Hop til indhold
Guest Peter26

Fortrydelsespille

Recommended Posts

Guest Peter26

Jeg har lige besøgt en ‘veninde’ for 2. Gang i dag og jeg ‘kom’ en gang så masserede jeg hende indtil ‘den’ blev stiv igen også var jeg så uheldig at kondomerne sprang et par gange men tog et nyt kondom på igen. Nu kommer mit største problem. Jeg nåede ikke at tjekke kondomet om det var sprunget før jeg ‘kom op i hende’ men hun har garanteret mig at hun tager p-piller men hvor sikker kan jeg være på det uden at se beviserne på det? Hun vil købe fortrydelsespille i morgen (lørdag). Som hun sagde til mig ‘tror du jeg gider have barn med dig’ så håber fandeme hun taler sandt og ikke ringer til mig om 9 måneder selvom hun heldigvis ikke har mit nummer. Lorte aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da. På et (ellers godt) besøg var jeg på et tidspunkt igang med at slikke en GP efter jeg havde kneppet hende. Min tunge fandt en stump af et kondom, og jeg var lige urolig et øjeblik. Jeg kiggede ned, og det jeg havde på var helt intakt. Skal man så være lettet eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er problemet????

Hun vil heller ikke have barn, og har taget p-piller. Endeligt er der fri abort.

Jeg har i min ungdom kommet op i mange piger uden der var nogen tanke om  overhovedet at bruge kondom. Der er ikke efterfølgende kommet nogen besked om børn.

Og endelig hvis du får ondt i tisseren, må du gå skammens vej til klinik for kønssygdomme, hvo man kan klare dette problem og acceptere afholdenhed i ugerne efter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 7 timer siden:

‘tror du jeg gider have barn med dig’

Med sådan en udtagelse har du sikkert været et super selskab fra start til slut:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt utroligt at din største bekymring omhandler dig selv. Hendes situation er da langt alvorligere end din. Du burde sende hende en buket blomster med en høflig besked om at du ikke håber at situationen volder hende for mange bekymringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ærgerligt at vi ikke får dit DNA smidt ud i den nationale genpulje. Du lyder som superfyr som bestemt må være som en tiltrængt slurk Red Bull til det danske samfund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, hvis kondomet går i stykker eller glider af, er jeg ikke bange for efterfølgende faderskabssager, er nemlig steriliseret. Jeg anvender udelukkende kondom for at beskytte hende, mig og vore andre sexpartnere mod eventuelle sygdomme.

Har to gange oplevet, at det var gledet af, heldigvis i begge tilfælde under udtrækningen, hvor minitimeren er ved at finde sin normale ministørrelse igen. I disse tilfælde bliver risikoen heldigvis lille, da de fleste af mine safter bliver i kondomet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, den 23.5.2020 at 00:38:

 hun har garanteret mig at hun tager p-piller men hvor sikker kan jeg være på det uden at se beviserne på det? Hun vil købe fortrydelsespille i morgen (lørdag). Som hun sagde til mig ‘tror du jeg gider have barn med dig’ så håber fandeme hun taler sandt og ikke ringer til mig om 9 måneder selvom hun heldigvis ikke har mit nummer. Lorte aften

Hvis hun tager p-piller giver fortrydelsespille ikke mening, medmindre hun har glemt sin pille. Så mit gæt er, at hun har syntes du var hysterisk og har sagt det med fortrydelsespille for at slippe af med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...