Livsnyder 18 Skrevet 24. Maj, 2020 Var forbi og prøve det nyeste sted i byen. God massage af pæn yngre pige der lagde kræfterne i. Lidt pirring da jeg lå på ryggen men da jeg ikke var interesseret i mere end massage denne første gang blev det ved det. Blev dækket med håndklæder, dog hverken på bagdelen eller de ædlere dele, hvilket i starten gav mistanke om at massagen ikke var første prioritet. Det blev bragt til skamme og det var først da hun nåede det øverste af lårene på forsiden at der var pirring. Da jeg var færdig kom hendes ældre kollega ind og sagde dav mens jeg stor i bar røv og dolk. Hun mente straks at de skulle være to om mig næste gang da der var meget at massere 400,- for Thai/olie massage og 600,- for to damer. Kun kontant afregning. Kan ikke finde nogen hjemmeside for dem. De ligger i gården på Bruhnsvej 5B ved stenhugger. Pænt og rent sted, som jeg skal besøge igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 828 Skrevet 24. Maj, 2020 så du nogen priser på andet end massage ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder 18 Skrevet 24. Maj, 2020 (edited) Nej kun forskellige slags massage. Men som jeg forstod på dem inden jeg gik så fik man en bedre pris hvis man aftalte det med pigen/damen og ikke chefen. Men er sikker på de tilbyder mere da den ældste af dem tog mig kærligt mellem benene mens jeg tog tøj på. Lidt blide strøg op og ned af skaftet mens hun forklarede at de hellere måtte være to om mig næste gang Redigeret 24. Maj, 2020 af Livsnyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1097 Skrevet 24. Maj, 2020 https://www.tawanthaimassage.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammelsmolf Skrevet 26. Januar, 2022 Livsnyder skrev, den 24.5.2020 at 15:38: Nej kun forskellige slags massage. Men som jeg forstod på dem inden jeg gik så fik man en bedre pris hvis man aftalte det med pigen/damen og ikke chefen. Men er sikker på de tilbyder mere da den ældste af dem tog mig kærligt mellem benene mens jeg tog tøj på. Lidt blide strøg op og ned af skaftet mens hun forklarede at de hellere måtte være to om mig næste gang Hvad så? Kom du nogensinde tilbage til en ny omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 26. Januar, 2022 gammelsmolf skrev, for 5 timer siden: Hvad så? Kom du nogensinde tilbage til en ny omgang? Har du set datoen på det skriv, du har reageret på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Solskin 265 Skrevet 26. Januar, 2022 Ja han har haft masser at tid til at prøve 2 damer Kunne være spændende at høre om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg