari - ta, którą spotkałeś, to Fiat 127 

Hahahaha, co za nonsens! : D

Tu Claudia, miło mi was poznać :)

Ten facet jest wielkim kłamcą:

1. Kłamca nr 1 - nie możesz spędzić ze mną 20 minut. Masz 15 minut, 30 minut i 60 minut. Nie ma to jak 20 minut - możesz sprawdzić mój dodatek.

2. Kłamca nr 2 - anal kosztuje 400, a nie 300 : D Nie ma pojęcia, o czym mówi : D

3. Nie kłamca 3 - 15 minut kosztuje 500 - nie ma to jak 20 minut.

 

Ten facet odwiedził mnie wczoraj i nie miał dość pieniędzy, by zostać - chciał zostać 30 min za 500. Powiedziałem, że to nie sklep i nie będziemy negocjować cen. Właśnie dlatego źle mnie ocenił. Jak dziecko : D

Chłopaki, 60 min - 1200, 30 min - 600, 15 min - 500. Zawsze tak było. Pierwszy raz byłem w Aalborgu w lutym i zawsze tak było. Możesz sprawdzić opinie - wszystko dobrze : Rolleyes:

 

W moim dodatku mam profesjonalne zdjęcia. Jeśli nie jesteś pewien, że to ja - zapytaj, mogę wysłać Ci moje naturalne zdjęcia, nie ma problemu.  :) To w 100% ja, niestety - za drogie dla tego faceta : D

 

Całusy - i czekam na Ciebie! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ClaudiaAalborg skrev, for 5 minutter siden:

 

Hahahaha, co za nonsens! : D

Tu Claudia, miło mi was poznać :)

Ten facet jest wielkim kłamcą:

1. Kłamca nr 1 - nie możesz spędzić ze mną 20 minut. Masz 15 minut, 30 minut i 60 minut. Nie ma to jak 20 minut - możesz sprawdzić mój dodatek.

2. Kłamca nr 2 - anal kosztuje 400, a nie 300 : D Nie ma pojęcia, o czym mówi : D

3. Nie kłamca 3 - 15 minut kosztuje 500 - nie ma to jak 20 minut.

 

Ten facet odwiedził mnie wczoraj i nie miał dość pieniędzy, by zostać - chciał zostać 30 min za 500. Powiedziałem, że to nie sklep i nie będziemy negocjować cen. Właśnie dlatego źle mnie ocenił. Jak dziecko : D

Chłopaki, 60 min - 1200, 30 min - 600, 15 min - 500. Zawsze tak było. Pierwszy raz byłem w Aalborgu w lutym i zawsze tak było. Możesz sprawdzić opinie - wszystko dobrze : Rolleyes:

 

W moim dodatku mam profesjonalne zdjęcia. Jeśli nie jesteś pewien, że to ja - zapytaj, mogę wysłać Ci moje naturalne zdjęcia, nie ma problemu.  :) To w 100% ja, niestety - za drogie dla tego faceta : D

 

Całusy - i czekam na Ciebie! :)

Kære Claudia

 

som jeg skrev - besøgte jeg dig sidst du var i Nørresundby.....

som jeg også skrev er dine billeder redigeret - da jeg besøgte dig var du ikke som på billederne - er du det nu????

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

Kære Claudia

 

som jeg skrev - besøgte jeg dig sidst du var i Nørresundby.....

som jeg også skrev er dine billeder redigeret - da jeg besøgte dig var du ikke som på billederne - er du det nu????

How you could visit me, If you dont know my prices and you lie????? ;)

Yes, mi pictures are always real :)

 

20190917_114753.jpg

20190629_170557.jpg

MAKEUP_2020020722344844_save.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
And if someone is unsatisfied, he should just say to the lady who he visited - mayby if she is frriendly she will answer 
pocałuj mnie w dup grubba suka :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 1 time siden:

And if someone is unsatisfied, he should just say to the lady who he visited - mayby if she is frriendly she will answer 
pocałuj mnie w dup grubba suka :-)

 

AS I wrote - last she was in N’rresundby she use the same photos -she didn’t have the look like in the photo....

but I will go again to take a look, if she look  like the photo - I will fuck her - and get back on the page 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 20 minutter siden:

Jak napisałem - ostatnio była w N'rresundby używała tych samych zdjęć - nie wyglądała jak na zdjęciu ....

ale pójdę jeszcze raz, żeby spojrzeć, jeśli wygląda jak zdjęcie - pieprzę ją - i wrócę na stronę 

You don't have enough money :D:D:D:D And I repeat: your a liar. Don't know my prices, don't know prices for anal. There's nothing like 20 min :D Stop compromising :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Claudia for et par dage siden, og ja, er bestemt hende på billederne! 

 

Syntes besøget var ganske Udemærket, hverken en åbenbaring af de hel store, og heller ikke en dårlig oplevelse. hun er bestemt nydelig, og ja hende på billederne, så kommentarerne omkring at det bestemt ikke er hende kan jeg ikke nikke genkendende til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XHenrikX skrev, for 7 minutter siden:

Besøgte Claudia for et par dage siden, og ja, er bestemt hende på billederne! 

 

Syntes besøget var ganske Udemærket, hverken en åbenbaring af de hel store, og heller ikke en dårlig oplevelse. hun er bestemt nydelig, og ja hende på billederne, så kommentarerne omkring at det bestemt ikke er hende kan jeg ikke nikke genkendende til. 

Thank you! :)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
XHenrikX skrev, for 17 timer siden:

Besøgte Claudia for et par dage siden, og ja, er bestemt hende på billederne! 

 

Syntes besøget var ganske Udemærket, hverken en åbenbaring af de hel store, og heller ikke en dårlig oplevelse. hun er bestemt nydelig, og ja hende på billederne, så kommentarerne omkring at det bestemt ikke er hende kan jeg ikke nikke genkendende til. 

Hej

så har jeg været forbi (igen)- Hvis XHenrikX læser mit indlæg, så skriver jeg også at hun ikke ligner den model der er på billederne, og at  der er redigeret meget i billederne - det kan også ses på de billeder damen poster her på siden....

Jeg fastholder stadigvæk at der er laaang mellem billederne og hende man møder, jeg vil også sige -  hun ser bedre ud nu, end da jeg besøgte hende sidst i Nørresundby

jeg købte 30 min denne gang - jeg vil give XHenrikX ret i - det er ikke noget at råbe hurra for - er man til sex, hvor man selv skal være aktiv og man ser et ansigtsudtryk, der ser mere ligeglad ud, når hun skal vende sig fra doggy til missionær stilling, og kigge på et ansigt der giver udtryk for, er det ikke snart overstået - så er det ok..

jeg forventer aldrig kæreste - sex hos en pige, men at hun i det mindste spiller liderlig.

det kunne være sjovt, at høre andre der har været der, de billeder hun har  uploadet burde tiltrække mange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

jeg kan bekræfte det er hende. Jeg kneppede hende i fredags. 
Fik 30 min for 600. 
 

Jeg tilslutter mig at billederne er retoucheret ingen tvivl om det. Men hun ser helt ok ud. 
 

Rimelig kedelig sex som også nævnt.  Men hendes fisse er stram og skøn især i doggy. 

 

Hendes engelsk er ikke for godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik vældigt øjne op for denne add: https://annoncelight.dk/showad/288700 Black Tiger og tænkte Wauw.... skrev så og finder retur hurtigt ud af det er ClaudiaPolen som blot har lagt et sæt billeder op under en ny profil... - hvem gider snart se den samme GP under flere forskellige annonceer med samme kontakt detaljer herinde???

fornemmer hun ud fra jer andres oplevelse ikke er særlig medlevende...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er da hende. Jeg kunne især se det på roserne på hendes arm men hun ser ældre ud end 25 syntes jeg. Hun ser lidt træt ud.

Redigeret af Kim Sørensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes forskellen på modelbillederne og hendes selfies er som man bør forvente, af de to meget forskellige slags billeder.

Modelbilleder er glansbilleder, selfies er mere ærlige.

I min optik en flot kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...