Hop til indhold
Aalborgensen

Anna Aalborg C/Aarhus

Recommended Posts

Jeg skal lige sige, jeg ved det ikke, men hvis man lægger mærke til tusserne på armene, så kan man svagt se at de både er på prof billederne og amatør billeder. Mit umiddelbare bud er Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der overhovedet ingen her på EG, der kan give en meget kort vurdering  og anmeldelse på Anna?

Ingen tvivl om at det er hende på billederne - men hvordan var stemningen og indlevelsen?

Hun har før været i Aalborg og Aarhus, og nu beriger hun os i Randers med nye fotos og en opsigtsvækkende lækker annonce på AL.

https://annoncelight.dk/showad/296520 

Hun er i Randers til torsdag, hvor hun skriver, at hun skal videre til Viborg.

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Aarhus for nogle uger siden. Det startede med at hun ikke overholdt aftalen, hun lod mig vente i 15 min. Aftalte 30 minutter med superfransk, men var ude efter 15 spildte minutter. Ingen indlevelse, nul stemning. Superfransk var ikke inkluderet, hun virkede ikke til at kende sin egen annoncetekst. Gentagelse: Absolut ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hi guys . I’m Anna , I want to apologize to everyone for the inconvenience.  I returned to Aalborg so I want to make you leave with a beautiful memory from me!  I will be pleased with you in my location!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Annaana skrev, for 2 minutter siden:

Hi guys . I’m Anna , I want to apologize to everyone for the inconvenience.  I returned to Aalborg so I want to make you leave with a beautiful memory from me!  I will be pleased with you in my location!

thank you for understanding! 
have a nice day !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...