Hop til indhold

tilgang til anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Fandt lige en indledning til en af mine gamle anmeldelser frem. Jeg synes lige jeg vil genudsende den, da det stadig er noget jeg overvejer når jeg skriver anmeldelser - måske det også gælder for jer andre? ... logen betyder Venuslogen.

Her kommer den:

"Jeg har nu efterhånden været medlem af denne loge et år, og lidt været en flue på væggen både mht diskusioner, anmeldelser o.s.v. ..

Det er ikke blevet til det store antal anmeldelser. Dels fordi jeg som regel altid besøger samme sted, og dels fordi jeg synes det er meget tidskrævende at skrive en sober velnuanceret anmeldelse. Det er jo trods alt ikke en pakke havregryn vi anmelder, men et andet menneske og en meget personlig oplevelse.

Nuvel... jeg vil bestræbe mig på at være så objektiv og nuanceret som overhovedet muligt. Pågældende piger har altid givet mig en fair behandling, og følgelig vil jeg også give en forhåbentlig fair anmeldelse."

Skrevet

Det er tidkrævende at skrive anmeldelser og beretninger, derfor er der mange oplevelser/rejser som jeg ikke når at skrive om, inden nye eventyr overhaler indenom :D . Anmeldelserne og beretningerne er med til at hjælpe andre læsere, så de kan tage beslutninger om potentielle besøg. Men det er også en måde at genopleve oplevelserne på, både godt og ondt. Beretningerne og oplevelserne bliver eviggjort her på forumet, så længe forumet består. Det giver faktisk anledning til eftertanke om hvad man bør skrive og hvad der bør undlades, selvfølgelig er en objektiv anmeldelse påskønnet, men det er svært at være helt objektiv når det er så intimt som sex, samt oplevelsen afhænger af mange faktorer som er afgørende for en succesoplevelse.

Skrevet

Jeg skriver lange detaljerede informative anmeldelser fordi mine oplevelser er sjældne, der går lang tid mellem hver beretning, og fordi jeg har god tid til at skrive beretning når jeg på ny har haft en oplevelse.

Eftersom jeg jo primært rejser til Tyskland, når der igen er råd til en lang weekend, får i lige en anmeldelse af hotellet, besøget på konditoriet, info om flyrejsen, diverse oplevede seværdigheder etc.

Sådan lidt en pose blandede bolcher, men tilstræbt opdelt, så man kan til og fravælge hvad man hver især gerne vil læse om de ture jeg er på :)

Men jeg ville nu hellere være i samme situation som Nille, sådan at jeg var så ofte på tur at jeg ikke havde tid til at skrive om det hver gang :|

Men det rækker pengene ikke til :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Det giver faktisk anledning til eftertanke om hvad man bør skrive og hvad der bør undlades, selvfølgelig er en objektiv anmeldelse påskønnet, men det er svært at være helt objektiv når det er så intimt som sex, samt oplevelsen afhænger af mange faktorer som er afgørende for en succesoplevelse.

Min påstand er, at det er umuligt at komme med en objektiv anmeldelse. Vores præferencer og lyster er så forskellige at der altid vil ligge noget personligt til grund for anmeldelsen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.