Hop til indhold

Recommended Posts

Var i Løgten i dag og begge mine favoritsteder (Suksabay i Rønde) og (Muriey i Lygten) var optagede selvom de har tre senge hver. Jeg kan godt lide steder der giver grøn evt sensuel massage mest fordi jeg ikke kan sige nej til ekstra når jeg først ligger der og bagefter tænker jeg skulle have haft mere massage og mindre sex. Har læst en del blandet om Lampoo men tænkte jeg ville give hende en chance uden de store forventninger. Da besøget gik godt og de fleste tidligere anmeldelser er ved at være et par år gamle, tillader jeg mig hermed at starte på ny.

Tog en times massage og den var kompetent. Hun brugte albuerne meget og gik en del på min ryg. Det var faktisk langt bedre end jeg havde forventet. Jeg var meget høflig og roste meget og hun var sød og skøn mod mig. Det er hendes billede og hun har et flot ansigt og nogle helt fantastisk dejlige bryster (tænker de er øko?). Jeg fik masseret min numse i lang tid (jeg elsker det ) og så vendt om og fik massage der kredsede mere og mere om øvre lår, lymfe, mave , nosser og det var også godt. Hun tilbød vist en del men endte med at få super håndjob mens jeg gramsede på hendes lækre trusseløse numse og slikkede hendes super dejlige brystvorter.

Da jeg bad om lidt mere hovedmassage fik jeg 15 min kompetent hovedmassage med massere af smil og velvære. Vi har alle forskellige oplevelser men jeg gik glad derfra 1 t senere og 700 kr fattigere.

annoncelight.dk/showad/291158

Jmk

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jmk har nok bedrevet en af de bedste anmeldelser herinde med denne . Den burde nok  fremhæves som  eksempel til efterlevelse.

Fin beskrivelse uden for meget eller for lidt. Han har det væsentligste med såsom ydelser, pris, kvalitet på ganske få linier.

Beskrivelsen flyder ganske stille og roligt og helt fri for de sædvanlige dumsmarte ytringer nogle andre bruger til at hævde sig selv. 

Tak til @Jmk

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lagde også vejen forbi Lampoo for en måneds tid siden.
Jeg var i Århus og skulle til at køre hjem til Grenå-kanten, derfor lå Lampoo godt for lige at holde ind og få en god gang massage, så jeg skrev en sms og spurgte på en tid en halv time efter....... der kom svar om at det var helt ok, og vi havde en aftale. Da jeg så mødte op til aftalt tid var der optaget, og jeg blev spurgt om jeg ville komme tilbage om en halv time?  Det ville jeg så bestemt ikke, når den aftale vi havde bare var blevet syltet, fordi en anden kom ind foran. Så farvel til Lampoo hvor jeg ellers før har fået meget fin behandling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 17 timer siden:

Jeg lagde også vejen forbi Lampoo for en måneds tid siden.
Jeg var i Århus og skulle til at køre hjem til Grenå-kanten, derfor lå Lampoo godt for lige at holde ind og få en god gang massage, så jeg skrev en sms og spurgte på en tid en halv time efter....... der kom svar om at det var helt ok, og vi havde en aftale. Da jeg så mødte op til aftalt tid var der optaget, og jeg blev spurgt om jeg ville komme tilbage om en halv time?  Det ville jeg så bestemt ikke, når den aftale vi havde bare var blevet syltet, fordi en anden kom ind foran. Så farvel til Lampoo hvor jeg ellers før har fået meget fin behandling

Nærmest identisk oplevelse her. Inspireret af @Jmk's oplevelse vælger jeg at bryde mine principper og ringede jeg og aftalte en tid da jeg var i nærheden.  Det var en fejl at bryde sine principper.

Kom bare siger hun. Da jeg så ankommer, til tiden, får jeg at vide at jeg skal vente da begge er optaget. I modsætning til Djurs vælger jeg desværre at vente i kedsomhed i alt for lang tid.

Lidt underholdning var der dog mens jeg ventede. Bedømt udfra kvindelig stønneri fik at Nana, i rummet ved siden af,  en god omgang kølle. Dårlig kundeservice for det gider jeg ikke høre på.

Jeg blev så betjent af Mimi, som var 40+, rund, små lange babser  og ikke specielt pæn. Fik god massage topløs og hun var meget sød og rar. Det ophørte dog da hun fandt ud af jeg umiddelbart ikke hoppede på mersalget - så blev hun små-tvær som thai'er ofte bliver når de ikke får deres vilje. Dårlig kundeservice!

imens jeg blev masseret bemærkede jeg to gange ring på døren. Hvorfor ikke bare slukke OPEN skiltet når man nu er optaget. WTF. Dårlig kundeservice

Det er ikke acceptabelt når klinikken ikke overholder de aftaler  de laver. Mimi giver virkelig dårlig service når man ikke hopper på mersalg. Deres reklame kunne godt have et billede af Mimi så man ved der er to damer til rådighed.

Thaisjusk er også et kendetegn for Lampoo så anbefalingen herfra er at man bør undgå stedet. Ganske enkelt dårlig kundeservice.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 41 minutter siden:

Nærmest identisk oplevelse her. Inspireret af @Jmk's oplevelse vælger jeg at bryde mine principper og ringede jeg og aftalte en tid da jeg var i nærheden.  Det var en fejl at bryde sine principper.

Thaisjusk er også et kendetegn for Lampoo så anbefalingen herfra er at man bør undgå stedet. Ganske enkelt dårlig kundeservice.

Jeg beklager hvis min relativt positive oplevelse har ført til det her. Lyder som om jeg var heldig, men at der er alt for stor variation på Lampoo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jmk skrev, for 11 timer siden:

Jeg beklager hvis min relativt positive oplevelse har ført til det her. Lyder som om jeg var heldig, men at der er alt for stor variation på Lampoo.

ikke nødvendigvis. En anden person i stedet for mig havde måske fået en mere positiv oplevelse. Forventninger og opfattelse er forskellig  for  alle. Jeg havde nu håbet på at blive betjent af hende fra annoncen - det var forventningen, der desværre ikke indtraf :)

Din oplevelse var en helt anden og med en anden pige og det er fint det var sådan. Vi må bare lære at spørge efter den rette  - det gjorde jeg ikke og har lært af det.

Min anbefaling på at undgå stedet skyldes ikke massagen eller massøren men derimod den dårlige kundeservice med open skiltet, booking der ikke fungerer og en kunde-fjendsk attitude.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Lampoo sluttet omkring 2015 da Cat solgte, åh jo det var tider men dsv slut prut finale og den tid kommer aldrig igen, beklager :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Lampoo sluttet omkring 2015 da Cat solgte, åh jo det var tider men dsv slut prut finale og den tid kommer aldrig igen, beklager :(

Ja det var skønne tider. Hun kunne få et sted til at køre, ligeledes Chaba/Mali. Men hun kørte vist træt i det hele til sidst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 19 timer siden:

Lige præcis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 22 timer siden:

Enig  Husker cats kusine Anna for s.... hun var smuk og knaldede som en drøm. Det er nok 6 -7 år siden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Handyman skrev, for 6 timer siden:

Har også været forbi og da jeg sagde nej tak til ekstra ydelsen fik jeg en massage som ikke var en rød reje værd. 

Min massage, udført af Mimi, var helt fin. Også efter hun No til ekstra.

Var det Mimi, ikke pæn og med Minnie Mouse frisure, eller den lækre fra annoncelight der gav massage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, den ‎04‎-‎06‎-‎2020 at 08:56:

Ja det var skønne tider. Hun kunne få et sted til at køre, ligeledes Chaba/Mali. Men hun kørte vist træt i det hele til sidst. 

Præcis, det var dengang Thai var Thai :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 22 timer siden:

Enig  Husker cats kusine Anna for s.... hun var smuk og knaldede som en drøm. Det er nok 6 -7 år siden.  

Åh 8000 nævn endelig ej hendes navn, så går jeg helt i ja, husker tydelig første gang jeg faldt over hendes skoletaske på vej ind af døren :P

Præcis den tid jeg taler om og du har ret, 6 - 7 år siden, for S det var tider hvor Thai ku :wub: dsv har tiden ændret sig både der og i hele taget og hvor er det ærgerlig :huh:

Men sådan gik det da pengene fik magt (for meget magt) dog lidt synd for Thaigerne men det styrer de jo selv (dog den forkerte vej)

Ja undskyld afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 22 timer siden:

Jeg mødte hende et år eller to senere i Hedmannsgade. Desværre på vej ud efter et "møde" med en anden pige. Da jeg lidt senere kom tilbage var hun der ikke mere. 
Hun tog, efter et strandet ægteskab, tilbage til Thailand. I 2018 mener jeg, skulle hun have arbejdet på Chaba, men visum glippede. Jeg havde ellers bestilt som første kunde :mrgreen:. Men jeg fik en udmærket stand-in i stedet <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Jeg mødte hende et år eller to senere i Hedmannsgade. Desværre på vej ud efter et "møde" med en anden pige. Da jeg lidt senere kom tilbage var hun der ikke mere. 
Hun tog, efter et strandet ægteskab, tilbage til Thailand. I 2018 mener jeg, skulle hun have arbejdet på Chaba, men visum glippede. Jeg havde ellers bestilt som første kunde :mrgreen:. Men jeg fik en udmærket stand-in i stedet <3

Korekt, hendes ægteskab gik i L og nok det bedste for begge (dog er savnet STORT) hun var absolut en ener (derfor jeg skrev, den tid kommer dsv ej igen)

Efter en tid (på Fb) mistede jeg dsv kontakten til hende (nok pga jeg kendte hendes mand) dog ærgerlig for hun var sku nok det sidste svar på en rigtig Thai :wub:

Bliver dsv nødt til at log af for nu tuder jeg, men vil dog inden slutte med, gid den tid kom igen bla Thai :rolleyes: 

Go Weekend herfra :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 time siden:

Korekt, hendes ægteskab gik i L og nok det bedste for begge (dog er savnet STORT) hun var absolut en ener (derfor jeg skrev, den tid kommer dsv ej igen)

Efter en tid (på Fb) mistede jeg dsv kontakten til hende (nok pga jeg kendte hendes mand) dog ærgerlig for hun var sku nok det sidste svar på en rigtig Thai :wub:

Bliver dsv nødt til at log af for nu tuder jeg, men vil dog inden slutte med, gid den tid kom igen bla Thai :rolleyes: 

Go Weekend herfra :lol:

Undskyld.  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
8000 skrev, for 19 timer siden:

Undskyld.  :rolleyes:

Absolut ingen grund til undskyld (medmindre den var ironisk og det var den forhåbentlig) i hvert fald er der meget ironi i mit skriv herinde og derfor en fordel at kende bare en lille smule til mig, det var egentlig bare det og inden den går helt i debat (som de ofte gør) så retur til Lampoo :rolleyes:

Go aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 5.6.2020 at 10:07:

Min massage, udført af Mimi, var helt fin. Også efter hun No til ekstra.

Var det Mimi, ikke pæn og med Minnie Mouse frisure, eller den lækre fra annoncelight der gav massage?

Fik ikke fat i navnet, men Det var hende som er på billedet i annoncen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Handyman skrev, for 38 minutter siden:

Fik ikke fat i navnet, men Det var hende som er på billedet i annoncen. 

Øv da. Så ingen af damerne er servicemindet. Havde en forestilling om at den anden var bedre. Men OK, ingen besøg af Lampoo igen. Tak for feedback

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var et smut forbi i går.

Jeg må indrømme jeg gik der fra lettere skuffet.

Jeg blev masseret af en ret kraftig thai ikke lige det jeg havde håbet på.

Prisen var absolut også i den høje ende 700 kr for ca en halv time...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Goodtimes skrev, for 5 timer siden:

Jeg var et smut forbi i går.

Jeg må indrømme jeg gik der fra lettere skuffet.

Jeg blev masseret af en ret kraftig thai ikke lige det jeg havde håbet på.

Prisen var absolut også i den høje ende 700 kr for ca en halv time...

700 for hvad, vel næppe for en halv times massage af en fed Thai?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goodtimes skrev, for 25 minutter siden:

Nej det var med hj.

Samme pris foreslog Mimi mig i begyndelsen- sagde nej og hun blev "fornærmet" men foreslog en realistisk pris selv under massagen nogle minutter senere.

De reklamerer stadig med 250 kr for 30 min massage. HJ koster fra 200 til 300 normalle steder. Så du har nok 150 kr til gode :) Men frækt af Mimi og Lampoo

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...