Hop til indhold

Recommended Posts

MortenT skrev, den 27.5.2020 at 23:53:

I dont think you are here so long anymore.. i dont hate arabic girls. I love arabic girls.. But all arabic girl i have visit have a bad personalty and think there pussy is gold plated.. and very poor service.. I hope you never come back.. i had earlier good time with arabick girls in germany..!

Kan du seriøst godt selv se hvad du skriver? Du er helt væk fra virkeligheden :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også du skal andmelde det. Man er tilbøjelig til ikke at ville skabe problemer fordi man er i gang med en lidt "lyssky" aktivitet, men du har ikke gjort noget ulovligt, i modsætning til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt vi har været så mange vidner til denne horrible situation.

 

Og ps. Jeg bliver selvfølgelig betalt for det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, har vi nu fået de arabiske riddere, der rykker ud på sorte damecykler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Hmm, har vi nu fået de arabiske riddere, der rykker ud på sorte damecykler?

Tror det er flyvende tæpper? :-) 

BA9BDB06-2F1B-45B8-915A-829D0D08F9D0.jpeg

Redigeret af B@tm@n
Foto
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kasper lind skrev, den 25.5.2020 at 10:18:

Kære Morten du er bare fuldt er løgne!!! Hun er meget søde og ung pige som holder så meget væk fra problem hun bor alene jeg har selv været hos hende mange gang har aldrig haft nogen problem med hende og alt priser stå på hendes profil hun tag ikke røven på folk. Hun er altid frisk og godt humør med smil på læbe . 

Af en “kasper lind” er du pænt ringe til dansk... i rocker svin pimps skulle have en røvfuld. I fortjener ingen respekt... i ved godt det er relativt enkelt at følge jer alene ud fra pigens adresse ikk? Fandme ikk for smarte...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Google oversættelse = dårligt dansk = udlænding uden finere sprogkendskab = stor bagmandssandsynlighed = ubehagelig risiko for bat-respons ved kundeutilfredshed = hold dig væk!

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Småracisme, misogyni, personangreb, udokumenterede anklager, besserwizzer og andre danske dyder udfoldet i fuld flor.

Fuck hvor er jeg glad for, at jeg ikke er administrator eller en af moderatorerne på sådan en gang lort som denne tråd.

Men et tillykke til sidstnævnte skal lyde herfra.

Selv Sisyfos havde en mere taknemmelig tjans end jeres.

Cobham

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Why are there only new members (ny bruger) defending her? For sure, I will not visit her. Thank you for the warning MortenT and please report this to the police.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm kan det siges for ofte Køb dansk, TS erfaringer taler for sig selv - jeg har gjort mig enkle gode og en mængde dårlige erfaringer med udenlandske GP - så nu shopper jeg lokalt og benytter ind i mellem også thai og min erfaringer taler thai dansk er det ok kan ikke dansk er det ofte meget blandet med aftales overholdelse. Tak til TS for at dele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende og kan fortælle at hun er fra Rumænien og er super sød og ærlig.

Hun arbejder alene og som alle andre piger tager hun betaling for ekstra ydelser.

Så anmeldelsen lyder meget falsk!

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorious skrev, den 29.5.2020 at 06:39:

Husk Det gode humør.

Vær hilset ohhhh du glædens budbringer af fantastisk humør, lys, lykke, smukke regnbuer samt nybagt kage! Så er det jo kun godt at du ikke selv har fremstået som en der har siddet indsvøbt i en sort sky, gasblå i hovedet mens du har hamret eder, forbandelser og formaninger ned på dit stakkels tastatur. 

Redigeret af underdog40
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 24.5.2020 at 13:48:

det er ikke det værd.

Jo! Det er det værd. Ikke for dig måske.

Men for fællesskabet.

IKKE at gøre noget ved en forbrydelse er det samme som at acceptere det finder sted og udsætter indirekte andre for den samme fare.

Det er direkte asocialt og hensynsløst ikke at gøre noget.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 34 minutter siden:

Jo! Det er det værd. Ikke for dig måske.

Men for fællesskabet.

IKKE at gøre noget ved en forbrydelse er det samme som at acceptere det finder sted og udsætter indirekte andre for den samme fare.

Det er direkte asocialt og hensynsløst ikke at gøre noget.

Ja så gør du det, tag én for fællesskabet ;-)  

Så er der ifølge dig rigtig man asociale røvhuller her i landet, men det er nemt nok at være en helt hjemme ved skrivebordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike1 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har også besøgt hende og kan fortælle at hun er fra Rumænien og er super sød og ærlig.

Hun arbejder alene og som alle andre piger tager hun betaling for ekstra ydelser.

Så anmeldelsen lyder meget falsk!

hvorfor er det kun nye bruger der skriver godt om hende. ? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
storpikken skrev, for 47 minutter siden:

hvorfor er det kun nye bruger der skriver godt om hende. ? :roll:

Everyone here was "a new user"? In an off itself it does not invalidate ones claims by default.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 timer siden:

Ja så gør du det, tag én for fællesskabet ;-)  

Så er der ifølge dig rigtig man asociale røvhuller her i landet, men det er nemt nok at være en helt hjemme ved skrivebordet.

Det er svært at tage en for fællesskabet her, da jeg ikke selv har været involveret, @pacer.

At foretage en politianmeldelse uden at være den forurettede er vanskeligt. Så det er en mærkelig kommentar.

Du har intet indblik i hvilket omfang jeg involverer mig i det daglige.

Hvor stor en andel af befolkningen der engagerer sig i andres sikkerhed i dagligdagen siger jeg intet om, så det må stå for din regning.

Mit argument går på, hvad folk burde gøre. ikke hvad folk gør. 

"Hjemme ved skrivebordet?". Du lyder som om at du tror at du har indblik i mit liv. Lad være!

Vær lidt mere objektiv, hvis du er uenig i andres holdninger eller bare sig hvorfor du er uenig. Gå efter argumentet på en saglig måde.

Kom med din egen holdning i stedet, så kan vi måske have en fornuftig dialog.

Redigeret af Harran
  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 15 timer siden:

Vær hilset ohhhh du glædens budbringer af fantastisk humør, lys, lykke, smukke regnbuer samt nybagt kage! Så er det jo kun godt at du ikke selv har fremstået som en der har siddet indsvøbt i en sort sky, gasblå i hovedet mens du har hamret eder, forbandelser og formaninger ned på dit stakkels tastatur. 

Vel mødt. 

Det er altid godt med meninger og holdninger, så længe man holder dem på et forholdsvis lavt blus, når det angår ting man blot antager. 

 

Tak for de pæne ord, udover det. 

God pinse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike1 skrev, for 19 timer siden:

Jeg har også besøgt hende og kan fortælle at hun er fra Rumænien og er super sød og ærlig.

Hun arbejder alene og som alle andre piger tager hun betaling for ekstra ydelser.

Så anmeldelsen lyder meget falsk!

Hmm, "supersød og ærlig". Hun påstår at være arabisk, men viser sig at være rumæner! Enten kniber det med ærligheden, eller også med den geografiske viden.

  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenT skrev, den 24.5.2020 at 00:49:

 Hi im Alysia Arabic! 
 

we both know that you never was here, and you review is false. You got offended after some sms we wrote together, and now you are doing this sad revenge, how low can one sink. This is what I live of. So if you were with me, then you know I have something special on my body, that cannot be seen in my pictures. Also please describe my room, also some special things there. What are those ? And the parts of the apartment you saw? And if this was true and you are not lying then somebody’ else must have experience similar things? So guys come forward who has ever experienced similar things ? Come forward please. Yes I asked customers to write nice reviews about me, because they are nice people and this is my income? So everybody else, is it fair that somebody can just post such undocumented lie, he has no proof at all. Is it fair that he can ruin my business, just because he got offended?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louis skrev, for 22 minutter siden:

 Hi im Alysia Arabic! 
 

we both know that you never was here, and you review is false. You got offended after some sms we wrote together, and now you are doing this sad revenge, how low can one sink. This is what I live of. So if you were with me, then you know I have something special on my body, that cannot be seen in my pictures. Also please describe my room, also some special things there. What are those ? And the parts of the apartment you saw? And if this was true and you are not lying then somebody’ else must have experience similar things? So guys come forward who has ever experienced similar things ? Come forward please. Yes I asked customers to write nice reviews about me, because they are nice people and this is my income? So everybody else, is it fair that somebody can just post such undocumented lie, he has no proof at all. Is it fair that he can ruin my business, just because he got offended?

You can start by answering if you truly are from an Arabic speaking country...?? As in “born and raised”... or are you in fact from Romania...

Reports in here will not ruin your business... if you in fact are an honest girl with good service...

Redigeret af Kubrick

Del dette indlæg


Link til indlæg

She is 100% romanian/gypsy i Know people who Know her. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende flere gange. Kan absolut ikke genkende den dårlige beskrivelse af hende. Super sød og serviceminded. Jeg synes, det lugter lagt væk af hævntogt, dybt ubehageligt. Ja hun er sikkert fra Romanien, og hvad så? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterQ skrev, for 13 minutter siden:

... Ja hun er sikkert fra Romanien, og hvad så? 

Ja, og hvad så? Hun udgiver sig jo for noget, hun slet ikke er. Der er forskellige betegnelser for den slags.

Redigeret af Borende X
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...