Hop til indhold
Guest Tetra

vestjylland

Recommended Posts

Du skal være klar på at der er koldt i rummet.... - tror ikke der er varme på i huset.
Det var en kold omgang og havde svært ved at "blive begejstret"...
Ikke meget indlevelse og "hygge" - men det er hende på billederne... - og jeg synes hun ser super godt ud ++

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra
Tranporter skrev, for 3 minutter siden:

Du skal være klar på at der er koldt i rummet.... - tror ikke der er varme på i huset.
Det var en kold omgang og havde svært ved at "blive begejstret"...
Ikke meget indlevelse og "hygge" - men det er hende på billederne... - og jeg synes hun ser super godt ud ++

Tak holder priserne og ydelserne “ valid for the money” 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massagen er ikke meget bevendt, andet end som "stimulering og berøring" ! Jeg fik ikke mulighed for 69'er !  Var noget øv over der var så koldt i rummet og sagde det til den søde pige !! (hun ku' godt lide det lidt køligt, sagde hun) 

Value for Money !!  Hun var sød og flink - ingen dramatik - men jeg kommer ikke igen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt nord for Ølgod. Omgængelig sød pige til ok pris. Ser godt ud. Brysterne lige lovlig hårdtpumpede efter min smag. Gør en indsats for at imødekomme ens ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...