Hop til indhold
MortenT

Vanlose helga larsen plads

Recommended Posts

Helga Larsens Plads eksisterer. Det var oprindeligt en endestation men vendesløjfe for sporvogne. Stedet er ikke blevet mindre kedeligt siden. Bortset fra en thaiklinik i nærheden er der vis ingen piger som er lette på tråden.

Du må tage derud!!!!    Hen venter en af de helt store oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 2 timer siden:

Helga Larsens Plads eksisterer. Det var oprindeligt en endestation men vendesløjfe for sporvogne. Stedet er ikke blevet mindre kedeligt siden. Bortset fra en thaiklinik i nærheden er der vis ingen piger som er lette på tråden.

Du må tage derud!!!!    Hen venter en af de helt store oplevelser.

Måske jeg er fatsvag haha , men er der noget at anbefale...jeg forstår ikke rigtigt dit svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 30 minutter siden:

Måske jeg er fatsvag haha , men er der noget at anbefale...jeg forstår ikke rigtigt dit svar.

Tidligere lå der ud over thaibutikken et sted med mange unge østpiger. Mit bud er at så længe grænserne er lukket sker der ikke mere der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

Måske jeg er fatsvag haha , men er der noget at anbefale...jeg forstår ikke rigtigt dit svar.

Nej egentlig ikke. Jeg ville ikke engang bruge pladsen til at drikke en kold bajer en varm sommerdag. Det er ikke kun fordi der ikke er noget ste at få bajeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...