Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig

Sidste gang jeg har besøgt Lampoo, (lidt ærgerlig) men sådan er det bare

Livet er ganske enkelt for kort til sure Thaiger

Så aldrig mere Lampoo, om det så var gratis :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Sidste gang jeg har besøgt Lampoo, (lidt ærgerlig) men sådan er det bare

Livet er ganske enkelt for kort til sure Thaiger

Så aldrig mere Lampoo, om det så var gratis :(

Hård udmelding men vist meget  fair. @Jmk (trådstarteren) havde en fremragende og tilfredsstillende stund selvom vi andre havde en dårlig oplevelse.  Den der virkelig trækker ned er åbenbart Mimi. Synes der mangler lidt  feedback om Nana. Tror ikke jeg besøger stedet igen, men hvis jeg skal så skal det helt sikkert være med Nana for at finde ud af om hun falder i min smag.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som et helt fair resumé af de delte erfaringer og sjovt nok også den forhåndsindstilling jeg selv havde. Måske det var en formiddag, solen skinnede og stjernerne stod i stilling lige netop da jeg ringede på døren :-)

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 5 minutter siden:

Det lyder som et helt fair resumé af de delte erfaringer og sjovt nok også den forhåndsindstilling jeg selv havde. Måske det var en formiddag, solen skinnede og stjernerne stod i stilling lige netop da jeg ringede på døren :-)

Jmk

Eller også er du bare mere lækker end de andre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 22 timer siden:

Det lyder som et helt fair resumé af de delte erfaringer og sjovt nok også den forhåndsindstilling jeg selv havde. Måske det var en formiddag, solen skinnede og stjernerne stod i stilling lige netop da jeg ringede på døren :-)

Jmk

Kørte forbi den gade i går eftermiddag og tænkte: Skal eller skal ikke. Det blev et hastigt blik på facaden og videre mod motorvejen.

Men det kan jo også være at Nana og du bare svingede sammen (og dagen var astrologisk god).

Jeg tror du bliver nødt til at prøve en tur mere og aflægge rapport. Kan du mærke naturens kræfter  driver dig mod en ny prøvetur? (Newtons 5. lov)

Bliver det godt så tager jeg også en tur med Nana og sammenligner med Mimi og poster et indlæg i tråden.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet. 
Det var hende fra annonce der servicerede mig. Hun gav en fin massage med masse af pirring. Det blev dog kun til massage da jeg ikke var i humør for mere. 350kr for 45 min. Var der en time inklusiv bad. Damen var sød og rar hele vejen. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...