Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aros
madsdtc93 skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Nogle der har været her: https://www.annoncelight.dk/showad/297087

Er billeder reelle? Er hun sød?

Forsøgt flere gange at få en aftale med hende. Hun svarer flere timer efter man har spurgt, hvis hun svarer.  Har ofte kun en eller to ledige tider. Det har ikke været muligt for mig at besøge hende endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej hun er ikke sød , snyder med alt fra tiden til ydelser der er aftalt , husk det er en kvinde der begyndte sit liv som en mand . hold jer væk , find en anden sød thai i århus at besøge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 1 minut siden:

sit liv som en mand

Du kommer med dette postulat gentagne gange. 

Hvad underbygger du din påstand med? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 26 minutter siden:

nej hun er ikke sød , snyder med alt fra tiden til ydelser der er aftalt , husk det er en kvinde der begyndte sit liv som en mand . hold jer væk , find en anden sød thai i århus at besøge 

Af din PM forstår jeg du ikke har besøgt pigen. Så synes jeg du, som et anstændigt menneske,  skulle undlade at bringe disse rygter til torvs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror faktisk jeg har prøvet hende, nede i den gade fra vesterbro torv og lidt op til højre, det var vidst ikke helt adressen ;) 

men det var i vinters, sådan omkring december tror jeg .

 

det ikke en succes, mildest talt spild af penge og dødsygt, vil have have et godt HJ end sex med hende!

prisen steg og jeg fik at vide under sex akten det og det var ikke med til den pris,

jeg havde aftalt  800 kr for en short time kun sex all inclusive , blow job fik jeg ikke engang med gummi, det var ikke med medmindre jeg betalte mere - måtte heller ikke slikke og kysse bryster og hun var sådan lettere afvisende og "kold".

alt det var selvfølgelig først efter hun havde fået penge,  før hun fik penge var hun jo sød, kælende og "ill make you feel sooooo good"  :(

hun var helt sikkert meget nydelig, men så er det også sagt !

til den bemærkning fra en om hun tidligere har været en mand, det kan jeg ikke tro.

 

 

nu inden jeg får på puklen omkring renlighed og blow jobs osv osv 

så er jeg altid lige taget et bad og jeg er ret velsoigneret generelt, 

men det er vi alle vel som standard :) 

og behøver nok ikke købe mig til sex, men det er bare meget nemmere :) 

 

 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peter.c skrev, for 8 minutter siden:

til den bemærkning fra en om hun tidligere har været en mand, det kan jeg ikke tro.

 

Og et udsagn fra en der i virkelighed har besøgt hende kan vi nok sætte mere lid til, en andre @reno der blot løber med rygter . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Af din PM forstår jeg du ikke har besøgt pigen. Så synes jeg du, som et anstændigt menneske,  skulle undlade at bringe disse rygter til torvs. 

jeg har besøgt hende , ellers kunne jeg ikke dømme om at komme med rygter. hirtshals fyr skriver også det er en ombygget mand der samme gør zifa 1971 og lurik de er måske alle sammen galt på den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 12 minutter siden:

tror faktisk jeg har prøvet hende, nede i den gade fra vesterbro torv og lidt op til højre, det var vidst ikke helt adressen ;) 

men det var i vinters, sådan omkring december tror jeg .

 

det ikke en succes, mildest talt spild af penge og dødsygt, vil have have et godt HJ end sex med hende!

prisen steg og jeg fik at vide under sex akten det og det var ikke med til den pris,

jeg havde aftalt  800 kr for en short time kun sex all inclusive , blow job fik jeg ikke engang med gummi, det var ikke med medmindre jeg betalte mere - måtte heller ikke slikke og kysse bryster og hun var sådan lettere afvisende og "kold".

alt det var selvfølgelig først efter hun havde fået penge,  før hun fik penge var hun jo sød, kælende og "ill make you feel sooooo good"  :(

hun var helt sikkert meget nydelig, men så er det også sagt !

til den bemærkning fra en om hun tidligere har været en mand, det kan jeg ikke tro.

 

 

nu inden jeg får på puklen omkring renlighed og blow jobs osv osv 

så er jeg altid lige taget et bad og jeg er ret velsoigneret generelt, 

men det er vi alle vel som standard :) 

og behøver nok ikke købe mig til sex, men det er bare meget nemmere :) 

 

 

 

Og billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 2 minutter siden:

jeg har besøgt hende , ellers kunne jeg ikke dømme om at komme med rygter. hirtshals fyr skriver også det er en ombygget mand der samme gør zifa 1971 og lurik de er måske alle sammen galt på den ?

Ja det kan udmærket være. Hvad bygger du dit postulat på? 

 

Og hvorfor skrev du ikke en anmeldelse dengang? Eller gjorde du? 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 6 minutter siden:

besøg du hende i aften århus elsker , og kom så med din anmeldelse , god tur århus elsker 

Istedet for dine barnlige indlæg, kunne du så være venlig at fortælle hvorfor du tror hun har været mand? Kan du linke til din anmeldelse fra dit besøg hos hende? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Istedet for dine barnlige indlæg, kunne du så være venlig at fortælle hvorfor du tror hun har været mand? Kan du linke til din anmeldelse fra dit besøg hos hende? 
 

jeg tror ikke hun har været en mand , jeg ved det 100 % 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 9 minutter siden:

jeg tror ikke hun har været en mand , jeg ved det 100 % 

Og hvordan ved du det. Er det da så svært at svare på dette enkle spørgsmål som jeg nu har stillet dig adskillige gange. 
Jeg tror ikke på du har besøgt hende. Du væver rundt om emnet med påstande og løse rygter, men kommer ikke med noget konkret overhovedet. 

Det eneste du gør her er at så tvivl om pigens oprindelse, og derved skade hendes forretning. Det er faneme lavt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 9 minutter siden:

du er faneme lavt  super århus elsker , kan du ikke læse jeg har besøgt hende 

Jo da, men er det meget svært for dig at fortælle hvorfor du påstår hun har været mand. Et postulat fra en anonym forum deltager batter jo ikke som troværdigt bevis. Nøjagtig hvad var der ved pigen som får dig til at komme med påstanden? Det er altså et meget enkelt spørgsmål, som kan besvares meget enkelt. Faktisk nemmere end du udenoms padlinger du har foretaget gennem hele din deltagelse i tråden. 
Hvis jeg, i en anmeldelse, skriver at en pige er f.eks. kedelig, fortæller jeg hvorfor, eller kan mit udsagn ikke bruges til noget af andre. Forstår du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reno skrev, for 1 time siden:

jeg tror ikke hun har været en mand , jeg ved det 100 % 

Og hvordan ved du det? Du trænger dig selv op i en krog ved ikke at besvare dette enkle spørgsmål. Det burde være lige til når nu du ved det med 100% sikkerhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hilste på personen i efteråret i Aalborg. Personen kunne mærke, jeg kiggede underligt på ham, så han(?) henviste mig til en veninde som var et rigtigt kvinde(heldigvis). Jeg var meget intimideret af ham, fordi jeg følte jeg stod overfor en mand(tidligere mand) og det gjorde mig meget utilpas fordi i annoncen stod der kvinde... Hun/han har et meget kraftigt maskulin ansigt, så jeg er 99,9% sikker på det er en mand/har været en mand. Der er nok et marked på det og respekt for det, men det er ikke noget for mig som kun går efter kvinder som er født som rigtigt kvinde. Og jeg skriver det med respekt for personen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, for 5 timer siden:

Jeg hilste på personen i efteråret i Aalborg. Personen kunne mærke, jeg kiggede underligt på ham, så han(?) henviste mig til en veninde som var et rigtigt kvinde(heldigvis). Jeg var meget intimideret af ham, fordi jeg følte jeg stod overfor en mand(tidligere mand) og det gjorde mig meget utilpas fordi i annoncen stod der kvinde... Hun/han har et meget kraftigt maskulin ansigt, så jeg er 99,9% sikker på det er en mand/har været en mand. Der er nok et marked på det og respekt for det, men det er ikke noget for mig som kun går efter kvinder som er født som rigtigt kvinde. Og jeg skriver det med respekt for personen. 

så er der 6 personer der har mødt personen , der siger det er en mand , en mand med kraftig skægvækst og store fødder , hvor mange flere fakta skal der til . besøg vedkommende hvis i har lyst til det , og rigtig god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en mand/tidligere mand.

Og det ved jeg fordi jeg har datet en af hens veninder og brugt mange timer sammen med "Sandy" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er en mand , det forstår super århuselsker bare ikke , sørgeligt og han kalder sig fritids gynækolog, og kan ikke se forskel . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 18 minutter siden:

ja det er en mand , det forstår super århuselsker bare ikke , sørgeligt og han kalder sig fritids gynækolog, og kan ikke se forskel . 

Prøv nu lige at forstå hvad jeg skriver, istedet for at fortsætte med din teenage agtige fremturen. 

Jeg har aldrig påstået det ikke er en mand, eller at det er. Det jeg har spurgt dig om mange gange er hvad, hvilke kendsgerninger, der får dig til at postulere at hun har været en mand. 
Det har du ikke kunnet svaret på. Du fremsatte blot endnu engang din påstand, og sendte tilmed et par perfide PMs i tøsefornærmet sprog. 
Først i en post langt henne i tråden nævner du noget med skægstubbe og store fødder. Hvorfor nævnte du ikke det i starten? Så havde du underbygget dit postulat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 timer siden:

Og hvordan ved du det. Er det da så svært at svare på dette enkle spørgsmål som jeg nu har stillet dig adskillige gange. 
Jeg tror ikke på du har besøgt hende. Du væver rundt om emnet med påstande og løse rygter, men kommer ikke med noget konkret overhovedet. 

Det eneste du gør her er at så tvivl om pigens oprindelse, og derved skade hendes forretning. Det er faneme lavt

jeg kommer ikke med løse påstande og rygter, og derved skader hendes forretning som du skriver. jeg påpeger at det er en tidligere mand som mange andre også gør. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
reno skrev, for 8 minutter siden:

jeg kommer ikke med løse påstande og rygter, og derved skader hendes forretning som du skriver. jeg påpeger at det er en tidligere mand som mange andre også gør. 

 

Suk, du fatter ikke en dyt af det hele. 

Slut herfra, det er udsigtsløst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...