Hop til indhold
Guest Skurken

Åben nu de grænser igen...

Recommended Posts

Guest Skurken

Jeg glæder mig til at grænserne bliver åbnet, og der igen kommer lækre GP til Danmark. Nu har Tordenskjolds soldater af danske piger, haft rigeligt med tid. Giv os de østeuropæiske piger tilbage! Blot min mening. Sidder med kløe i nossen og kigger efter noget godt - jeg kan ikke finde noget...

- Skurken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne tage ig besøge nogle af de lækre danske piger. Jeg kan fortælle dig, at de ikke er booket op 24/7!

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, Lige nu:

Du kunne tage ig besøge nogle af de lækre danske piger. Jeg kan fortælle dig, at de ikke er booket op 24/7!

Dem er der godt nok ikke mange af i østjylland. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
warmgun skrev, 1 time siden:

Du kunne tage ig besøge nogle af de lækre danske piger. Jeg kan fortælle dig, at de ikke er booket op 24/7!

Jeg kan ikke finde de piger som du henviser til nogen steder. Det generelle billede er 35+ lettere overvægtig og ryger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan ikke finde de piger som du henviser til nogen steder. Det generelle billede er 35+ lettere overvægtig og ryger...

Nu er du vist bare rigtig negativ!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vover det ene øje. Dette handler ikke om vægt, ydelser eller sådan noget. Det handler om, at der er nogen, der vil havet meget billigt knald, og ikke vil give de priser piger, der arbejder under ordnede forhold, forlanger.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

Jeg våger det ene øje

Når du vover det ene øje, må vi da håbe, at det er det, du i forvejen er blind på. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 minut siden:

Jeg våger det ene øje. Dette handler ikke om vægt, ydelser eller sådan noget. Det handler om, at der er nogen, der vil havet meget billigt knald, og ikke vil give de priser piger, der arbejder under ordnede forhold, forlanger.

Jeg synes du er meget generaliserende. Jeg har i årevis foretrukket danske piger og accepteret de lidt højere priser. Synes bare udvalget af yngre danske piger i mit nærområde er tørret ud. Samtidig med det har jeg fundet et par steder med udenlandske piger, som leverer næsten på højde med de bedste danske piger, som jeg har besøgt. Prisen har aldrig været det afgørende for mine valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

warmgun skrev, for 42 minutter siden:

Jeg våger det ene øje. Dette handler ikke om vægt, ydelser eller sådan noget. Det handler om, at der er nogen, der vil havet meget billigt knald, og ikke vil give de priser piger, der arbejder under ordnede forhold, forlanger.

Hvad er ordnede forhold?

... og ja for mig gerne så billigt som muligt og i så høj kvalitetet som muligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 14 minutter siden:

 

Hvad er ordnede forhold?

 

 

Betaling af moms og skat, have legalt ophold, have normale vagter af 4-6 timer (altså ikke døgndrift). Der er sikkert en masse andet, der kunne sættes ind her, men der skal også være plads ril andre kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En meget stor del af de udenlandske piger er polske or rumænere - også en stor del af "latinaerne" der bare har brunt eller sort hår. EU borgere - så hvad mener du så med legalt ophold?

Så vidt jeg ved er der kun Birgitte i Silkeborg der tilbyder kvitteringer for køb af sex.  Kender du til andre?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

At man ikke giver en (personhenførbar) kvittering på købet betyder ikke, at man ikke betaler skat og moms. 

Hvad så hvis jeg forlanger en bon eller kvittering?

Det er ulovligt ikke at tilbyde en kassebon og så er det ikke ordnede forhold. En kvittering er ikke personhenførbar men derimod firmahenførbar (cvrnr.) Vi er lige vidt for ordnede forhold har de fleste danske damer ikke.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 48 minutter siden:

Hvad så hvis jeg forlanger en bon eller kvittering?

Det er ulovligt ikke at tilbyde en kassebon og så er det ikke ordnede forhold. En kvittering er ikke personhenførbar men derimod firmahenførbar (cvrnr.) Vi er lige vidt for ordnede forhold har de fleste danske damer ikke.

Og via CVR nummeret kan du finde frem til personen bag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 4 minutter siden:

Og via CVR nummeret kan du finde frem til personen bag...

Det kan man muligvis. Det er ikke sikkert men er ikke ekspert.

Det gør det ikke mere lovligt ikke at udlevere en kassebon ;) Så påstanden med ordnede forhold, skattebetaling, moms osv er bare en påstand der ikke kan verificeres.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 21 minutter siden:

Det kan man muligvis. Det er ikke sikkert men er ikke ekspert.

Det gør det ikke mere lovligt ikke at udlevere en kassebon ;) Så påstanden med ordnede forhold, skattebetaling, moms osv er bare en påstand der ikke kan verificeres.

Ikke muligvis, det kan man.

Jeg ville aldrig give mit cvr.nr til en kunde. Der er en grund til, at vi arbejder under dæknavn. For min skyld må du tro præcis hvad du vil, det vigtige er at myndighederne ved at jeg betaler skat og moms, og at jeg kan se mig selv i øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 29 minutter siden:

Det kan man muligvis. Det er ikke sikkert men er ikke ekspert.

Det gør det ikke mere lovligt ikke at udlevere en kassebon ;) Så påstanden med ordnede forhold, skattebetaling, moms osv er bare en påstand der ikke kan verificeres.

Handler det ikke mere om, at du nU kan stive dig selv af og påstå, at alle andre gør det samme som de udenlandske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 5 minutter siden:

Handler det ikke mere om, at du nU kan stive dig selv af og påstå, at alle andre gør det samme som de udenlandske piger?

Ligefrem at stive mig af er vist at overdrive det.

Men ja, de danske piger fusker ligeså meget som der påstås udenlandske piger gør.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 14 minutter siden:

Ikke muligvis, det kan man.

Jeg ville aldrig give mit cvr.nr til en kunde. Der er en grund til, at vi arbejder under dæknavn. For min skyld må du tro præcis hvad du vil, det vigtige er at myndighederne ved at jeg betaler skat og moms, og at jeg kan se mig selv i øjnene.

Jeg er ikke forarget da jeg ikke forventer  at prostituerede overholder loven som alle andre. Jeg opponerer blot mod at nogle prostituerede hyler op om moms og skat og ordnede forhold og når det kommer til stykket så vil de absolut intet dokumentere.

Det er ikke anderledes end en fys eller en kiosk. Overhold loven!

Det du laver kan ikke kontrolleres af nogen myndighed.  Og det er stadig ulovligt ikke at udlevere en bon efter afslutning.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...