Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at ha' læst lidt i anmeldelserne, ser det ud til at jeg skal et smut til trekantsområdet i weekenden. Jeg har ikke haft fornøjelsen af de lokale specialiteter, men lige nu står valget mellem Ten og Lisa. Måske de erfarne jyske knægte kan give deres besyv med?

Har med stor begejstring besøgt PP i Århus, så et sted med samme atmosfære/service er tillokkende.

Nyder en god B2B, GFE og økoblow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa er bestemt også et besøg værd. Jeg har i hvert fald haft nogle gode oplevelser hos hende. Løsningen må være at du prøver dem begge to og så træffer dit eget valg om hvem der er bedst :-p 
 

exostar skrev, 1 time siden:

Enig, besøg Ten... men stop hende inden hun penetrerer dig med sin kæmpe dildo

Kæmpe dildo? Har hun fået ny eller er det den ganske alm. lille standarddildo du refererer til som værende kæmpe? Og hvorfor stoppe hende hvis det nu er det man kommer der for? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 40 minutter siden:

Lisa er bestemt også et besøg værd. Jeg har i hvert fald haft nogle gode oplevelser hos hende. Løsningen må være at du prøver dem begge to og så træffer dit eget valg om hvem der er bedst :-p 
 

Kæmpe dildo? Har hun fået ny eller er det den ganske alm. lille standarddildo du refererer til som værende kæmpe? Og hvorfor stoppe hende hvis det nu er det man kommer der for? 

Den var ganske stor og lyserød sidst jeg var der, har ikke noget mod stimulering men ikke med en stor ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 timer siden:

Ten gør ihvertfald, men nok individuelt kemi/hygiejne

Nogle gange er vi mænd også nødt til at se os selv i spejlet og så spørge om der er nogen piger der har lyst til os, nogen gange tror mænd at de er guds gave til pigerne.

Et er sikkert / No money no honey 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boyman skrev, for 15 minutter siden:

Nogle gange er vi mænd også nødt til at se os selv i spejlet og så spørge om der er nogen piger der har lyst til os, nogen gange tror mænd at de er guds gave til pigerne.

Et er sikkert / No money no honey 

Det er lige så vigtig at være sød og venlig over for dem og behandle dem som man ønsker de behandler en selv så er man et godt stykke af vejen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 28.5.2020 at 09:20:

Enig, besøg Ten... men stop hende inden hun penetrerer dig med sin kæmpe dildo

Hvorfor? Det kan da være han kan lide det. Det findes der i hvert fald nogen der kan :D 

Jeg var engang hos Nanna på Marselisborg Alle i Aarhus, som fortalte at hun havde en gummihandske til de kunder der ville have hende til at anal-fiste dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

MrDanes skrev, den 25.5.2020 at 23:00:

men lige nu står valget mellem Ten og Lisa

hvor annoncerer de?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...