Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Nok næppe første tråd om emnet, men nu kom jeg lige til at tænke på det, da jeg læste en negativ kommentar på en anmeldelse om, at der diskret blev gjort opmærksom på at tiden var gået. Der er ind imellem potentielle gæster som kommer med spørgsmål a la: "Er du meget obs på tiden?" Og så bliver jeg sådan lidt ambivalent. For hvis det de mener, som de ofte forklarer det bagefter, er om jeg ligger og skæver til uret - hvis der overhovedet er et ur på dagens lokation - så er svaret nej. Jeg tæller heller ikke sekunder og minutter mens jeg sidder på knæ og sutter. Som regel tænker jeg slet ikke i tid under besøg, for jeg synes egentlig meget naturligt at det plejer at passe plus minus en smule, det tager jeg ikke så nøje - hvem ved, måske har et indre ur indstillet sig, eller også er det fordi gæsterne klogt nok booker den tid som er naturlig for dem selv at bruge. Men i hvert fald, er det ikke fordi tid er en faktor mens vi er i gang. Men der er også dem der spørger for at sikre sig at det er okay hvis vi går over tid (uden at ville lægge ekstra selvfølgelig). Og til det må jeg svare, at jeg da selvfølgelig altid satser på at holde tiden nogenlunde. Det er sjovt nok også ofte dem som booker 15 minutters møder som ikke synes, jeg skal være for nøjeregnende. Resten af min dag er planlagt efter mine tider, og efter, at jeg kan nå at gøre rent, gå i bad og alt det der, så det påvirker mig da, hvis jeg har en bagkant, hvis vi går over tiden. Jeg ville aldrig afslutte en session for tidligt, og jeg foretrækker den dejlige naturlige afslutning og går hellere en smule over tid for den gode oplevelse frem for at rømme mig og sige, at nu må vi hellere til at slutte af. Jeg har enkelte gange, når jeg har haft en bagkant, sat en alarm (jeg arbejder alene, så der er ikke lige nogen til at kradse diskret på døren). Jeg sætter alarmen til godt efter min gæst burde have været ude af døren, så hvis vi stadig leger til den tid, er vi altså gået langt over tiden. Det er meget sjældent, at jeg sætter den og kun et par enkelte gange jeg har fået brug for den, men jeg har det stadig ikke helt godt med den, og prøver at undgå situationer hvor den er nødvendig, men det med automatisk at give fripas til at det er i orden, hvis vi går over tid, synes jeg heller ikke er fedt. Og det er heller ikke fair at blive beskyldt for at være grisk, fordi man gerne vil have sin dag til at fungere uden det stress og jag, der kommer hvis man ikke har tid nok mellem aftaler. Særligt ved folk som vil have en kort aftale. Hvis de ved, at de har brug for 20 minutter, er de meget velkomne til at aftale det. Sker det at man går over tid, så sker det. Formentlig betyder det jo, at vi har det vældig sjovt, men det der med at sigte efter at gå over tid på forhånd virker sådan lidt respektløst. Jeg ved godt, at det blev lidt en brokke blog, beklager! Det er heldigvis ikke noget, der fylder meget i min hverdag normalt, nu blev det bare lige aktiveret, da jeg læste den kommentar, så jeg tænkte, at jeg ville lufte frustrationen. I må have en dejlig søndag! Forhåbentlig med rigeligt af tid (til at slappe af) og uden anden bagkant end mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 24. Maj, 2020 Åh ja. Den søde mand der bestiller 15 min og spørger om det ok han går over tid Jeg er heller ikke fanatisk med tiden og især ikke overfor mine søde, faste gæster. Vi ender altid med at hyggesnakke over tiden alligevel Men i min verden er det altså mangel på respekt at skrive til en pige om man kan betale for 15 min og bruge 25. Så la’ da vær ‘ 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 BBW Emma skrev, for 2 minutter siden: Åh ja. Den søde mand der bestiller 15 min og spørger om det ok han går over tid Jeg er heller ikke fanatisk med tiden og især ikke overfor mine søde, faste gæster. Vi ender altid med at hyggesnakke over tiden alligevel Men i min verden er det altså mangel på respekt at skrive til en pige om man kan betale for 15 min og bruge 25. Så la’ da vær ‘ lige præcis - du fangede lige essensen af mit rodede indlæg Og samme med mine faste gæster, men de plejer så også at være dejligt hensynsfulde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 24. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, Lige nu: lige præcis - du fangede lige essensen af mit rodede indlæg Og samme med mine faste gæster, men de plejer så også at være dejligt hensynsfulde. Vi kender og elsker nok allesammen typen :p Og ja, faste gæster er lykken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 24. Maj, 2020 Jeg har i perioder set 2-3 danske piger mere eller mindre fast, hvor de i princippet havde tid på deres aftaler. Men fordi jeg kom ofte, betød tiden faktisk ikke ret meget for nogen af os, fordi vi hyggede os. Som Nanna skriver - så passede det nok meget godt med sexen, men ofte endte vi med at snakke længe både før og efter. Jeg her aldrig oplevet tid som er problem ved søde danske piger, som arbejder privat diskret og hygger sig med det, de laver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 DonX skrev, for 2 minutter siden: Jeg har i perioder set 2-3 danske piger mere eller mindre fast, hvor de i princippet havde tid på deres aftaler. Men fordi jeg kom ofte, betød tiden faktisk ikke ret meget for nogen af os, fordi vi hyggede os. Som Nanna skriver - så passede det nok meget godt med sexen, men ofte endte vi med at snakke længe både før og efter. Jeg her aldrig oplevet tid som er problem ved søde danske piger, som arbejder privat diskret og hygger sig med det, de laver. Det synes jeg da også bare er hyggeligt - og slet ikke problematisk Det jeg tænkte på var mere dem som med vilje lige booker mindre tid end de egentlig har tænkt sig at bruge, for at spare lidt, og så satser på at trække den over den aftalte tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 @DonX Men de er nok oftest heller ikke lige typerne man hyggesnakker med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 24. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Det synes jeg da også bare er hyggeligt - og slet ikke problematisk Det jeg tænkte på var mere dem som med vilje lige booker mindre tid end de egentlig har tænkt sig at bruge, for at spare lidt, og så satser på at trække den over den aftalte tid. Det er også bare respektløst at gøre sådan. Og ret ynkeligt. Hvis man ikke har råd skal man lade være. Jeg har det ambivalent med korte tider. Hvis det bare er en sutter og en quikie man har brug for/tid til, er det rart at have muligheden, og det fungerer rigtig godt til det hurtige og spontane. Men mindst 30 min er optimalt, hvis man skal nå rigtig at have noget ud af det. Jeg har også et par gange før bestilt 15 min. men kun til første gangs møder. Det er rart til at få et indtryk af hinanden for at se om der er kemi. Hvis man er lidt usikker på en måske ny pige, eller et ukendt set up er det en god måde at tjekke det ud på. Men min indstilling er aldrig at udnytte eller overskride det aftalte tid. Men samtidig - hvis jeg blev ekspederet ud på et klokkeslæt med en dør i hovedet, så ville jeg nok ikke komme igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 24. Maj, 2020 He He... ja... smiler lidt inden i, når nogle ringer og udtrykker det du beskriver der... Som udgangspunkt.. Nej.... så holder jeg ikke øje med tiden og går ikke synderligt op i den... jeg har det lige som dig... og jeg har altid god tid... Men hvis en gæst går op i, at det skal være muligt at kunne gå over tiden, uden ekstra regning, så blir jeg lige pludseligt meget opmærksom på tiden... Kan lide hvad jeg laver og jeg gider ikke være til grin.. syntes det er mega respektløst at forvente eller spørge til et nedslag i pris, uanset om det er gennem ekstra tid eller mindre betaling og jeg mister derfor, lige med det samme en del af “gejsten” Jeg er ikke en død ting.. jeg er et levende menneske og de som vil forhandle med mig, som om jeg er en ting, eller kun sælger en tom fysisk ydelse, får også “en ting” og en mere tom fysisk ydelse, der samtidigt holder øje med tiden... Hvis det da overhovedet ender med en aftale, for det er sjældent... Gør mig ret umage for at undgå de aftaler.... men det er sket et par gange, at jeg først i døren er blevet gjort opmærksom på det... Til gengæld får de som laver en aftale med mig som menneske også et menneske med nærvær og alt hvad dertil høre incl. at jeg self. Ikke kan ligge og holde skarpt øje med tiden, imens jeg har det sjovt og hygger mig... Man får det man selv gir og sender ud... ligesom alle andre steder i livet... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 24. Maj, 2020 Jeg plejer at bestille min. 30 minutter, det fungerer som regel fint. Lidt tid til at hilse, lidt tid tid til at bringe penge væk, mens jeg affører tøjet, tid til at komme tættere på hinanden, tid til sex, tid til let cuddling og hyggesnak, tid til at sige pænt farvel. Det plejer alt sammen at blive afviklet på 25 - 35 minutter. Nogle gange bliver det lettere presset fordi Minitimeren ikke bliver færdig i sit sædvanlige tempo, men kræver lidt ekstra tid. (som i går hos SIanna). Nogle gange bestiller jeg 60 min. og håber, at Minitimeren kan mere end én gang. Jeg sætter pris på at dyrke sex med en fræk kvinde, men jeg nyder også cuddling bagefter. For mig er det ikke generende, at stedet gør opmærksom på at tiden er udløbet. Hellere det end det tikkende æggeur jeg har oplevet på nogle thaiklinikker. Nogle steder er der lyssignaler, nogle steder sættes bestemte playlists på og andre har deres indre ur. Men alle skal have deres betaling for den tid og de ydelser de giver. Det er jo logisk og gælder for håndværkere, læger, advokater, konsulenter, terapeuter og mange andre, også glædespiger. Tiden er en af de knappe faktorer vi betaler for i et kapitalistisk samfund. Venligst OT, der kun én gang er blevet stresset af "banket på døren" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alterkul Skrevet 24. Maj, 2020 Jeg booker mig altid ind på 30 minutter med piger, som jeg ikke tidligere har besøgt. Bruger sjældent fulde 30 på selve lagengymnastikken og så er det jo ikke hver gang at snakken automatisk runder de 30, hvis man ikke kender hinanden lidt på forhånd. 30 min er dog for mig tid nok til lige at få fornemmelse for om man måske kommer til at få en vis iver for at komme igen. Til gengæld tager jeg så 30-60min med mine (mine!) total ynglingspiger, så de ikke risikerer at miste mit selskab inden at have fået tilstrækkeligt med ekstra fransk til hende og enormt spændende historier fra mit liv. Er der hygge og tid i dagens program (for begge parter) betyder tiden ofte ikke alverden) At bestille 15 med intention om at snige sig til at knalde i 30 lyder nederen, men hvis man læser diverse indlæg fra gæster der lyder som om gp'er er noget man kan krejle sig til på Hjallerup marked (10 tennissokker for en 20'er) kommer det ikke bag på mig. Et spark i klodserne og en tur ud af hoveddøren, og så håb på at næste gæst er bedre opdraget. Hvis man finder folk usympatiske er det ok at bede dem holde sig væk fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 343 Skrevet 24. Maj, 2020 En af de fede oplevelser med hensyn til tiden, var da vi aftaltete at bruge den tid der nu gik og at jeg afregnede på det. Jeg brugte 2 1/2 time og afregnede hende 3 timer. Det var hyggeligt med snak og nus og så lidt sex, og så snak, nus og grin og så lidt sex igen.... Osv. Ærgerligt jeg ikke har råd til at gøre sådan altid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 24. Maj, 2020 Randersmand skrev, for 4 minutter siden: En af de fede oplevelser med hensyn til tiden, var da vi aftaltete at bruge den tid der nu gik og at jeg afregnede på det. Jeg brugte 2 1/2 time og afregnede hende 3 timer. Det var hyggeligt med snak og nus og så lidt sex, og så snak, nus og grin og så lidt sex igen.... Osv. Ærgerligt jeg ikke har råd til at gøre sådan altid Det er også en god måde, men kan ikke helt lade sig gøre, hvis andre har booket tid efterfølgende. Men et godt koncept, jeg tror jeg vil prøve. Tak for ideen, som alle gode ideer, lige-ud-ad-landevejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TysTys Skrevet 24. Maj, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: lige præcis - du fangede lige essensen af mit rodede indlæg Og samme med mine faste gæster, men de plejer så også at være dejligt hensynsfulde. Fair nok......Der (vi), er så også mænd, som betaler for 30 minutter eller mere, men finder udgangen tidligere end betalt for. Selvom oplevelsen var god. Redigeret 24. Maj, 2020 af TysTys fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Oldtimer skrev, for 22 minutter siden: Jeg plejer at bestille min. 30 minutter, det fungerer som regel fint. Lidt tid til at hilse, lidt tid tid til at bringe penge væk, mens jeg affører tøjet, tid til at komme tættere på hinanden, tid til sex, tid til let cuddling og hyggesnak, tid til at sige pænt farvel. Det plejer alt sammen at blive afviklet på 25 - 35 minutter. Nogle gange bliver det lettere presset fordi Minitimeren ikke bliver færdig i sit sædvanlige tempo, men kræver lidt ekstra tid. (som i går hos SIanna). Nogle gange bestiller jeg 60 min. og håber, at Minitimeren kan mere end én gang. Jeg sætter pris på at dyrke sex med en fræk kvinde, men jeg nyder også cuddling bagefter. For mig er det ikke generende, at stedet gør opmærksom på at tiden er udløbet. Hellere det end det tikkende æggeur jeg har oplevet på nogle thaiklinikker. Nogle steder er der lyssignaler, nogle steder sættes bestemte playlists på og andre har deres indre ur. Men alle skal have deres betaling for den tid og de ydelser de giver. Det er jo logisk og gælder for håndværkere, læger, advokater, konsulenter, terapeuter og mange andre, også glædespiger. Tiden er en af de knappe faktorer vi betaler for i et kapitalistisk samfund. Venligst OT, der kun én gang er blevet stresset af "banket på døren" Uf ja, jeg ville slet ikke kunne med et æggeur. Det er meget dejligere netop at glemme tiden og bare nyde hinanden. Mit indre ur er heldigvis ikke indstillet til at tikke, jeg leger bare lystigt. Nogle gange er jeg faktisk helt imponeret over hvordan det kan lykkes at ramme så rigtigt med tiden langt de fleste gange. Det sted jeg har været de sidste par gange har så et vægur (ikke et jeg har sat op) og det kan være meget rart. Ikke for at smide folk ud, men omvendt, så kan man se efter lagengymnastikken, at man roligt kan tage sig god tid til en cuddle bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 24. Maj, 2020 Ja det med tiden er noget underlig noget i “gamle” dage betalte man for fransk, dansk osv og når man have fået udløsning var det lige som over, måske lidt hyggesnak lidt afhængig af den gensidige kemi nu bestiller jeg typisk 1 time hos GPer er de typisk mere nøje med tiden, men har kun en enkelt gang at akten stoppede på slaget, oftest er det plus/minus som det nu passer med akten hos dominaer er det mere legen som styre tiden og har oplevet at der er gået timer over tiden jeg har aldrig bedt om gratis tid, men besøger gerne de samme og så bliver tiden ikke så vigtig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TysTys Skrevet 24. Maj, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: BBW Emma skrev, 1 time siden: Åh ja. Den søde mand der bestiller 15 min og spørger om det ok han går over tid Jeg er heller ikke fanatisk med tiden og især ikke overfor mine søde, faste gæster. Vi ender altid med at hyggesnakke over tiden alligevel Men i min verden er det altså mangel på respekt at skrive til en pige om man kan betale for 15 min og bruge 25. Så la’ da vær ‘ Det var dette indlæg jeg troede jeg kommenterede og ikke det oven over. Fair nok..…. Det har du ret i.....Der (vi), er så også mænd, som betaler for 30 minutter eller mere, men finder udgangen tidligere end betalt for. Selvom oplevelsen var god. Redigeret 24. Maj, 2020 af TysTys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 24. Maj, 2020 TysTys skrev, for 5 minutter siden: Hvis en mand betaler for 30 min hos mig, men er færdig før tid tilbyder jeg altid at vi kan hygge med snak eller lidt skuldermassage. Mange vil bare gerne afsted og det er også iorden, men man må altid bruge den tid man betaler for 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 (edited) sn57 skrev, for 28 minutter siden: Ja det med tiden er noget underlig noget i “gamle” dage betalte man for fransk, dansk osv og når man have fået udløsning var det lige som over, måske lidt hyggesnak lidt afhængig af den gensidige kemi nu bestiller jeg typisk 1 time hos GPer er de typisk mere nøje med tiden, men har kun en enkelt gang at akten stoppede på slaget, oftest er det plus/minus som det nu passer med akten hos dominaer er det mere legen som styre tiden og har oplevet at der er gået timer over tiden jeg har aldrig bedt om gratis tid, men besøger gerne de samme og så bliver tiden ikke så vigtig Jeg håber virkelig heller aldrig at nogen har oplevet tiden som vigtig ved mig. For mig handler det om 2 ting. Respekten i at aftale det man mener. Jeg er ikke selv nøjeregnende, men det er ligesom @Frodige Jeanette skriver, tiden er ikke vigtig indtil man fornemmer at folk er ude på at manipulere sig til noget, og så går det jo lige pludselig fra oplevelse til forretning. Man går lidt i forsvar. Og ting nummer to, er det med at få dagen til at fungere uden at skulle stresse. Det kan jeg sagtens hvis jeg holder tiden, jeg kan også hvis det går lidt over, men nogle gange har jeg timevis efter uden planer og andre gange har jeg ikke, og det er da i hvert fald fjollet hvis det skal blive en negativ ting at man holder tiden. Til gengæld forstår jeg nemlig slet ikke dem der mener sessionen er slut efter udløsning. Hvis gæsten gerne vil videre efter, så er det jo helt fint, men det er også skønt når de bliver og hygger, nusser, snakker. Så slipper man også for den der trælse oplevelse jeg har hørt historier om, hvor pigen bare går efter en hurtig udløsning for at 'tjene nemme penge'. Men den der med at aftale at man leger den tid man har lyst er også vildt skøn - men så er det jo også en aftale Redigeret 24. Maj, 2020 af Nannas Hjørne Busser blev til nusser ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 343 Skrevet 24. Maj, 2020 Oldtimer skrev, for 46 minutter siden: Det er også en god måde, men kan ikke helt lade sig gøre, hvis andre har booket tid efterfølgende. Men et godt koncept, jeg tror jeg vil prøve. Tak for ideen, som alle gode ideer, lige-ud-ad-landevejen. Jeps. Det er heldigvis ikke alle der booket kunder tight. Og oplyser man de inden bestilling kan pigen planlægge sig ud af det.... Hvis hun vil tilbyde det. Enten skal hun kende en eller også skal hun nok se du har pengene, da der jo desværre er folk der ikke kan eller vil betale efterfølgende for ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 24. Maj, 2020 Jeg forstår ganske udmærket hvad det er trådstarter siger og jeg finder også Nanas synspunkt helt rimeligt. Jeg har aldrig besøgt Nana så det følgende er ikke myntet på hende. jeg tror de fleste af os også har oplevet at bestille eksempelvis 30 min kommet ind har betalt og så smutte pigen lige ud med pengene. Derefter venter man så 5-10 minutter...... og sommetider indgår de åbenbart i æggeurets tid. Det finder jeg ærligt talt også noget beregnende. Jeg kan egentligt godt forstå at tiden er fra ankomst til afgang, men så er den ventetid altså for lang. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Randersmand skrev, for 14 minutter siden: Jeps. Det er heldigvis ikke alle der booket kunder tight. Og oplyser man de inden bestilling kan pigen planlægge sig ud af det.... Hvis hun vil tilbyde det. Enten skal hun kende en eller også skal hun nok se du har pengene, da der jo desværre er folk der ikke kan eller vil betale efterfølgende for ydelser Men mon ikke det også oftest sker med folk man kender Jeg er selv kun 'på' et par dage i måneden da jeg er fuldtidsstuderende, men de stamgæster jeg kender og stoler på ses jeg gerne med udenfor de dage, og så er det jo også et helt andet sæt omstændigheder end førstegangs aftaler - som var dem jeg mente i mit originale indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 DonX skrev, for 1 time siden: Det er også bare respektløst at gøre sådan. Og ret ynkeligt. Hvis man ikke har råd skal man lade være. Jeg har det ambivalent med korte tider. Hvis det bare er en sutter og en quikie man har brug for/tid til, er det rart at have muligheden, og det fungerer rigtig godt til det hurtige og spontane. Men mindst 30 min er optimalt, hvis man skal nå rigtig at have noget ud af det. Jeg har også et par gange før bestilt 15 min. men kun til første gangs møder. Det er rart til at få et indtryk af hinanden for at se om der er kemi. Hvis man er lidt usikker på en måske ny pige, eller et ukendt set up er det en god måde at tjekke det ud på. Men min indstilling er aldrig at udnytte eller overskride det aftalte tid. Men samtidig - hvis jeg blev ekspederet ud på et klokkeslæt med en dør i hovedet, så ville jeg nok ikke komme igen. Sådan ser jeg også ofte korte tider - ren behovstilfredsstillelse. Men det kan godt nok også være skønt. Og så er der jo dem som ikke har økonomien til mere, men stadig gerne vil have en dejlig oplevelse. Og en god måde lige at tjekke en ny pige ud Det tænkte jeg heller ikke at din indstilling var, det lyder jo bare som om I har en skøn forbindelse. Men en dør i hovedet er aldrig rar, det kan jeg sagtens følge dig i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Maj, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 1 time siden: He He... ja... smiler lidt inden i, når nogle ringer og udtrykker det du beskriver der... Som udgangspunkt.. Nej.... så holder jeg ikke øje med tiden og går ikke synderligt op i den... jeg har det lige som dig... og jeg har altid god tid... Men hvis en gæst går op i, at det skal være muligt at kunne gå over tiden, uden ekstra regning, så blir jeg lige pludseligt meget opmærksom på tiden... Kan lide hvad jeg laver og jeg gider ikke være til grin.. syntes det er mega respektløst at forvente eller spørge til et nedslag i pris, uanset om det er gennem ekstra tid eller mindre betaling og jeg mister derfor, lige med det samme en del af “gejsten” Jeg er ikke en død ting.. jeg er et levende menneske og de som vil forhandle med mig, som om jeg er en ting, eller kun sælger en tom fysisk ydelse, får også “en ting” og en mere tom fysisk ydelse, der samtidigt holder øje med tiden... Hvis det da overhovedet ender med en aftale, for det er sjældent... Gør mig ret umage for at undgå de aftaler.... men det er sket et par gange, at jeg først i døren er blevet gjort opmærksom på det... Til gengæld får de som laver en aftale med mig som menneske også et menneske med nærvær og alt hvad dertil høre incl. at jeg self. Ikke kan ligge og holde skarpt øje med tiden, imens jeg har det sjovt og hygger mig... Man får det man selv gir og sender ud... ligesom alle andre steder i livet... Alt det du skriver der siger det hundrede gange bedre end jeg selv fik formuleret det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reply 23 Skrevet 24. Maj, 2020 Jeg har dét luksusproblem, at 8 ud og 10 piger jeg besøger holder på mig, når jeg er færdig. Det sker ofte ved, at piger sætter sig ned og starter en samtale. Det gør mig egentlig ikke noget, men så allerhelst, at jeg bare kunne gå min vej, når jeg er færdig. Det kan dog virke lidt respektløs overfor pigen bare at gå sin vej, når man er færdig. Når vi har snakket i 10-15 min har jeg ofte været nødt til at rejse mig op og sige - jeg må hellere komme videre. Nogle af pigerne har dog formået at holde på mig i 25 min.... Jeg plejer bestille 30 min. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg