Hop til indhold
bigfoot

Massage nær Middelfart og Fyn - Ann

Recommended Posts

Har i dag besøgt denne søde thai-kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/295367

Lidt inspireret af forespørgslen den anden dag fra @Vox, blev jeg lidt hooked på at besøge hende. Aftalen blev lavet via SMS og kommunikationen var hurtig og kortfattet på dansk.

Blev instrueret i at skrive igen når jeg var fremme i by nær Middelfart og her fik jeg fremsendt den eksakte adresse, og så afsted.

Fandt adressen, ringede på ved døren “Ding-Dong” og prompte blev døren åbnet, og der stod den sødeste thai-kvinde. Det er helt sikkert hende der er på billederne i annoncen, selvom nogle af billederne måske er et par år gamle.

Hun er ikke super slank ej heller buttet, men en sund og stærk pige, for pokker en dejlig krop. (set fra mit perspektiv). Hun er ikke dansktalende, men kommunikationen gik fint på engelsk.

Bestilte 1 times thaimassage og startede med et hurtigt brusebad.

Ind på briksen og så startede en dejlig og grundig massage. Hun spurgte til om massagen skulle være hård eller blød, jeg valgte noget midt i mellem. Ryg, arme, nakke, ben, hænder og føder blev masseret. Massagen havde hun helt styr på, ingen overflødig oliesjask. Det er nok til dato den bedste thaimassage jeg har fået.

Ca. halvvejs i massagen kom der lidt pirringer omkring numsen og lillemanden, men også ned af benene samt op af ryggen, bare sådan lette berøringer, det var sgu egentlig fantastik dejligt :wub:

Så blev jeg kommanderet rundt på ryggen, og her var det ret tydeligt at lillemanden var begejstret for de lette pirringer, så hun spurgte straks til om den også skulle ha’ massage. 

Ja tak, svarede jeg og til sidst endte det hele ud i en skøn B2B massage, hvor det kun var få “pussy hård” fra, at være reel “pussy slide” og hvor lillemanden til sidst måtte spyde safterne. Fik jeg nævnt, at hun har en fantastik krop :wub:

Herefter lidt aftørring og så blev forsiden af ben og lår masseret.

Hun er lidt den generte type, men har let til smil og bag ved det fornemmer man tydeligt at hun har humor ;). Desuden har hun en behagelig personlighed.

Stedet er hendes private hjem, som er relativt nyt, rent, pænt og nydeligt, med fine badeforhold. 

OBS! Som det er anført i annoncen tilbyder hun ikke sex, spurgte forsigtigt til “Fuld pakke”, og det afviste hun venligt men bestemt og der blev heller ikke lagt op til “blow”

Alt i alt en fantastisk dejlig oplevelse :)

Er det en god og grundig thaimassage og måske B2B eller en håndtrold, du ønsker, så kan Ann klart anbefales.

God aften <3 bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Idefix

Nej, det er ikke ud til en befærdet vej, det er at sammenligne med en villavej (uden at sige for meget).

Det er muligt at parkerer på vejen foran boligen.

Kh. bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er fuldstændig enig i @bigfoot beskrivelse ! Omgivelser 10 lækkert hus super massagerum - diskret 7-8 - pigens væremåde  10 - udseende og krop 7 (10 skala) !!

Men havde den mest surrealistiske oplevelse da jeg skulle finde stedet !! Den må i få en anden gang :biggrin: - men det var fandme crazy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
pokerface2000 skrev, for 2 timer siden:

 

Men havde den mest surrealistiske oplevelse da jeg skulle finde stedet !! Den må i få en anden gang :biggrin: - men det var fandme crazy

Helt enig med anmeldelsen, og meget spændt på den historie @pokerface2000!

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 12 timer siden:

Men havde den mest surrealistiske oplevelse da jeg skulle finde stedet !! Den må i få en anden gang :biggrin: - men det var fandme crazy

Er da nysgerrig efter at høre hvilke “oplevelser” du blev udsat for :shock:.

Del evt. via en PM:ph34r::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt stedet :wub: og kan kun tilslutte mig @bigfoot og nu også @pokerface2000 oplevelse af stedet og pigen, dejlig nyt hus og fantastiske omgivelser og lækkert nyt badværelse :D, Ann er meget sød og en køn pige, og så er hendes figur og krop lige mig :shock::P hun er en del genert, men smilende hele tiden når man for øjenkontakt med hende. Hende skal vi passe på og behandle rigtig godt, hun giver en fantastisk Thai massage og B2B. Glæder mig allerede til at besøge hende igen...!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder da dejlig selvom det selvfølgelig er ærgerligt at man ikkekan få det hele med. Får man mulighed og lov til at se på hende sådan over det hele nu hvor hun ikke giver fransk/ gensidig fransk?

Og hvad skal man tage med for at få 1time med B2B , pussyglide og hånd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 9.7.2020 at 19:30:

Er fuldstændig enig i @bigfoot beskrivelse ! Omgivelser 10 lækkert hus super massagerum - diskret 7-8 - pigens væremåde  10 - udseende og krop 7 (10 skala) !!

Men havde den mest surrealistiske oplevelse da jeg skulle finde stedet !! Den må i få en anden gang :biggrin: - men det var fandme crazy

Hvad gik det ud på, bare lidt kort man er vel nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende bestilte en time body2body til 1.200 jeg stod ude af badet og klar til at køre efter 40 min jeg viste hende klokken og sagde jeg synes hun skulle gi mig lidt penge tilbage og jeg fik 200 retur fik også budet om jeg Bille ha mere massage men når man har fået tøj på og været i bad så er man jo på vej ud af døren. Pigen er sød lidt forsigtig jeg lå og kedede mig lidt og synes ikke der var meget pirring og massagen har jeg også oplevet bedre så kommer ikke igen men dog respekt for hun gav mig lidt retur syns også prisen er i den høje ende så havde forventet mere men sød det er hun og et par pæne bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 14 timer siden:

Så fik jeg besøgt hende bestilte en time body2body til 1.200 jeg stod ude af badet og klar til at køre efter 40 min jeg viste hende klokken og sagde jeg synes hun skulle gi mig lidt penge tilbage og jeg fik 200 retur fik også budet om jeg Bille ha mere massage men når man har fået tøj på og været i bad så er man jo på vej ud af døren. Pigen er sød lidt forsigtig jeg lå og kedede mig lidt og synes ikke der var meget pirring og massagen har jeg også oplevet bedre så kommer ikke igen men dog respekt for hun gav mig lidt retur syns også prisen er i den høje ende så havde forventet mere men sød det er hun og et par pæne bryster.

Det er ubegribeligt så mange der snyder med tiden, de tænker meget kortsigtet... glade kunder kommer jo igen. 
Derfor prøver jeg at efterleve princippet om ikke at betale først. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 14 timer siden:

Det er ubegribeligt så mange der snyder med tiden, de tænker meget kortsigtet... glade kunder kommer jo igen. 
Derfor prøver jeg at efterleve princippet om ikke at betale først. 

Jeg håber da du bliver sparket ud på røv og albuer når du siger du først vil betale bagefter... det kan man da ikke tillade sig og forlange...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen2020 skrev, for 2 timer siden:

Jeg håber da du bliver sparket ud på røv og albuer når du siger du først vil betale bagefter... det kan man da ikke tillade sig og forlange...

Kan se du er newbie herinde, så var det ikke et noget hårdt første indlæg ?
Har besøgt henad 100 thaimassører i både DK og udlandet og kun blevet opkrævet betaling forud 2 gange.

Jeg har aldrig forlangt at betale bagefter og opfatter heller ikke MotionMans skriv som at han forlanger det. Bemærk at han skriver “prøver at efterleve princippet om ikke betale først”

Kender flere thaimassører privat, de er rigtig gode til at screene kunder, om forudbetaling er nødvendig. Flere er også blevet snydt eller truet til lavere betaling end aftalt.

Man kommer langt med nobel, høflig opførsel i thaiverdenen. Pæn påklædning og renskuret ydre vækker også altid større tillid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, 1 time siden:

Kan se du er newbie herinde, så var det ikke et noget hårdt første indlæg ?
Har besøgt henad 100 thaimassører i både DK og udlandet og kun blevet opkrævet betaling forud 2 gange.

Jeg har aldrig forlangt at betale bagefter og opfatter heller ikke MotionMans skriv som at han forlanger det. Bemærk at han skriver “prøver at efterleve princippet om ikke betale først”

Kender flere thaimassører privat, de er rigtig gode til at screene kunder, om forudbetaling er nødvendig. Flere er også blevet snydt eller truet til lavere betaling end aftalt.

Man kommer langt med nobel, høflig opførsel i thaiverdenen. Pæn påklædning og renskuret ydre vækker også altid større tillid.

Jeg syntes ikke man kan være bekendt og sige man først vil betale bagefter for og se om man så syntes det var godt nok? Det næste bliver vel at jeg bestilte en time til 1200 men jeg forventer vi hygger i en time og 15 min selvfølelig for samme pris.. jeg syntes det er uhøfligt, jeg ligger penge med det samme så skal gp ikke tænke over snyder han mig mon nu.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen2020 skrev, for 5 timer siden:

Jeg syntes ikke man kan være bekendt og sige man først vil betale bagefter for og se om man så syntes det var godt nok? Det næste bliver vel at jeg bestilte en time til 1200 men jeg forventer vi hygger i en time og 15 min selvfølelig for samme pris.. jeg syntes det er uhøfligt, jeg ligger penge med det samme så skal gp ikke tænke over snyder han mig mon nu.. 

Hvem har sagt jeg ikke vil betale det det koster ?

Problemet er netop at der aftales en time f.eks, betaling forud.. og så står man på gaden efter f.eks 40 min... 

Hvis pigen kun gider f.eks 30 min ud ac en time, jamen så er det vel kun rimeligt at få betaling for dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen2020 skrev, for 15 timer siden:

Jeg syntes ikke man kan være bekendt og sige man først vil betale bagefter for og se om man så syntes det var godt nok? Det næste bliver vel at jeg bestilte en time til 1200 men jeg forventer vi hygger i en time og 15 min selvfølelig for samme pris.. jeg syntes det er uhøfligt, jeg ligger penge med det samme så skal gp ikke tænke over snyder han mig mon nu.. 

Efter dit skriv at dømme, går jeg ud fra at du altid betaler forud inden seancen, helt iorden. Tror du gør det for at undgå at stå i en forhandlingssituation bagefter eller endda en tvist.

Men havner du ikke stadig i en forhandling bagefter, hvis du har fået for kort/lang tid eller har fået mere/mindre end aftalt ?

For 1 måned siden vågnede jeg med hold i baglåret, imellem 2 møder smed jeg bilen ind foran en thaisalon, gik ind og bestilte 1 times thaimassage med fokus på baglår. Normalt koster det kr 350-500 alt efter by/landsdel, hun bad IKKE om forudbetaling, selvom hun aldrig havde set mig før. Det endte med 1 time og 25 minutter + bad og FP med alt hvad jeg kan lide, bagefter snakkede vi pris. Blev hurtigt enige og fik betalt, hun gav mig 1 vand , 1 cola , kram og kys på kinden med ønsket om at komme tilbage igen.

Skal sige at det ikke var dyrt og blev overrasket over hendes prissætning, vil ikke afsløre hvor det var, da det efter alt at dømme var et "grønt" sted. Måske manglede hun bare lidt ekstra til huslejen.

Så kan virkelig ikke forstå at det skal være så slemt at betale bagefter, du betaler jo også bagefter ved frisøren, tandlægen, kiropraktoren osv. osv. eller det betaler du måske også forud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 17 timer siden:

Man kommer langt med nobel, høflig opførsel i thaiverdenen.

Ikke kun i Thai-verdenen. Det burde gøre sig gældende alle steder. Hvad enten det er hos en Thai, på et "alm. bordel" eller i den lokale Føtex...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man først vil betale efter endt "behandling" fordi man er bange for ikke at få fuld valuta/tid for pengene - ja, så skal man da lige huske at gange den aftalte pris OP hvis man er heldig at få lidt ekstra tid... Det gør jeg i hvert fald altid... :-) Korrektion - gu' gør jeg da ej, men til gengæld betaler jeg også altid det aftalte beløb selvom jeg måske ikke helt har fået fuld tid, men ellers fået valuta for pengene.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den 25.8.2020 at 16:43:

Efter dit skriv at dømme, går jeg ud fra at du altid betaler forud inden seancen, helt iorden. Tror du gør det for at undgå at stå i en forhandlingssituation bagefter eller endda en tvist.

Men havner du ikke stadig i en forhandling bagefter, hvis du har fået for kort/lang tid eller har fået mere/mindre end aftalt ?

For 1 måned siden vågnede jeg med hold i baglåret, imellem 2 møder smed jeg bilen ind foran en thaisalon, gik ind og bestilte 1 times thaimassage med fokus på baglår. Normalt koster det kr 350-500 alt efter by/landsdel, hun bad IKKE om forudbetaling, selvom hun aldrig havde set mig før. Det endte med 1 time og 25 minutter + bad og FP med alt hvad jeg kan lide, bagefter snakkede vi pris. Blev hurtigt enige og fik betalt, hun gav mig 1 vand , 1 cola , kram og kys på kinden med ønsket om at komme tilbage igen.

Skal sige at det ikke var dyrt og blev overrasket over hendes prissætning, vil ikke afsløre hvor det var, da det efter alt at dømme var et "grønt" sted. Måske manglede hun bare lidt ekstra til huslejen.

Så kan virkelig ikke forstå at det skal være så slemt at betale bagefter, du betaler jo også bagefter ved frisøren, tandlægen, kiropraktoren osv. osv. eller det betaler du måske også forud ?

Bare saa korrekt !!! godt svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic18 skrev, for 9 timer siden:

Kan se hun har fjernet teksten omkring, at hun ikke tilbyder sex, så er nysgerrig efter, om der er nogen, som har fået tilbudt mere?

Den er kommet på igen..... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...