Hop til indhold

Recommended Posts

BBW Emma skrev, for 37 minutter siden:

Ville ønske der fandtes et positivt ladet ord, om os med lidt mere end rigeligt sul på kroppen :P 

Det gør der jo også ikke, BBW <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, buttet er da et dejligt ord. Lad være med at kalde det " lidt mere end rigeligt sul  kroppen" :)

- og buttede piger kan være skønne :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
BBW Emma skrev, for 24 minutter siden:

Sandt ;) men mangler det der ene ord som alle er enige om er positivt :x

Nå, men nok om mig. Håber ts finder sin Dorte <3

Ja, men "alle" er ikke enige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
BBW Emma skrev, 1 time siden:

Ville ønske der fandtes et positivt ladet ord, om os med lidt mere end rigeligt sul på kroppen :P 

Erotisk buttede ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
Peter den store skrev, for 1 time siden:

Jeg må indrømme jeg er til Mature kvinder, altså småfede buttede kald dem Hvad i vil

Hvis i googler Buttede Danske Dorte får pik så kommer der en del video, er der nogen der ved om hun arbejder i brachen et sted hun hedder sikkert ikke Dorthe i virkeligheden.

https://www.6ex.dk/dorte-faar-pik-naturen/

Er sikker på at Dorte kun har lavet 2 film i alt... og jeg er næsten sikker på at det er en del år siden ! Ps. Jeg rev mig i pomme fritten forleden forleden dag til hendes første film :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BBW Emma skrev, for 1 time siden:

Kære @BBW Emma og andre - det er helt i orden at bruge ordet adipøs.

Der er et ord så få kender, at det ikke er ladet med værdi endnu :) :) - så brug det i din næste annonce - jeg tror det virker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BBW Emma skrev, for 10 timer siden:

som alle er enige om er positivt 

"alle" får du nok aldrig opfyldt. Jeg synes at "buttet" og "frodig" og "rubensmodel" er smukke positive ord. Andre får negative associationer til dem.

Nogle synes at "petit", "slank" eller "skinny" er negativt ladet mens det for andre bringer et smil på læben.

Mange mænd har samme issue med "skaldet". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bortset fra det link til en anden tråd har det her vist mere været hyggesnak der hører hjemme i en anden kategori, af alle kloge hoveder der kommer omkring er der virkelig ikke en eneste der rent fysisk har stiftet bekendtskab med omtalte damen uanset hun virker enfoldig? Hvis i vil diskutere om man vil kalde den rubensmodel mature erotisk buttet eller hvad så lav en tråd og diskuter det der i stedet for at spamme min efterlysning på forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...