Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

vil tro 160 og 45-50 kg

Hun vejer ikke ret meget, er let som en fjer. Har løftet hende forleden dag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 6 minutter siden:

Hun vejer ikke ret meget, er let som en fjer. Har løftet hende forleden dag :D 

Ok, så må jeg nok rette det til 38 kg, med dine spagetti arme. Eller var det mens hun sad på hydraulik stemplet :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Ok, så må jeg nok rette det til 38 kg, med dine spagetti arme. Eller var det mens hun sad på hydraulik stemplet :mrgreen:

Siden du nu spørger og er så nysgerrig så er det jo heldigt at jeg lod det forevige 

tenor.gif?itemid=5131619

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 31 minutter siden:

Siden du nu spørger og er så nysgerrig så er det jo heldigt at jeg lod det forevige 

tenor.gif?itemid=5131619

Det klæder dig med  de tabte 30 kg. Hold fast i det :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Det klæder dig med  de tabte 30 kg. 

Hvad fedter du for ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 9 minutter siden:

Hvad fedter du for ? :D 

Tja hende den dejlige nede i kælderen i xxx gade sagde du havde en ivrig tunge, såeeeeeee

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Tja hende den dejlige nede i kælderen i xxx gade sagde du havde en ivrig tunge, såeeeeeee

:D 

Det er godt thaierne er kendt for deres hvide løgne.

Nå må hellere få besøgt den bette Sandy snart. Hun er jo så glad for mig. Siger hun.  Og det er da i hvert fald ikke en hvid løgn, så det må være undtagelsen :D  Eller noget. Hvad ved jeg ? Ved kun at hun gør mig glad i låget. Det må være nok. Tak for ordet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 14 minutter siden:

 Og det er da i hvert fald ikke en hvid løgn, så det må være undtagelsen

Selvfølgelig er det undtagelsen. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville vel egentlig gerne holde denne dejlige GP ude af rampelyset, men ved også at deres indtjening på adressen gør de bliver i området, har selv fået bugt med mit budget for marts, april, maj de seneste 3 uger, så godt brugt eller bare i den syvende himmel.... Sandy gør det bare godt og på alle måder en fantastisk oplevelse, Yaya på samme adresse er helt på niveau, smag og behag, men aldrig gået derfra uden et stort smil på læben. 

Dagens smil efter jeg havde besøgt Sandy i dag, må have sendt de forbipasserende tanker i retningen af lykkepiller. 

Stedet er rimelig diskret, men i solskin kan naboerne sidde på samme svalegang. 

Sandy er ung, smuk, petit, lidt tatoveringer, stram, små berøringsvenlige bryster, bøjler som aldrig bliver en udfordring og nyder gensidige kærtegn. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
LarsB skrev, for 15 timer siden:

Ville vel egentlig gerne holde denne dejlige GP ude af rampelyset, men ved også at deres indtjening på adressen gør de bliver i området, har selv fået bugt med mit budget for marts, april, maj de seneste 3 uger, så godt brugt eller bare i den syvende himmel.... Sandy gør det bare godt og på alle måder en fantastisk oplevelse, Yaya på samme adresse er helt på niveau, smag og behag, men aldrig gået derfra uden et stort smil på læben. 

Dagens smil efter jeg havde besøgt Sandy i dag, må have sendt de forbipasserende tanker i retningen af lykkepiller. 

Stedet er rimelig diskret, men i solskin kan naboerne sidde på samme svalegang. 

Sandy er ung, smuk, petit, lidt tatoveringer, stram, små berøringsvenlige bryster, bøjler som aldrig bliver en udfordring og nyder gensidige kærtegn. 

 

Ja beboerne på svalegangen har jeg også mødt et par gange når de har drukket en kop kaffe udenfor, men det må man tage med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

Ja beboerne på svalegangen har jeg også mødt et par gange når de har drukket en kop kaffe udenfor, men det må man tage med. 

Det er fordi i ikke er morgen mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er fordi i ikke er morgen mænd 

Fordi du står derinde lørdag morgen kl 08.00 og igen søndag  morgen samme tid på tom mave og med stiv pik og tungen ud af halsen, mens vi andre sidder og nyder en kop god kaffe derhjemme henslængt over avisen med godt brød fra bageren, og først bevæger os ud i samfundet lidt senere, betyder det altså ikke, at vi ikke er morgen mænd, om jeg må bede :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Fordi du står derinde lørdag morgen kl 08.00 og igen søndag  morgen samme tid på tom mave og med stiv pik og tungen ud af halsen, mens vi andre sidder og nyder en kop god kaffe derhjemme henslængt over avisen med godt brød fra bageren, og først bevæger os ud i samfundet lidt senere, betyder det altså ikke, at vi ikke er morgen mænd, om jeg må bede :D 

Jamen jeg bliver nødt til at være tidligt på den. I min alder gælder det om at udnytte morgenstiverten. 
Du ved der er 3 regler for ældre mænd. 

1.Gå aldrig forbi et toilet

2. Stol aldrig på en prut

3. Ignorer aldrig en rejsning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 4 timer siden:

Fordi du står derinde lørdag morgen kl 08.00 og igen søndag  morgen samme tid på tom mave og med stiv pik og tungen ud af halsen, mens vi andre sidder og nyder en kop god kaffe derhjemme henslængt over avisen med godt brød fra bageren, og først bevæger os ud i samfundet lidt senere, betyder det altså ikke, at vi ikke er morgen mænd, om jeg må bede :D 

"godt brød fra bageren" hvor finder man næsten det nu om dage, hvor alt er lagkagehuset og brødblandinger ? 

jeg har også måttet snige mig ind - med misbilligende blikke fra en mand og dame lidt længere henne af svalegangen.

men det er sket noget oftere oppe ved jailak - hvor nogle "madammer" sidder demonstrativt udenfor hele formiddagen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
peter.c skrev, 1 time siden:

"godt brød fra bageren" hvor finder man næsten det nu om dage, hvor alt er lagkagehuset og brødblandinger ? 

jeg har også måttet snige mig ind - med misbilligende blikke fra en mand og dame lidt længere henne af svalegangen.

men det er sket noget oftere oppe ved jailak - hvor nogle "madammer" sidder demonstrativt udenfor hele formiddagen

 

 

Ha ha ja de madammer hos Jailak er der som regel altid (de håber vel også der falder noget af) de er nu meget tilforladelig

man ku også bare være morgenmand, så tror jeg ej de er der, ja vi møder mange på vores vej men tror dog ej de ved hva vi har af hensigter :rolleyes: 

Retur til Svalegangen og Ts,  uden afsporing :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik aflagt Sandy et besøg i går i de nye lokationer ved Brædstrup, yderst pæne omgivelser, god seng og måtte have hjælp i bruseren da hånden er pakket ind med forbindning... mere ren bliver jeg næppe igen :-o

Hun blev rigtig glad for besøget, da der ikke er meget gang i den ude på landet, så taknemmeligheden for at tage turen og besøge hende igen var til at mærke, den time jeg havde bestilt blev en del overskredet, havde lige en flaske boblevand og friske jordbær med, som havde sammen positive udslag, som da vi fejrede hendes fødselsdag i sidste uge, brugte jordbærrene til at smutte forbi hendes kollega på adressen, en lidt rund fyldig Thai omkring de 40, så var den vinget af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Sandy tilbage i Århus. Et andet sted en sidst, men i nærheden af Vesterbro Torv. Hun var i højeste grad tilstede idag i den time jeg havde tildelt mig selv i hendes selskab. 
Havde helt glemt hvor petit, appetitlig og sød hun er, men det er hun altså. Englehud :wub:
   https://annoncelight.dk/showad/296862



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandy er nu på et nyt sted, tæt på Skanderborgvej og Ringgaden. Stadig PD, og rimeligt diskret. 
Jeg fik min morgen spiced op ved et lækkert besøg hvor jeg atter måtte forbavses over hvor nærværende og varm en sådan købeoplevelse kan være. Helt i kontrast til min oplevelse hos Amita og Ann først på ugen. 
Jeg havde tid til i detaljer at nyde hendes krop. Hun er utroligt velformet på trods af sin lidenhed. Ikke mager, fin blød polstret glat ungpige hud, de sødeste små bryster og en lille numse der lige kan ligge i min håndflade. 
Jeg havde nogle nederdrægtige myoser i nakken, og dem fik hun fint løsnet op for. Så der er ikke tvivl om at hun  har lært at massere, og lige kan finde de angrebne steder. At hun så er nøgen og dejlig varm imens er ren plus med  pil op. 
Jag ved godt jeg lyder ret begejstret, men jeg er sgu altid lidt forelsket i nogen tid efter et første klasses besøg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Sandy er nu på et nyt sted, tæt på Skanderborgvej og Ringgaden. Stadig PD, og rimeligt diskret. 
Jeg fik min morgen spiced op ved et lækkert besøg hvor jeg atter måtte forbavses over hvor nærværende og varm en sådan købeoplevelse kan være. Helt i kontrast til min oplevelse hos Amita og Ann først på ugen. 
Jeg havde tid til i detaljer at nyde hendes krop. Hun er utroligt velformet på trods af sin lidenhed. Ikke mager, fin blød polstret glat ungpige hud, de sødeste små bryster og en lille numse der lige kan ligge i min håndflade. 
Jeg havde nogle nederdrægtige myoser i nakken, og dem fik hun fint løsnet op for. Så der er ikke tvivl om at hun  har lært at massere, og lige kan finde de angrebne steder. At hun så er nøgen og dejlig varm imens er ren plus med  pil op. 
Jag ved godt jeg lyder ret begejstret, men jeg er sgu altid lidt forelsket i nogen tid efter et første klasses besøg :wub:

Du er om nogen et morgenmenneske. Nok din skyld at jeg kun kunne få en senere tid end ønsket, men så fik jeg da besøgt Langenæs bageriet og Meny. Men udover det så ja, Sandy er skøn, og de lidt lysere og diskrete omgivelser hun er i nu end tidligere er kun positivt. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Jag ved godt jeg lyder ret begejstret, men jeg er sgu altid lidt forelsket i nogen tid efter et første klasses besøg :wub:

Det har jeg været mindst 20 gange i år, mere professionel og engageret Thai GP findes ikke i Aarhus lige pt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at jeg misunder århuselsker en hel del. At du har tid og økonomi til alle de besøg er helt extremt. Jeg ville ønske at det var mig der kunne besøge Sandy to gange om ugen :rolleyes: hun er en sjælden gave... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, 1 time siden:

Jeg må sige at jeg misunder århuselsker en hel del. At du har tid og økonomi til alle de besøg er helt extremt. Jeg ville ønske at det var mig der kunne besøge Sandy to gange om ugen :rolleyes: hun er en sjælden gave... 

Nja det bliver nu ikke til 2 gange om ugen, 2 pr måned nærmere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...