Hop til indhold
Gæst

Erlebniswohnung....

Recommended Posts

Gæst

..... lukker og slukker :( 

Liebe Gäste, wir möchten euch leider mitteilen dass die Erlebniswohnung dauerhaft schliessen wird. Durch die Corona Krise können wir den Betrieb nicht mehr aufrechterhalten. Wir möchten uns bei euch ganz herzlich für eure Treue all die Jahre bedanken und wünschen euch alles Gute für die Zukunft. 

Hvilket på dansk betyder: "Kære gæster, vi vil gerne informere dig om, at oplevelseslejligheden lukker permanent. På grund af Corona-krisen kan vi ikke længere opretholde driften. Vi vil gerne takke dig meget for din loyalitet gennem årene og ønsker dig alt godt for fremtiden."

Øv, bøv

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en meget trist nyhed, for det var et godt sted der ikke fortjener denne skæbne.

Håber at noget andet opstår i stedet, når Corona er blevet lidt mere fortid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med ny lovgivning og Corona, så er gruppesex / gangbang / orgier ved at være fortid i Tyskland. Der var en gang Dolce Vita i Wagenfeld som ikke gør sig i gruppesex mere. Og med EW's lukning, så er der faktisk kun et sted tilbage til gruppesex: Annie Porsche - det er den eneste jeg kunne finde frem til på nettet. Resten er swingerklubber, hvor der ikke er garanti for noget.

Hvis der er nogle der kender til klubber med gruppesex / gangbang, så skriv det lige herinde.

Og hvis der er nogle der kender klubber hvor offentlig sex er normalt, så skriv også gerne.

Jeg vil så gerne nå at prøve noget af disse ting af inden det forsvinder helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil så gerne nå at prøve noget af disse ting af inden det forsvinder helt.

Jeg forestiller mig at disse ting forsvinder helt for en tid.

Men ikke for altid.

At det kun er et spørgsmål om tid, før noget lignende opstår igen.

Spørgsmålet kan være, om der går måneder eller år før det sker?

Forhåbentlig er vi indenfor max 2 - 3 år vendt tilbage til en normal tilstand, hvor forudsætningerne igen er tilstede for et koncept som Erlebniswohnung.

Sker det, så er jeg overbevist om at efterspørgslen fortsat består, og at den i så fald også vil blive imødekommet.

Hvad sker der mon med alle traditionelle swingerklubber, de dør vel ikke allesammen i denne tid.

Venlig hilsen

Rejsenetvæk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ikke at der allerede var skrevet om erlebniswohnungs lukning.  

Mustafa havde vist også sit bøvl med myndighederne den seneste tid og han har måske syntes at bægeret flød over med coronaen.

Underligt at Tyskland er blevet mindre frigjort. Det virker som Danmark er Nordeuropas nye sex centrum for der er virkelig mange lækre GP er fra mange EU lande efterhånden.  Så må vi bare håbe at politikerne ikke får øje på det. En organiseret GB klub i DK er sikkert urealistisk for det ryger nok under rufferi paragraffen med det samme 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget trist, at Mustafa må lukke Erlebniswohnung... Jeg har haft rigtig mange fede 3-4 dages ture til Grossbeerenstrasse... 130 Euro pr døgn for værelse og fri adgang til klubben, egen nøgle til fordøren og fri parkering i baggården... Kost, logi, fri parkering og alt det sex man gider for 975 kr... Hvor faen kan man få det til den pris, bare et hotelværelse koster over 100 Euro i Berlin... Og var der en lille lækker pige, man ville have lidt for sig selv på værelset, så var det 140 Euro for en time... 

 

Lad os håbe, at den gamle gangster åbner noget nyt når engang coronaen har nået et normalt niveau, eller når de kommer med en vaccine for det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...