Hop til indhold

Recommended Posts

Ash skrev, 1 time siden:

En hurtig forespørgelse. Er der nogen der har været i kontakt med Ten for nyelig? 

Hun har aktive annoncer, men jeg synes ikke lige jeg kan få fat i hende :( 

https://annoncelight.dk/showad/274117

Jeg formoder hun er aktiv når hun opdaterer hendes annonce. Dog kan hun til tider være ret svær at få fat på. Jeg skrev til hende sidste og spurgte om hun havde tid på et givent tidspunkt. Der fik jeg ret hurtigt svar - desværre havde hun ikke tid. Jeg har så også prøvet flere gange og skrive til hende uden at få svar eller først at få det dagen efter ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også i sidste uge

Hun er bare for dejlig og fræk. Jeg nåede desværre ikke meget massage, da vi straks gik igang. 

Kan kun sige hun er klar på det hele og sluger meget gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis flertalet af thaimassører var som hende, så blev jeg sgu fattig. Det er fantastisk og leder stadig efter flere skjulte perler derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja skønne Ten er altså for dejlig, hun er også mit "sikre" valg hvor jeg altid ved at jeg går derfra med et smil og føler jeg har fået fuld valuta for pengene.

Dermed ikke være sagt jeg ikke besøger andre, fordi indimellem dukker der nogle spændende piger op der skal beriges med mit besøg :P ... Men TEN kommer jeg gerne tilbage til, sidder faktisk og får lyst til et besøg hos hende snart igen :ph34r: ( må hellere høre om hun har åben i weekenden )

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den ‎07‎-‎05‎-‎2020 at 16:03:

Jeg formoder hun er aktiv når hun opdaterer hendes annonce. Dog kan hun til tider være ret svær at få fat på. Jeg skrev til hende sidste og spurgte om hun havde tid på et givent tidspunkt. Der fik jeg ret hurtigt svar - desværre havde hun ikke tid. Jeg har så også prøvet flere gange og skrive til hende uden at få svar eller først at få det dagen efter ...

Har også forsøgt mig de sidste mange gange hun har annonceret.  Men uden held, og det der med at få svar mange timer, eller dagen efter, det dur ikke :wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har skrevet til Ten og aftalt besøg senere på ugen. Glæder mig meget, efter den positive omtale hun får. Hun svarede ret hurtigt på min besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Havde en aftale med Ten her til morgen. Havde lavet aftalen i søndags, for at være sikker på at jeg kunne besøge hende. Skrev til hende igår og fik bekræftet aftalen her til morgen. Så her til morgen at der ikke var nogen aflysning fra hende og kørte så de 100 km. Til Vejle. Da jeg parkerede bilen vil jeg ringe til hende, da jeg var der 15 min. Før aftalt  tid.  Så der at der var kommet en besked,  hvor hun aflyste da hun var blevet syg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre tit det pludselig kommer til hende, hun kan få det røde med kort varsel, eller blive dårlig, forhindret, meget travlt, undskyldningerne er mange, og gad vist hvad pokker der er årsagen til disse aflysninger, det er møg irriterende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 37 minutter siden:

Det er desværre tit det pludselig kommer til hende, hun kan få det røde med kort varsel, eller blive dårlig, forhindret, meget travlt, undskyldningerne er mange, og gad vist hvad pokker der er årsagen til disse aflysninger, det er møg irriterende ...

Det har du ret, men jeg vil hellere at GP aflyser vores aftale med kort varsel uanset hvilken baggrund er, end får dårligt service på grund af manglende lyst eller noget andet årsag 

Godt weekenden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har haft kontakt til Ten fornyligt? Der er ingen respons fra hende på sms og hendes annonce blev sidst opdateret for en måned siden ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Er der nogen der har haft kontakt til Ten fornyligt? Der er ingen respons fra hende på sms og hendes annonce blev sidst opdateret for en måned siden ... 

Skrev med hende igår, med hurtig respons. Jeg søgte på al Jylland.  Thai.  Og der var der ny annonce https://annoncelight.dk/showad/296509

Vi blev enige om at vi snart skulle ses igen igen igen
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 minutter siden:

Skrev med hende igår, med hurtig respons. Jeg søgte på al Jylland.  Thai.  Og der var der ny annonce https://annoncelight.dk/showad/296509

Vi blev enige om at vi snart skulle ses igen igen igen
8000

Tak, den nye annonce var jeg ikke lige faldet over - er bare gået ind via linket længere oppe i denne tråd ... 

Men har sgu godt nok haft svært ved at få fat på hende her på det sidste :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, er det klinik eller P/D hun arbejder, med hensyn til at "bare" møde op?? har ikke mødt henne, men gad godt:rolleyes:

Redigeret af detgodeliv

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, for 6 timer siden:

hej, er det klinik eller P/D hun arbejder, med hensyn til at "bare" møde op?? har ikke mødt henne, men gad godt:rolleyes:

Du laver aftale. Ellers bliver du ikke lukket ind.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...