Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 Jalousi er sådan lidt en spøjs ting. For den følger jo ikke logiske rammer. Nu er prostitution ikke min hovedbeskæftigelse og bliver det nok aldrig, så derfor kunne jeg godt stoppe som GP hvis jeg mødte den rigtige og han ikke kunne håndtere at jeg havde jobbet ved siden af, men ville jeg selv føle behov for at stoppe, hvis jeg fandt Mr. Right? Ikke umiddelbart. For jeg ved jo godt, at jeg kan have fantastiske nydelsesøjeblikke med mine gæster uden at det på nogen måde påvirker hvor meget jeg elsker min partner eller hvor meget jeg har lyst til ham. Jeg ved også, at der er et kæmpe skel mellem mit job og anden utroskab, så selvom jeg er sammen med andre mænd dér, kunne jeg ikke finde på at bryde vores tillidsbånd og have sex med nogen udenfor disse rammer - altså være utro. Derfor ved jeg også godt, at dette jo logisk set burde være tilfældet den anden vej rundt - at han kunne gå til en anden Gp eller score i byen og stadigvæk komme hjem og elske mig lige så højt, hvis det var aftalen, at han gerne måtte, men der sætter min egen usikkerhed sig så alligevel ind. Jeg tror, at det er helt basalt, næsten pragmatisk. Det er risikoen for at blive forladt, for at den anden finder en, som de bliver så betagede af, at man selv ryger i svinget. Det er nok bare et bevis på, at man aldrig helt kan kende en andens følelser lige så godt som man kender sine egne, for hvis man gjorde ville man ikke være i tvivl om disse ting. Men ærlig talt, hvis jeg selv skulle vælge, ville jeg finde en mand som lod mig beholde min lille bibeskæftigelse, men samtidig ikke selv opsøgte andre piger end mig. Totalt hyklerisk, men sandt. Med undtagelser af fælles oplevelser som inkluderer flere partnere Hvordan har I andre det? Gp'ere: Betyder jeres beskæftigelse, at jeres forhold kan være åbne, eller skal de være monogame? Gæster: Ville I forvente at en Gp enten lukkede sin biks og var monogam, eller at I begge havde tilladelse til at være sammen med andre, hvis hun holdt biksen åben, hvis I blev kærester? Jeg er nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. Maj, 2020 Jeg har det lidt mærkeligt med jalousi, for det er som om følelsen ikke rigtigt er i mit register. Jeg ville faktisk have det fint med hvis min kone havde en elsker eller begyndte at arbejde som GP (og hun er såmænd både sød og dejlig). I min ungdom oplevede jeg et par gange at kæresteforhold gik i stykker fordi hende jeg var kæreste med fandt en anden. Min reaktion på det var som regel sådan, nåh ja, sådan er det bare, men så blev hun ked af at jeg ikke blev ked af det... Jeg synes bare det er skønt at vi får sexet en masse med hinanden allesammen, og er bare glad for når en af de piger jeg har været sammen med også har haft en god oplevelse sammen med en anden mand. Det er ikke fordi jeg hverken er dobbeltmoralsk eller hyklerisk - det er jeg sikkert på en masse andre punkter. Jeg kan bare ikke forstå hvad jeg kan miste ved ikke at være besidderisk. Men for dit vedkommende @Nannas Hjørnesynes jeg din følelse er smuk og rigtig, og ham du skal dele livet med skal acceptere den. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. Maj, 2020 Jeg ville være aldeles ligeglad med kvindens job/bijob, om jeg så ville være monogram tror jeg næppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 28. Maj, 2020 jeg kender faktisk nogle GPér privat. Det er faktisk lidt pudsigt, for de har det lige nøjagtigt på samme måde som dig. Jeg har selv prøvet et kæreste-lignende forhold til en GP. Der kan jeg bare sige, at jeg på ingen måde havde lyst til at forbyde hende at foresætte, og følelsesmæssigt generede det mig ikke. Vi lavede ikke en masse særlige regler. Jeg sagte blot, at hun selvfølgelig kunne forsætte med at tilbyde de ydelser hun altid havde gjort, samt at der ikke skulle være nogen hemmeligheder omkring det rent forretningsmæssige. Den del fungere faktisk fint. Havde hun haft en træs oplevelse, kunne vi tale om det osv. Den del der for mit vedkommende ikke fungerede var, at hendes kroniske angst for afsløring. Det sætter altså nogle sociale begrænsninger omkring af besøge venner, familie m.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 34 minutter siden: Jeg har det lidt mærkeligt med jalousi, for det er som om følelsen ikke rigtigt er i mit register. Jeg ville faktisk have det fint med hvis min kone havde en elsker eller begyndte at arbejde som GP (og hun er såmænd både sød og dejlig). I min ungdom oplevede jeg et par gange at kæresteforhold gik i stykker fordi hende jeg var kæreste med fandt en anden. Min reaktion på det var som regel sådan, nåh ja, sådan er det bare, men så blev hun ked af at jeg ikke blev ked af det... Jeg synes bare det er skønt at vi får sexet en masse med hinanden allesammen, og er bare glad for når en af de piger jeg har været sammen med også har haft en god oplevelse sammen med en anden mand. Det er ikke fordi jeg hverken er dobbeltmoralsk eller hyklerisk - det er jeg sikkert på en masse andre punkter. Jeg kan bare ikke forstå hvad jeg kan miste ved ikke at være besidderisk. Men for dit vedkommende @Nannas Hjørnesynes jeg din følelse er smuk og rigtig, og ham du skal dele livet med skal acceptere den. Jeg tror aldrig der er noget galt med ikke at være jaloux - så længe man stadig anerkender at ens partner kan være det, uden at det bliver et problem. Jeg tror aldrig at poly bliver for mig, men jeg er for eksempel altid ekstremt imponeret, når jeg hører om nogen som reelt og hensynsfuldt får det til at virke. Men det er nok som du siger, et spørgsmål om at finde nogen som kan acceptere ens egen facon og hvis facon man selv kan acceptere, selv hvis man ikke nødvendigvis har det på samme måde som sin partner. Og tusind tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 27 minutter siden: Jeg ville være aldeles ligeglad med kvindens job/bijob, om jeg så ville være monogram tror jeg næppe. Måtte din partner så også gerne være sammen med andre - altså udover på jobbet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 TheVoice skrev, for 26 minutter siden: jeg kender faktisk nogle GPér privat. Det er faktisk lidt pudsigt, for de har det lige nøjagtigt på samme måde som dig. Jeg har selv prøvet et kæreste-lignende forhold til en GP. Der kan jeg bare sige, at jeg på ingen måde havde lyst til at forbyde hende at foresætte, og følelsesmæssigt generede det mig ikke. Vi lavede ikke en masse særlige regler. Jeg sagte blot, at hun selvfølgelig kunne forsætte med at tilbyde de ydelser hun altid havde gjort, samt at der ikke skulle være nogen hemmeligheder omkring det rent forretningsmæssige. Den del fungere faktisk fint. Havde hun haft en træs oplevelse, kunne vi tale om det osv. Den del der for mit vedkommende ikke fungerede var, at hendes kroniske angst for afsløring. Det sætter altså nogle sociale begrænsninger omkring af besøge venner, familie m.v. Jamen det er da rart at høre at jeg ikke er alene om den tilgang. Hvad med dig selv - hvis det ikke er grænseoverskridende at spørge om - var du udelukkende sammen med hende, eller var du sammen med andre ved siden af? Det med angst for afsløring er også en kompleks sag helt i sig selv, for det er jo altid træls at skulle gå rundt og skjule noget, særligt hvis det er en andens position som træffer det valg for en, og ikke noget man selv har behovet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. Maj, 2020 (edited) Okay.. Så mine 10 cents omkring det emne er således.... Jeg har været sammen med mænd der kunne klarer mit arbejde og accepterede det og så har jeg været sammen med dem der ikke kunne.. Et par stykker af dem ødelagde sig selv i forsøget på at accepterer noget der lå deres sjæl for fjern.. De gange har jeg selv været nødt til at stoppe forholdet.. Jalousi æder ens sjæl så man ikke kan genkende den til sidst.. Jeg har selv en tilbøjelighed til jalousi og har utrolig svært ved at håndterer den men det måske mest af alt fordi jalousien aldrig har været ubegrundet.. Jalousi tror jeg et eller andet sted bunder i en mavefornemmelse og det faktisk det faktum at man gå imod den der skaber jalousi.. Man bliver for længe og kæmper for hårdt og så ender det i noget stolthed.. Især for mig må jeg indrømme.. Jeg har altid været ærlig omkring hvad jeg laver eller så tæt på som muligt.. Der var lige en enkel gang hvor jeg sagde jeg var russisk spion da vi mødte hinanden i byen.. Men inden første date modtog han en besked med at med at jeg heldigvis ikke var nødt til at slår ham ihjel alligevel fordi det der russisk spion var knap så meget russisk spion som det var luder.. Men jeg forventer den samme mængde ærlighed fra den person jeg elsker som jeg selv leverer.. Og intet er så svært at fortælle som første gang man skal fortælle man er glædespige til en fremmed.. Jeg ved hvad jeg vil have her i livet og jeg vil ikke gå på kompromis med min lykke og det ville et stop i branchen gøre.. Jeg ville ende bitter og det ville ødelægge forholdet i sidste ende.. Jeg har flere gange valgt kærligheden fra til fordel for mit arbejde så meget holder jeg af denne her branche.. Jeg er meget direkte med det faktum at jeg ikke stopper lige nu og at det ikke er til diskussion og at jeg samtidig forventer at han ikke knalder andre end mig.. Hvis det er det man ønsker så skal man vælge en anden end mig i hvertfald.. Jeg dur ikke til at dele.. Redigeret 28. Maj, 2020 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 28. Maj, 2020 Du må gerne være Gp men din fyr/mand må ikke knalde med andre hmmmm lidt dobbeltmoralsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 Rebellen skrev, for 1 minut siden: Du må gerne være Gp men din fyr/mand må ikke knalde med andre hmmmm lidt dobbeltmoralsk Ja da, hint titlen på indlægget. Heldigvis har vi jo alle sammen friheden til at bestemme hvad vi kan leve med. Jeg kan ikke umiddelbart leve med, at min partner er sammen med andre - måske ville jeg kunne, hvis jeg var sammen med ham i 10 år, hvem ved, men ikke umiddelbart. Men jeg synes også at der er noget anderledes i, at jeg har en beskæftigelse som involverer at jeg er sammen med andre, og at give en partner lov til at knalde med andre. Jeg kunne måske forholde sig til, at han knaldede med andre GP'er, men ikke med andre piger som ikke havde det som deres beskæftigelse. Ligesom mange mænd mener at det er meget anderledes at være utro med en GP'er end at have en affære. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 28. Maj, 2020 Fint at Mennesker kan have et så åbent forhold/sind at ens kvinde går på job og bliver knaldet ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. Maj, 2020 (edited) Rebellen skrev, for 9 minutter siden: Du må gerne være Gp men din fyr/mand må ikke knalde med andre hmmmm lidt dobbeltmoralsk Jeg vælger at se det som at alle mennesker her på jorden er forskellige og har forskellige grænser.. Der noget barnligt ved hele idéen "jamen hvis du må så må jeg også".. Mit arbejde var en del af mig inden jeg mødte den her fiktive person og personen har så et valg om han vil være sammen med mig på de præmisser.. Det faktisk nemt.. Redigeret 28. Maj, 2020 af JenniferRomantica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 28. Maj, 2020 Jeg tager hatten af for dem som kan acceptere et sådant forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. Maj, 2020 Sjovt, sådan havde jeg ikke forestillet mig at du havde det med din partner @Nannas Hjørne Hvis du er så glad for din bibeskæftigelse og nyder det så meget, ville du så ikke også ønske det for din partner? Nu har jeg jo haft fornøjelse af dig et par gange, og på mig virker du som en meget rummelig person med stor empati og sex drive. Men derfor kan man jo stadig godt ønske at holde sin elskede for sig sev Moral er godt - dobbelt moral er derfor dobbelt så godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden: Okay.. Så mine 10 cents omkring det emne er således.... Jeg har været sammen med mænd der kunne klarer mit arbejde og accepterede det og så har jeg været sammen med dem der ikke kunne.. Et par stykker af dem ødelagde sig selv i forsøget på at accepterer noget der lå deres sjæl for fjern.. De gange har jeg selv været nødt til at stoppe forholdet.. Jalousi æder ens sjæl så man ikke kan genkende den til sidst.. Jeg har selv en tilbøjelighed til jalousi og har utrolig svært ved at håndterer den men det måske mest af alt fordi jalousien aldrig har været ubegrundet.. Jalousi tror jeg et eller andet sted bunder i en mavefornemmelse og det faktisk det faktum at man gå imod den der skaber jalousi.. Man bliver for længe og kæmper for hårdt og så ender det i noget stolthed.. Især for mig må jeg indrømme.. Jeg har altid været ærlig omkring hvad jeg laver eller så tæt på som muligt.. Der var lige en enkel gang hvor jeg sagde jeg var russisk spion da vi mødte hinanden i byen.. Men inden første date modtog han en besked med at med at jeg heldigvis ikke var nødt til at slår ham ihjel alligevel fordi det der russisk spion var knap så meget russisk spion som det var luder.. Men jeg forventer den samme mængde ærlighed fra den person jeg elsker som jeg selv leverer.. Og intet er så svært at fortælle som første gang man skal fortælle man er glædespige til en fremmed.. Jeg ved hvad jeg vil have her i livet og jeg vil ikke gå på kompromis med min lykke og det ville et stop i branchen gøre.. Jeg ville ende bitter og det ville ødelægge forholdet i sidste ende.. Jeg har flere gange valgt kærligheden fra til fordel for mit arbejde så meget holder jeg af denne her branche.. Jeg er meget direkte med det faktum at jeg ikke stopper lige nu og at det ikke er til diskussion og at jeg samtidig forventer at han ikke knalder andre end mig.. Hvis det er det man ønsker så skal man vælge en anden end mig i hvertfald.. Jeg dur ikke til at dele.. Jeg har den samme med jalousien, den har sjældent været uden belæg. Ikke altid det belæg jeg troede, men noget har der været. Og jeg har også altid været ærlig. Nu har jeg kun haft én fast partner i min tid som GP'er, og selvom han ellers er besidderisk, kunne han godt forholde sig til mit job, netop fordi det er mit job. Det gjorde mig noget så glad at det aldrig var et problem. Jeg synes også det er skidt hvis et forhold kun kan fungere med det der 'noget for noget' princip. Jeg har hvad jeg kan klare og han har hvad han kan klare, af omstændigheder, stemmer det ikke overens, jamen så er man desværre nok ikke skabt for hinanden lige meget hvor meget man ellers har lyst til hinanden. Hvis det bliver sådan en forhandling om, "hvis du må det så må jeg det", så tror jeg alligevel at der er et eller andet galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. Maj, 2020 Som jeg ser det så svarer det lidt til at en vegetar beder sig kæreste om at stoppe med at være slagter.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 28. Maj, 2020 Det er korrekt Hvis fyren/manden ved hvad du laver,ja så må han acceptere hvis i indgår et forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Sjovt, sådan havde jeg ikke forestillet mig at du havde det med din partner @Nannas Hjørne Hvis du er så glad for din bibeskæftigelse og nyder det så meget, ville du så ikke også ønske det for din partner? Nu har jeg jo haft fornøjelse af dig et par gange, og på mig virker du som en meget rummelig person med stor empati og sex drive. Men derfor kan man jo stadig godt ønske at holde sin elskede for sig sev Moral er godt - dobbelt moral er derfor dobbelt så godt. Det har jeg godt nok. Det handler ikke om, at ville tage noget fra min partner, men om at have en partner det ikke ville tage noget fra at vores dynamik var monogam udover mit job og fælles lege med andre. Er det meget at håbe, at kunne finde en som har det sådan? Det er det måske, men så hellere være alene til jeg gør, for jeg ved jeg går i stykker af at dele. Nu er det jo også svært at sætte den op omvendt, for det er bare så sjældent at mænd kan sælge sex, men jeg ville ikke selv have et problem med at min partner solgte seksuelle ydelser til kvinder. Det finder jeg fuldstændig anderledes end at gå ud og være sammen med andre ved siden af. Og jeg håber selv, at jeg er rummelig, og empatisk (jeg prøver i hvert fald), og folk må praktisere lige den forholdsform, de har lyst til, men jeg mener ikke man skal gå på kompromis med sig selv af den grund, hvad end form for forhold man har behov for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 48 minutter siden: Måtte din partner så også gerne være sammen med andre - altså udover på jobbet? Ja. Trods et langt og stadig holdbart ægteskab tror jeg ikke på monografi. Men omvendt hvis man fandt en partner men samme lyst til nye og anderledes oplevelse. Så ville det nok være minimalt hvor meget jeg ville søge nye oplevelser. Det vil så næsten kræve et mere åbent ægteskab en ovennævnte, det et kunne og turde udtrykke sine dybeste lyster til sin partner, uden at blive "dømt" kræver vel meget tillid. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 28. Maj, 2020 Rebellen skrev, for 32 minutter siden: Du må gerne være Gp men din fyr/mand må ikke knalde med andre hmmmm lidt dobbeltmoralsk Jeg har det på præcist samme måde som hende. Forskellen ligger i, at vi er sammen med andre mænd på vores arbejde. Var han sammen med en anden er det privat - derved utroskab. Hvis man som gp informerer en ny kæreste om sit erhverv og er ærlig om det, at man ikke selv ønsker at dele ham, har han mulighed for at takke nej til et forhold. Ærligheden gør at det ikke er og aldrig bliver utroskab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 574 Skrevet 28. Maj, 2020 Umiddelbart, så ligger jalousi ikke til mig, så jeg ville ikke have noget problem med, at kæresten var gp og gerne ville beholde sit job' Det er jo ren business. Jeg ville have det stramt med, hvis hun pludselig ikke længere havde energi og lyst til, at være sammen med mig, eller hvis hun var sammen med nogen i 'fritiden " Præcis som jeg også ville håbe, at hun ville afvise en gæst hvis det viste sig at være en af mine venner Hvor vidt, jeg ville besøge andre piger eller ej, tja pas. Men jeg ville i det mindste, være ærlig omkring det inden, så man kunne tage snakken og få afklaret, hvorfor jeg gerne vil besøge den og den. Håber det gav lidt mening Venligst Claesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 28. Maj, 2020 Det kan jeg godt se Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 3 minutter siden: Ja. Trods et langt og stadig holdbart ægteskab tror jeg ikke på monografi. Men omvendt hvis man fandt en partner men samme lyst til nye og anderledes oplevelse. Så ville det nok være minimalt hvor meget jeg ville søge nye oplevelser. Det vil så næsten kræve et mere åbent ægteskab en ovennævnte, det et kunne og turde udtrykke sine dybeste lyster til sin partner, uden at blive "dømt" kræver vel meget tillid. . Et meget åbent ægteskab. På en god måde. For dem der kan rumme alle hinandens lyster - selv hvis de ikke deler dem - opstår der uden tvivl et helt særligt bånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2020 Claesen skrev, for 3 minutter siden: Umiddelbart, så ligger jalousi ikke til mig, så jeg ville ikke have noget problem med, at kæresten var gp og gerne ville beholde sit job' Det er jo ren business. Jeg ville have det stramt med, hvis hun pludselig ikke længere havde energi og lyst til, at være sammen med mig, eller hvis hun var sammen med nogen i 'fritiden " Præcis som jeg også ville håbe, at hun ville afvise en gæst hvis det viste sig at være en af mine venner Hvor vidt, jeg ville besøge andre piger eller ej, tja pas. Men jeg ville i det mindste, være ærlig omkring det inden, så man kunne tage snakken og få afklaret, hvorfor jeg gerne vil besøge den og den. Håber det gav lidt mening Venligst Claesen Jeg er lidt jaloux på din mangel på jalousi Jeg brugte tidligere nogle år på at prøve at benægte mine besidderiske tendenser. Jeg ville noget så gerne være hende der den åbne, som kunne rumme og acceptere alle forholdstyper. Men på et tidspunkt holdt jeg op med at undskylde for dem, og det gjorde mig meget gladere. Ligesom jeg er sikker på, at mange som er poly har gået og kæmpet i mange år med at holde deres behov nede. Det er nok ofte så basalt at man er den man er, og vi har forskellige behov. Men ligegyldigt hvilke behov er det altid dejligt at føle man bliver respekteret og taget hensyn til - som fx den med, at en evt. GP kæreste ikke tog imod dine venner. Ærlighed frem for alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 28. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden: Som jeg ser det så svarer det lidt til at en vegetar beder sig kæreste om at stoppe med at være slagter.. For mig at se svarer det til at slagteren beder sin kæreste om kun at spise kød hjemme .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg