Hop til indhold

vestjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej søger Thaimassage mod vest hvor der er langt imellem stederne, er der erfaring med dette sted?

https://annoncelight.dk/showad/294026

andre anbefalinger Vestjylland ?

pft

Skrevet

Du skal være klar på at der er koldt i rummet.... - tror ikke der er varme på i huset.
Det var en kold omgang og havde svært ved at "blive begejstret"...
Ikke meget indlevelse og "hygge" - men det er hende på billederne... - og jeg synes hun ser super godt ud ++

Skrevet
Tranporter skrev, for 3 minutter siden:

Du skal være klar på at der er koldt i rummet.... - tror ikke der er varme på i huset.
Det var en kold omgang og havde svært ved at "blive begejstret"...
Ikke meget indlevelse og "hygge" - men det er hende på billederne... - og jeg synes hun ser super godt ud ++

Tak holder priserne og ydelserne “ valid for the money” 

Skrevet

Massagen er ikke meget bevendt, andet end som "stimulering og berøring" ! Jeg fik ikke mulighed for 69'er !  Var noget øv over der var så koldt i rummet og sagde det til den søde pige !! (hun ku' godt lide det lidt køligt, sagde hun) 

Value for Money !!  Hun var sød og flink - ingen dramatik - men jeg kommer ikke igen !

Skrevet

Vestjylland. Hvor er det? Esbjerg eller Holstebro eller midt imellem. 

Skrevet

Lidt nord for Ølgod. Omgængelig sød pige til ok pris. Ser godt ud. Brysterne lige lovlig hårdtpumpede efter min smag. Gør en indsats for at imødekomme ens ønsker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.