Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Alterkul skrev, for 1 time siden: Jeg booker mig altid ind på 30 minutter med piger, som jeg ikke tidligere har besøgt. Bruger sjældent fulde 30 på selve lagengymnastikken og så er det jo ikke hver gang at snakken automatisk runder de 30, hvis man ikke kender hinanden lidt på forhånd. 30 min er dog for mig tid nok til lige at få fornemmelse for om man måske kommer til at få en vis iver for at komme igen. Til gengæld tager jeg så 30-60min med mine (mine!) total ynglingspiger, så de ikke risikerer at miste mit selskab inden at have fået tilstrækkeligt med ekstra fransk til hende og enormt spændende historier fra mit liv. Er der hygge og tid i dagens program (for begge parter) betyder tiden ofte ikke alverden) At bestille 15 med intention om at snige sig til at knalde i 30 lyder nederen, men hvis man læser diverse indlæg fra gæster der lyder som om gp'er er noget man kan krejle sig til på Hjallerup marked (10 tennissokker for en 20'er) kommer det ikke bag på mig. Et spark i klodserne og en tur ud af hoveddøren, og så håb på at næste gæst er bedre opdraget. Hvis man finder folk usympatiske er det ok at bede dem holde sig væk fremover. Sådan har jeg det sjovt nok også den anden vej rundt med mine gæster. 30 minutter er nok til skøn elskov og til hyggesnakke og få en fornemmelse af personen, men sjældent nok til rigtigt at nå de dybere lag - det kan det jo så blive hvis man mødes ofte nok, for kan da også sagtens forstå dem som hellere vil mødes 2 x 30 end 1 x 60 - hvis altså man er typen som godt kan lide at kende dem man gymnastikker med. Der er jo også dem som synes at det er ekstra pirrende at holde det totalt på det seksuelle plan. De er heldigvis ofte lette at lure allerede inden man når at møde dem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 reply skrev, for 7 minutter siden: Jeg har dét luksusproblem, at 8 ud og 10 piger jeg besøger holder på mig, når jeg er færdig. Det sker ofte ved, at piger sætter sig ned og starter en samtale. Det gør mig egentlig ikke noget, men så allerhelst, at jeg bare kunne gå min vej, når jeg er færdig. Det kan dog virke lidt respektløs overfor pigen bare at gå sin vej, når man er færdig. Når vi har snakket i 10-15 min har jeg ofte været nødt til at rejse mig op og sige - jeg må hellere komme videre. Nogle af pigerne har dog formået at holde på mig i 25 min.... Jeg plejer bestille 30 min. Du må undskylde, men jeg finder det lidt herligt at det luksusproblem eksisterer, det er skønt at det går begge veje Måske må du til at indlede dine møder med at sige, at du desværre bliver nødt til at smutte lige efter da du har en anden aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 24. Maj, 2020 Du lyder rigtig sød og fair @Nannas Hjørne, jeg tror du er en stjerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Allan37 skrev, for 8 minutter siden: Du lyder rigtig sød og fair @Nannas Hjørne, jeg tror du er en stjerne Hvor er det pænt sagt, tusind tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Kanon1 skrev, for 1 time siden: Jeg forstår ganske udmærket hvad det er trådstarter siger og jeg finder også Nanas synspunkt helt rimeligt. Jeg har aldrig besøgt Nana så det følgende er ikke myntet på hende. jeg tror de fleste af os også har oplevet at bestille eksempelvis 30 min kommet ind har betalt og så smutte pigen lige ud med pengene. Derefter venter man så 5-10 minutter...... og sommetider indgår de åbenbart i æggeurets tid. Det finder jeg ærligt talt også noget beregnende. Jeg kan egentligt godt forstå at tiden er fra ankomst til afgang, men så er den ventetid altså for lang. K Citat Det kan jeg da virkelig godt forstå. At en tredjedel af tiden går med at lægge noget væk som burde tage 30 sekunder virker også lidt beregnende på mig. Men jeg synes også det er sådan en bagvendt måde at tænke på, hvis det virkelig er for at ''slippe for'' at bruge al tiden på det sjove. Hvis man har det sådan, skulle man måske overveje et andet arbejde.. Men nu ved vi selvfølgelig ikke om de lige skal ind til en bankboks hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 24. Maj, 2020 @Nannas Hjørne det er pigens egen skyld hvis kunden bliver for længe, hvis hun er piv lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 AalborgLook skrev, for 39 minutter siden: @Nannas Hjørne det er pigens egen skyld hvis kunden bliver for længe, hvis hun er piv lækker Åh ja, det kan jeg godt se Det er også unfair af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 24. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Åh ja, det kan jeg godt se Det er også unfair af os. Vi ses næste gang du er i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 24. Maj, 2020 reply skrev, for 4 timer siden: Jeg har dét luksusproblem, at 8 ud og 10 piger jeg besøger holder på mig, når jeg er færdig. Det sker ofte ved, at piger sætter sig ned og starter en samtale. Det gør mig egentlig ikke noget, men så allerhelst, at jeg bare kunne gå min vej, når jeg er færdig. Det kan dog virke lidt respektløs overfor pigen bare at gå sin vej, når man er færdig. Når vi har snakket i 10-15 min har jeg ofte været nødt til at rejse mig op og sige - jeg må hellere komme videre. Nogle af pigerne har dog formået at holde på mig i 25 min.... Jeg plejer bestille 30 min. Hi Hi... så er du vel bare sød og dejlig og såån en man helst ikke vil af med igen... Ej.. oplever det på ingen måde som ubehageligt eller respektløst hvis en (uanset hvor lækker han er) bare gerne “vil ud” så snart han er færdig... Der er jo forskel på os... (heldigvis) og især mænd og kvinder... Min erfaring sir mig, at såån har nogle mænd det bare... -jeg blir faktisk lidt glad inden i over at “han” tør være sig selv, når det en sjælden gang sker, at jeg render ind i “såån en” Vil nødigt have han blir, kun for min skyld... jeg er en “stor pige” så jeg kan godt klare mig selv.... hi hi... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 AalborgLook skrev, for 10 minutter siden: Vi ses næste gang du er i Aalborg Det lyder bare skønt! Jeg trænger virkelig til at slå mig løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5248 Skrevet 24. Maj, 2020 Forstår godt din irritation @Nannas Hjørne over dem, der booker en kort tid og regner med at krejle sig til mere tid. Det er ikke i orden. Nu hører jeg nok til de mindre erfarne i det her game, men jeg har indtil nu kun booket minimum 45 minutter, mest 60, og det er bl.a for at være nogenlunde sikker på, at der ikke opstår tidspres. I min optik ville det være lystdræbende. Mange af mine besøg har inkluderet massage først, og faktisk er jeg lidt imponeret over, hvor gode pigerne har været til at ramme de bookede 60 minutter, når vores hyrdestund er ovre. Jeg tillader mig lige beslægtet et tidsspørgsmål, håber det er ok: (hvis du er gp:) Hvor ofte sker det, dine kunder kan nå to udløsninger på 30 minutter? (hvis du er mand:) Hvis du booker 30 minutter, regner du så med at kunne nå to udløsninger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden: Forstår godt din irritation @Nannas Hjørne over dem, der booker en kort tid og regner med at krejle sig til mere tid. Det er ikke i orden. Nu hører jeg nok til de mindre erfarne i det her game, men jeg har indtil nu kun booket minimum 45 minutter, mest 60, og det er bl.a for at være nogenlunde sikker på, at der ikke opstår tidspres. I min optik ville det være lystdræbende. Mange af mine besøg har inkluderet massage først, og faktisk er jeg lidt imponeret over, hvor gode pigerne har været til at ramme de bookede 60 minutter, når vores hyrdestund er ovre. Jeg tillader mig lige beslægtet et tidsspørgsmål, håber det er ok: (hvis du er gp:) Hvor ofte sker det, dine kunder kan nå to udløsninger på 30 minutter? (hvis du er mand:) Hvis du booker 30 minutter, regner du så med at kunne nå to udløsninger? Det er sådan en ganske almindelig respekt ting, ligesom det heller ikke er i orden med piger som prøver at forkorte et møde. Tidspres er altid lystdræbende, jeg har det på samme måde med selv at få orgasme - det kan ske på to minutter hvis jeg er i stemning, men det øjeblik jeg føler et pres er den forsvundet som dug for solen. Det er helt ok med mig, jeg tror alligevel den anden diskussion var nogenlunde færdig. Jeg ved virkelig ikke hvor ofte det med to udløsninger sker, det har jeg aldrig holdt tal på, men jeg oplever for det meste, at når det lykkes, er det forbi man bare giver los første gang uden at holde sig tilbage og kommer ret hurtigt, så der er tid til at opbygge anden gang. Men der skal effektiv tidsudnyttelse til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 24. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 11 timer siden: Det kan jeg da virkelig godt forstå. At en tredjedel af tiden går med at lægge noget væk som burde tage 30 sekunder virker også lidt beregnende på mig. Men jeg synes også det er sådan en bagvendt måde at tænke på, hvis det virkelig er for at ''slippe for'' at bruge al tiden på det sjove. Hvis man har det sådan, skulle man måske overveje et andet arbejde.. Men nu ved vi selvfølgelig ikke om de lige skal ind til en bankboks hver gang. Det er vist kutyme på det fleste klinikker, at man sludre lidt med kvinden (afstemning) hvorefter hun smutter ud til mutter eller anden person med pengene (sikkerhed). På de velrenommerede klinikker tæller tiden først fra det øjeblik hun kommer tilbage til rummet. Man kan synes det er træls, men desværre nok nødvendigt. Når tiden er ved at være udløbet bankes der mange steder på døren. For dem der ikke går i panik, er der ofte tid nok til, at få gjort sig færdig (udløsning). Mig bekendt kommer der ikke nogen ind og smider en ud, hvis man går lidt over tiden (det må antages, at kvinden selv kan afgøre dens slags beslutninger) Et eller andet sted er et urgammelt koncept, uden at nedgøre det, men at de gør som de gør, er nok ikke helt tilfældigt, og tager nok afsæt i mange års erfaring med div. problemstillinger omkring overholdelse af tid, ønsker om at få nogle af pengene tilbage, eller hvis man først betaler til sidst uenighed omkring det aftalte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. Maj, 2020 TheVoice skrev, for 6 timer siden: Det er vist kutyme på det fleste klinikker, at man sludre lidt med kvinden (afstemning) hvorefter hun smutter ud til mutter eller anden person med pengene (sikkerhed). På de velrenommerede klinikker tæller tiden først fra det øjeblik hun kommer tilbage til rummet. Man kan synes det er træls, men desværre nok nødvendigt. Når tiden er ved at være udløbet bankes der mange steder på døren. For dem der ikke går i panik, er der ofte tid nok til, at få gjort sig færdig (udløsning). Mig bekendt kommer der ikke nogen ind og smider en ud, hvis man går lidt over tiden (det må antages, at kvinden selv kan afgøre dens slags beslutninger) Et eller andet sted er et urgammelt koncept, uden at nedgøre det, men at de gør som de gør, er nok ikke helt tilfældigt, og tager nok afsæt i mange års erfaring med div. problemstillinger omkring overholdelse af tid, ønsker om at få nogle af pengene tilbage, eller hvis man først betaler til sidst uenighed omkring det aftalte. Misforstå mig ikke, jeg forstår sagtens at lægge pengene væk, op mod 10 minutter af en halv times aftale virkede bare som længe på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 30. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 24.5.2020 at 09:07: Det synes jeg da også bare er hyggeligt - og slet ikke problematisk Det jeg tænkte på var mere dem som med vilje lige booker mindre tid end de egentlig har tænkt sig at bruge, for at spare lidt, og så satser på at trække den over den aftalte tid. Når en gæst spørger, om jeg går meget op i tid, så svarer jeg: “JA det kan du tro, at jeg gør. Det er vigtigt for mig, at jeg er klar til at tage imod dig til den tid, du har bestilt. Så du ikke skal stå ude på vejen i lang tid og vente på at blive lukket ind. Det er også vigtigt for mig, at du har den tid til rådighed, som du har bestilt og betalt for. Det skal jo ikke gå ud over dig, at gæsten før dig tog af den tid, du har bestilt. Så for at kunne sikre mig det, at alle mine gæster oplever dette, så går jeg op i tiden” Så er der ikke mere snak om tid Hermed ikke sagt, at jeg ikke kan finde på at bruge længere tid sammen med en gæst, men det sker efter mit valg, fordi jeg har lyst til det 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Maj, 2020 Anna - fræk og sexet skrev, for 3 minutter siden: Når en gæst spørger, om jeg går meget op i tid, så svarer jeg: “JA det kan du tro, at jeg gør. Det er vigtigt for mig, at jeg er klar til at tage imod dig til den tid, du har bestilt. Så du ikke skal stå ude på vejen i lang tid og vente på at blive lukket ind. Det er også vigtigt for mig, at du har den tid til rådighed, som du har bestilt og betalt for. Det skal jo ikke gå ud over dig, at gæsten før dig tog af den tid, du har bestilt. Så for at kunne sikre mig det, at alle mine gæster oplever dette, så går jeg op i tiden” Så er der ikke mere snak om tid Hermed ikke sagt, at jeg ikke kan finde på at bruge længere tid sammen med en gæst, men det sker efter mit valg, fordi jeg har lyst til det Sikke en god måde at sige det på! det kan godt være at jeg låner den For det er da noget folk kan forstå. Og nemlig, at bruge længere tid er så fint, men gæsten vælger hvor megen tid han vil have, vi vælger om vi kunne tænke os længere. Selvom han selvfølgelig skal have lov til at sige nej tak hvis han hellere vil videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 913 Skrevet 30. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Sikke en god måde at sige det på! det kan godt være at jeg låner den For det er da noget folk kan forstå. Og nemlig, at bruge længere tid er så fint, men gæsten vælger hvor megen tid han vil have, vi vælger om vi kunne tænke os længere. Selvom han selvfølgelig skal have lov til at sige nej tak hvis han hellere vil videre Lige præcis Nanna. Du låner alt det, du har lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg