Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Et spg til de piger der er at blive brugt. Har I været misbrugt seksuelt som unge? Jeg kender et par kvinder der kunne lide både det hårde og det blide bagefter. De havde brug for både det brutale og ømheden. Fælles for de to damer er at de var blevet misbrugt som unge af ældre mænd Jeanette: Hvad er du forvirret over? Redigeret 4. Juni, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 2 timer siden: Et spg til de piger der er at blive brugt. Har I været misbrugt seksuelt som unge? Jeg kender et par kvinder der kunne lide både det hårde og det blide bagefter. De havde brug for både det brutale og ømheden. Fælles for de to damer er at de var blevet misbrugt som unge af ældre mænd Jeanette: Hvad er du forvirret over? Jeg synes måske, at du burde oprette en selvstændig tråd hvis du virkelig vil forfølge det emne, det virker som noget af et sidespor. Det korte svar: Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 2 timer siden: Et spg til de piger der er at blive brugt. Har I været misbrugt seksuelt som unge? Jeg kender et par kvinder der kunne lide både det hårde og det blide bagefter. De havde brug for både det brutale og ømheden. Fælles for de to damer er at de var blevet misbrugt som unge af ældre mænd Jeanette: Hvad er du forvirret over? Det indlæg har da vist ikke meget med trådens emne at gøre. Det havde nok været bedre at oprette en helt ny tråd, meeeeen det havde næppe givet nogen konstruktiv debat. Min til dit spørgsmål så er det en myte, at der skulle være en særlig sammenhæng imellem prostitution og en opvækst med overgreb. Betyder det så, at man ikke kan finder kvinder der har været udsat for overgreb ? Nej, og man vil også kunne finde kvinder der lider af borderline eller andre psykiske udfordringer. Tilsvarende kvinder kan man også finde i job eller på offentlig forsøgelse. Hvorfor så ikke forbyde købesex ? Fordi disse kedelige skabninger kun udgør en marginal del - Største parten af aktive kvinder i prostitution er velfungerende kvinderne, der er tilfreds med deres liv, og som har truffet et selvstændig valg - De er altså ikke tvunget ud i det, hverken af vold og trusler eller af social nød. Konkllusion: Ser man på branchen så afspejler den landets befolkning, både når vi taler udbydere og købere - Det er derved en myte, at de aktive kvinder kendetegnes af bestemte personligheder. Det samme for mændene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) TheVoice skrev, for 13 minutter siden: Det indlæg har da vist ikke meget med trådens emne at gøre. Det havde nok været bedre at oprette en helt ny tråd, meeeeen det havde næppe givet nogen konstruktiv debat. Min til dit spørgsmål så er det en myte, at der skulle være en særlig sammenhæng imellem prostitution og en opvækst med overgreb. Betyder det så, at man ikke kan finder kvinder der har været udsat for overgreb ? Nej, og man vil også kunne finde kvinder der lider af borderline eller andre psykiske udfordringer. Tilsvarende kvinder kan man også finde i job eller på offentlig forsøgelse. Hvorfor så ikke forbyde købesex ? Fordi disse kedelige skabninger kun udgør en marginal del - Største parten af aktive kvinder i prostitution er velfungerende kvinderne, der er tilfreds med deres liv, og som har truffet et selvstændig valg - De er altså ikke tvunget ud i det, hverken af vold og trusler eller af social nød. Konkllusion: Ser man på branchen så afspejler den landets befolkning, både når vi taler udbydere og købere - Det er derved en myte, at de aktive kvinder kendetegnes af bestemte personligheder. Det samme for mændene. Hvad er trådens emne da? Iflg min læsning er det bl.a. at bruge en prostitueret. Der reagerede nogle kvinder på - uden at blive kritiseret af hobbysherifferne - og så stiller jeg et simpelt spørgsmål der relaterer til det at blive brugt. Det er da fint i tråd med et delemne. Og det har intet at gøre med om man er prostitueret eller ej, og ej heller insinueret. Redigeret 4. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 3 minutter siden: Det indlæg har da vist ikke meget med trådens emne at gøre. Det havde nok været bedre at oprette en helt ny tråd, meeeeen det havde næppe givet nogen konstruktiv debat. Min til dit spørgsmål så er det en myte, at der skulle være en særlig sammenhæng imellem prostitution og en opvækst med overgreb. Betyder det så, at man ikke kan finder kvinder der har været udsat for overgreb ? Nej, og man vil også kunne finde kvinder der lider af borderline eller andre psykiske udfordringer. Tilsvarende kvinder kan man også finde i job eller på offentlig forsøgelse. Hvorfor så ikke forbyde købesex ? Fordi disse kedelige skabninger kun udgør en marginal del - Største parten af aktive kvinder i prostitution er velfungerende kvinderne, der er tilfreds med deres liv, og som har truffet et selvstændig valg - De er altså ikke tvunget ud i det, hverken af vold og trusler eller af social nød. Konkllusion: Ser man på branchen så afspejler den landets befolkning, både når vi taler udbydere og købere - Det er derved en myte, at de aktive kvinder kendetegnes af bestemte personligheder. Det samme for mændene. Jeg tror nu, at han spurgte specifikt ind til de af os prostituerede som kan lide den hårdere tilgang (såvel som den blide). Så det udtrykker i højere grad en formodning om piger til hård sex end om prostituerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden: Jeg tror nu, at han spurgte specifikt ind til de af os prostituerede som kan lide den hårdere tilgang (såvel som den blide). Så det udtrykker i højere grad en formodning om piger til hård sex end om prostituerede. Ja, det handler ikke om prostitution men om det at blive brugt. Nej, det er ikke en formodning om noget men en efterlysning om nogen kunne sige noget fornuftigt om det at blive brugt både hårdt og blidt. For jeg forstår slet ikke behovet. Redigeret 4. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 19 minutter siden: Ja, det handler ikke om prostitution men om det at blive brugt. Nej, det er ikke en formodning om noget men en efterlysning om nogen kunne sige noget fornuftigt om det at blive brugt både hårdt og blidt. For jeg forstår slet ikke behovet. ok. Jeg læste dit indlæg forkert så. Så reelt ønsker du bare at nogle kvinder skal fortælle dig hvorfor de godt kan lide hård sex, uden at det skal sammenkædes med deres opvækst eller udsættelse for overgreb ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 TheVoice skrev, 1 time siden: ok. Jeg læste dit indlæg forkert så. Så reelt ønsker du bare at nogle kvinder skal fortælle dig hvorfor de godt kan lide hård sex, uden at det skal sammenkædes med deres opvækst eller udsættelse for overgreb ? To kvinder jeg kender ynder det at blive brugt hårdt, også af flere mænd samtidigt, og bagefter gerne have blid samvær med kys, kæleri og blid sex. Gerne i forlængelse af hinanden. De er begge blevet misbrugt af ældre mænd som ganske unge. Hvorfor vælge at fokusere på hård sex og ikke blid sex når jeg nu nævner begge !? Det her er ved at køre und på en tangent så slut herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, 1 time siden: To kvinder jeg kender ynder det at blive brugt hårdt, også af flere mænd samtidigt, og bagefter gerne have blid samvær med kys, kæleri og blid sex. Gerne i forlængelse af hinanden. De er begge blevet misbrugt af ældre mænd som ganske unge. Hvorfor vælge at fokusere på hård sex og ikke blid sex når jeg nu nævner begge !? Det her er ved at køre und på en tangent så slut herfra. Der er forskellige seksualiteter. Jeg synes du skal prøve at læse om det at være submissiv. Du finder submissive både iblandt mænd og kvinder. Fælles for langt de fleste submissive er at de kan lide at underkaste sig. At blive brugt. De allerfleste - nok alle faktisk - submissive er pleasere. De vil gerne gøre hvad de kan for at gøre se deres partner tilfreds. Det er sex partnerens tilfredsstillelse der er i fokus for dem. De ønsker at blive brugt til sex partnerens tilfredsstillelse. Der er ingen sammenhæng mellem den seksualitet og så misbrug. Men læs om submission. Det vil give dig svar på spørgsmålet håber jeg Redigeret 4. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, for 7 timer siden: Et spg til de piger der er at blive brugt. Har I været misbrugt seksuelt som unge? Jeg kender et par kvinder der kunne lide både det hårde og det blide bagefter. De havde brug for både det brutale og ømheden. Fælles for de to damer er at de var blevet misbrugt som unge af ældre mænd Jeanette: Hvad er du forvirret over? Jeg er godt nok ikke en pige længere, men en moden kvinde. Jeg er aldrig blevet seksuel misbrugt, hverken som barn, ung eller som voksen. Jeg nyder at blive brugt som tøs. Det er en leg som kræver respekt og tillid mellem 2 ligeværdige voksen mennesker. Jeg nyder legen, men til legen hører også kærtegn og berøringer. Det var frækt og befriende at overgive sig til et andet menneske (indenfor de aftalte rammer og med stopord) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lady C skrev, for 2 timer siden: Der er forskellige seksualiteter. Jeg synes du skal prøve at læse om det at være submissiv. Du finder submissive både iblandt mænd og kvinder. Fælles for langt de fleste submissive er at de kan lide at underkaste sig. At blive brugt. De allerfleste - nok alle faktisk - submissive er pleasere. De vil gerne gøre hvad de kan for at gøre se deres partner tilfreds. Det er sex partnerens tilfredsstillelse der er i fokus for dem. De ønsker at blive brugt til sex partnerens tilfredsstillelse. Der er ingen sammenhæng mellem den seksualitet og så misbrug. Men læs om submission. Det vil give dig svar på spørgsmålet håber jeg Det er meget bastant at skrive "Der er ingen sammenhæng mellem den seksualitet og så misbrug". For den ene af dem er der helt klart en sammenhæng imellem. Synnøve Søes oplevelser ligner den kvindes jeg her omtaler og har skrevet om dette og anklaget hendes egne forældre for ligegyldighed. Man skal nok have været helt ung i 70'erne og 80'erne og vokset op i bestemte miljøer for at forstå det der omtales. Jeg tror vi skal droppe emnet da det ikke handler om prostitution og jeres verden tager udgangspunkt i det. Dette er ganske enkelt det forkerte forum. Beklager forstyrrelsen Redigeret 4. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 26 minutter siden: Det er meget bastant at skrive "Der er ingen sammenhæng mellem den seksualitet og så misbrug". For den ene af dem er der helt klart en sammenhæng imellem. Synnøve Søes oplevelser ligner den kvindes jeg her omtaler og har skrevet om dette og anklaget hendes egne forældre for ligegyldighed. Man skal nok have været helt ung i 70'erne og 80'erne og vokset op i bestemte miljøer for at forstå det der omtales. Jeg tror vi skal droppe emnet da det ikke handler om prostitution og jeres verden tager udgangspunkt i det. Dette er ganske enkelt det forkerte forum. Beklager forstyrrelsen Du kan reelt ikke vide om din kvindelige bekendte ville være blevet submissiv eller pleaser hvis hun IKKE havde været blevet misbrugt ? Men du vælger at drage din egen konklusion baseret på et enkelt eksempel du kender til ? Du har konkluderet at kvinder ( og mænd ? ) der nyder at blive brugt seksuelt må være blevet seksuelt misbrugt som børn eller unge. Jeg skal da ikke afvise at nogle kvinder og nogle mænd som er submissiv OGSÅ er blevet seksuelt misbrugte tidligere i deres liv. Men ærligt så tror jeg der er ligeså mange dominante og kvinder/mænd der nyder at bruge andre seksuelt som OGSÅ er blevet misbrugte som børn/unge. Jeg har et ret stort kendskab til de her ting ( sagt i al ydmyghed ) og som jeg skrev før har vi alle hver vores seksualitet. Det er et megaspændende område og jeg skriver det såmænd kun i venlighed når jeg skriver til dig at du vil få en større indsigt og forståelse for dit spørgsmål og din undren hvis du læser om seksualitet i almindelighed og submission i særdeleshed. Redigeret 4. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 4. Juni, 2020 @Lasselarseb Blev paff / overrasket / forvirret over spørgsmålet... -Her.. -I dette forum og i denne tråd... -Havde nær spyttet kaffen ud i sofaen med sætningen: Tror han selv på, han får en rationel debat om DET emne... HER... -Absolut ikke ondt eller negativt ment, meeeeen det er et temmeligt hudløst “frit fra leveren” spørgsmål.. -Jeg tror ikke du skal forvente den samme bramfrihed fra flertallet af de som måtte have oplevet det... Svarer lidt til at råbe ud i salen til årets julefrokost i firmaet: “alle dem der er blevet voldtaget, skal række hånden op” Så blev nok bare lidt overrasket og tænkte: “spørger han Virkeligt om det” Ss.... intet ondt eller negativt ment.. og jeg rededede da også sofaen for kaffe i sidste sekund... Syntes debatten og emnet er ret interessant og absolut en tanke værdig, men ville aldrig deltage i debatten i “offentligt” forum, uden et specifikt formål og ej heller herinde..... Vil til hver en tid, personligt holde mig langt væk fra at svare på spørgsmålet generelt, eller gisne om og antage den slags på andres vegne, idet emnet med garanti ville kunne både støde og være meget ubehageligt for nogle... Ville nok også finde det yderst upassende at spørge et andet menneske direkte som “smalltalk” og ville også selv kløjes i kaffen, (igen ) ved selv at blive spurgt, direkte af en fremmed... Nok bare lidt for meget “uden filter” i en smalltalk, i det offentligt rum, til mit temperament..... Så derfor forvirring... Et udtryk for at jeg nok bare er den stik modsatte type, i min tilgang til dialog og blev en anelse overrasket Over drejningen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 4. Juni, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Du har konkluderet at kvinder ( og mænd ? ) der nyder at blive brugt seksuelt må være blevet seksuelt misbrugt som børn eller unge Hvis ret skal være ret, så spørger @Lasselarseb om der er en sammenhæng, han konkluderer vel næppe? - Det er i hvert fald sådan jeg læser hans indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) MickeyM skrev, for 2 timer siden: Hvis ret skal være ret, så spørger @Lasselarseb om der er en sammenhæng, han konkluderer vel næppe? - Det er i hvert fald sådan jeg læser hans indlæg. ikke enig. Jeg synes det skinner igennem at han har konkluderet det. Man skal virkelig være varsom med at sygeliggøre folks seksualitet. Men det er selvfølgelig indlysende ( ihvertfald for mig ) at der hos de mennesker der er blevet seksuelt misbrugt kan være en påvirkning af deres seksualtitet senere i deres liv. Nogle vil have svært ved at få orgasme - men skal man så mene at alle der har svært ved at få orgasme nok er blevet misbrugt ? Andre vil gå i den anden grøft og blive promiskuøse ( skal man så mene at alle der er promiskuøse nok er blevet misbrugt ? ) Nogle vil måske selv blive overgrebsmænd/ kvinder ( skal man så mene at alle der begår overgreb selv er blevet udsat for overgreb ? ) See my point ?? Skal man mene at alle der tænder på golden shower nok er blevet tisset på af deres forældre ? Eller hvad med alle dem der tænder på at blive taget analt ? Er de så nok voldtaget som børn analt ? Eller hvad med dem der kan lide at få en endefuld ? Har de så fået smæk i røven som børn ? Kan man lide kæmpebryster er det så fordi man ikke er blevet ammet som spæd ? For at være helt ærligt så skal man virkelig passe på med at "patologisere" en seksualitet. Redigeret 4. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 4. Juni, 2020 Lady C skrev, for 25 minutter siden: ..ikke enig. Jeg synes det skinner igennem at han har konkluderet det. Modtaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lady C skrev, for 3 timer siden: Du kan reelt ikke vide om din kvindelige bekendte ville være blevet submissiv eller pleaser hvis hun IKKE havde været blevet misbrugt ? Men du vælger at drage din egen konklusion baseret på et enkelt eksempel du kender til ? Du har konkluderet at kvinder ( og mænd ? ) der nyder at blive brugt seksuelt må være blevet seksuelt misbrugt som børn eller unge. GØR JEG DET og hvor? Jeg skal da ikke afvise at nogle kvinder og nogle mænd som er submissiv OGSÅ er blevet seksuelt misbrugte tidligere i deres liv. Men ærligt så tror jeg der er ligeså mange dominante og kvinder/mænd der nyder at bruge andre seksuelt som OGSÅ er blevet misbrugte som børn/unge. Jeg har et ret stort kendskab til de her ting ( sagt i al ydmyghed ) og som jeg skrev før har vi alle hver vores seksualitet. Det er et megaspændende område og jeg skriver det såmænd kun i venlighed når jeg skriver til dig at du vil få en større indsigt og forståelse for dit spørgsmål og din undren hvis du læser om seksualitet i almindelighed og submission i særdeleshed. Jeg konkluderer intet! Måske du kan pege på et afsnit i et indlæg hvor jeg konkluderer? Mit kendskab til et par eksempler på misbrug, der muligvis senere giver sig udslag i aparte seksualitet , resulterer i forsøg på at starte en diskussion om submissivitet og hvad ellers. Det er da underligt Jeg har da også kendt en håndfuld submissive damer og det havde absolut intet med de førnævntes seksualitet at gøre. Overraskende nok er "pleasere" ikke nødvendigvis submissive - det er en anden leg, som dog også kræver tillid. Hvorfor de skal drages ind i seksuel misbrug af unge forstår jeg ikke. Mit oprindelige spørgsmål til delemnet var ellers simpel nok. Forstår heller hvordan kendskab til et par kvinder (betyder oftest to ) bliver til et enkelt eksempel. Redigeret 4. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 7 minutter siden: Modtaget Damm, hun er skarp hende @Lady C Det er derfor jeg elsker hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, for 22 minutter siden: Jeg konkluderer intet! Måske du kan pege på et afsnit i et indlæg hvor jeg konkluderer? Mit kendskab til et par eksempler på misbrug, der muligvis senere giver sig udslag i aparte seksualitet , resulterer i forsøg på at starte en diskussion om submissivitet og hvad ellers. Det er da underligt Jeg har da også kendt en håndfuld submissive damer og det havde absolut intet med de førnævntes seksualitet at gøre. Overraskende nok er "pleasere" ikke nødvendigvis submissive - det er en anden leg, som dog også kræver tillid. Hvorfor de skal drages ind i seksuel misbrug af unge forstår jeg ikke. Mit oprindelige spørgsmål til delemnet var ellers simpel nok. Det var nu bare et velmenende forsøg på lidt "oplysning" fra min side. Jeg synes nemlig spørgsmålet signalerede noget uvidenhed omkring den submissive seksualitet. Men jeg er da kun glad for at du ikke har konkluderet noget. Du har fuldstændig ret i at pleasere ikke nødvendigvis er submissive. Som eksempel på dette kan det nævnes at nogle Dominante faktisk giver deres subs en ordentlig røvfuld for subbens skyld for at please hende/ham. Så Dominate og Dominaer kan sagtens være pleasere lige så vel som submissive kan . Omkring dit oprindelige spørgsmål og med fare for at gentage mig selv vil jeg sige at som jeg ser det kan seksuelt misbrug og behov for at blive brugt - have en sammenhæng. Men det kan seksuelt misbrug og behov for at bruge også. Og seksuelt misbrug og manglende orgasme kan også have en sammenhæng. Seksuelt misbrug og promiskuøsitet kan også have en sammenhæng. Og fordi der er så mange områder indenfor seksualiteten og så seksuelt misbrug der kan have - og som har en sammenhæng giver det ikke ret meget mening at snakke om det at blive brugt og så misbrug . Desuden : tidligere skrev du at du ikke kunne forstå behovet for at lade sig bruge. Jeg forstår f.eks. heller ikke behovet for gangbang eksempelvis. Men jeg kunne aldrig drømme om at prøve at forstå det ud fra at de der dyrker gangbang nok er blevet misbrugt eller på anden vis sygeliggøre et behov. Blot fordi jeg ikke selv forstår det. Jeg må bare erkende at der er ting jeg ikke forstår - ligesom der sikkert er mange der ikke forstår mit behov for at spanke og dominere uartige mænd . Redigeret 4. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 4. Juni, 2020 Misjo1 skrev, for 8 minutter siden: Damm, hun er skarp hende @Lady C Det er derfor jeg elsker hende Jeg elsker hende også, men den oplysning holder du lige for dig selv! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 6. Juni, 2020 TheVoice skrev, den 29.5.2020 at 00:35: @Bramfri Tak for din ærlighed. Den viser jo også bare, at gæster er forskellige og dyrker forskellig lege og illusioner. Jeg fornemmer at vi næppe kommer de samme steder, men heldigvis har kvinderne forskellige målgrupper. Nu spørg jeg nysgerrigt, men hvordan kan du fornemme det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 6. Juni, 2020 MickeyM skrev, den 4.6.2020 at 22:37: Jeg elsker hende også, men den oplysning holder du lige for dig selv! Jamen @MickeyM jeg kunne aldrig drømme om at afsløre dig Men har du mødt den underskønne @Lady C? det må du ikke hun er min min min! Hehe Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1155 Skrevet 6. Juni, 2020 Misjo1 skrev, for 3 timer siden: Men har du mødt den underskønne @Lady C? det må du ikke hun er min min min! Hehe Nej det har jeg ikke Jeg kender hende blot her inde fra. Jeg har aldrig mødt nogen fra EG i "virkeligheden" - eller det ved man jo egentlig ikke, hmm, sjov tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Juni, 2020 Des1972 skrev, for 4 timer siden: Nu spørg jeg nysgerrigt, men hvordan kan du fornemme det? ud fra hans skriv, anmeldelser m.v. er der meget der tyder på, at vi har forskellige præferencer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg