Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Juni, 2020 Nemtøs skrev, den 20.6.2020 at 12:09: Modsætninger mødes! Næ ligestillede Trine er klog smuk veltrænet og velplejet ganske som jeg selv. Nogle foretrækker kvabsede kvinder med celuitis jeg foretrækker typer som Trine så nej vi er ikke modsætninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Juni, 2020 Sikke mange negative vibes i denne tråd. Der er vist nogle der trænger gevaldigt til at blive cuddlet / krammet og holdt om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, for 5 minutter siden: Der er vist nogle der trænger gevaldigt til at blive cuddlet / krammet og holdt om Hej @Lady C Kigger du lige forbi mig og krammer, og holder om mig. Jeg, er både holdt op med at ryge (åndsvagt hårdt) Og opereret. Så, trænger lige til at, blive Cutlet God varm da til dig. Og det lyse dage og nætter. Gør en glad i låget. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 22. Juni, 2020 kanonkongen skrev, for 2 minutter siden: Hej @Lady C Kigger du lige forbi mig og krammer, og holder om mig. Jeg, er både holdt op med at ryge (åndsvagt hårdt) Og opereret. Så, trænger lige til at, blive Cutlet God varm da til dig. Og det lyse dage og nætter. Gør en glad i låget. KK Jeg deler gerne krammere ud helt gratis til dem der trænger. Vi skal huske at være gode ved hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Juni, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Sikke mange negative vibes i denne tråd. Der er vist nogle der trænger gevaldigt til at blive cuddlet / krammet og holdt om Enig helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1236 Skrevet 22. Juni, 2020 Lige for en god ordens skyld. @nemtøs og @Alkoholikeren ser i ikke mere til i denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 22. Juni, 2020 Jeg tager ikke ekstra for at ligge i arm eller ske, putte eller hvordan man nu ønsker at formulere det. Det er endda anført i min prisliste som +0kr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. Juni, 2020 Miza skrev, for 51 minutter siden: Jeg tager ikke ekstra for at ligge i arm eller ske, putte eller hvordan man nu ønsker at formulere det. Det er endda anført i min prisliste som +0kr. Det gør jeg heller ikke. Jeg har ingen tillægspriser for noget overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 23. Juni, 2020 (edited) Trinetease skrev, den 21.6.2020 at 08:50: Hvorfor skulle det at jeg tilbyder den slags nærvær, betyde at mit moralske kompas er skævt ? Jeg tilbyder noget jeg selv mangler, og noget som jeg selv nyder. Jeg er glad for den form for nærhed, det giver. Og sex er for mig mere end bare ‘pik i kussen’.....klamt udtryk iøvrigt. Den eneste måde at være udøver i denne her branche, er jo netop at holde sig til de ting man selv er glad for. Og som giver kropslig tilfredsstillelse, både til en selv, og til den mand som besøger en. Du har ret i at det er et klamt udtryk. Måske lidt skævt brugt men ikke værre end mange af dine og andres indlæg. Og nej, jeg er ikke producent af prono. Bordelpigers kommentarer interesserer mig ikke og for at begrænse mængden irrelevante indlæg der rammer mine øjne så må jeg sige *plonk* til dig og et par andre deltagere i tråden. Andre kan gøre det samme med brugere de ikke orker - bare ignorer. Der bliver sgu balance i mit "killfile". Omtrent lige mange kvinder som mænd i den og sikke en ro det giver. Redigeret 23. Juni, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 23. Juni, 2020 Cuddling mv minder lidt om en variant af GFE. Intet galt i det, og jeg kan ikke se noget galt i at nogen tilbyder det. Det er da en ydelse som alle andre, og sex/nærvær kan sagtens være andet end penetration/udløsning. Så man spørger man bare den GP man gerne vil besøge om hun tilbyder det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 27. Juni, 2020 Lasselarseb skrev, den 23.6.2020 at 09:16: Bordelpigers kommentarer interesserer mig ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg