Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Når annoncerne virker modsat

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Faldt over denne annonce. 

Det er helt utroligt at nogen bruger penge på at indrykke en annonce der er uaktuel og i øvrigt totalt intetsigende. Tyder ikke på det store engagement. 
https://annoncelight.dk/showad/263377

Hvis de ikke engang orker at opdatere deres annonce tekst til den aktuelle årstid tænker jeg at alt andet nok også er noget ligegyldigt. 

Her kopieret ind: 

V E L K O M M E N !!!

Vinteren nærmer sig og det er tid til selvforkælelse. Vi kan hermed tilbyde 5 unge smukke piger som er klar til at varme dig i denne kolde tid.

Vores speciale er Body2body massage, hvor vi med udgangspunkt i aroma massage giver dig en skøn og uforglemmelig oplevelse. Vi pirrer og udfordrer alle dine erogene zoner, så du opnår den ultimative oplevelse af nærvær og sanselighed,

Der er altid mulighed for bad før og efter et besøg hos os.

Der er åbent kl 08:00 til kl.22:00 du bare komme forbi eller skriv sms og vi svare så hurtigt som muligt. hvis du skal være sikker på en aftale skal du bestille tid i forvejen

Vi får rigtige mange sms'er vi svare kun på seriøse henvendelse fra folk som vil besøg.

olie massage 1 time 400kr
olie massage 30 min 200 kr

thai massage 1 time 400 kr
thai massage 30 min 200 kr

body2body 1 time 1000 kr
body2body 30 min 800 ,

mobil 91-48-06-47
52-79-61-27

Adresse
Aroma thaimassage
Vestreringgade 172
8000 aarhus.

Vi kører ud hele Aarhus 24 timer•

Jenni 26
Ice.23
Natty 28
Mint 27
Helt ny Sara 23

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Måske er der efter deres mening altid isvinter i ægtesengen B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den starter endda med: 

19/05 2020 10:27

SÅ gad vide om de synes det var vinter den 19. maj ;-)

Redigeret af jensen6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden:

Det er helt utroligt at nogen bruger penge på at indrykke en annonce der er uaktuel og i øvrigt totalt intetsigende. Tyder ikke på det store engagement. 

Hvis de ikke engang orker at opdatere deres annonce tekst til den aktuelle årstid tænker jeg at alt andet nok også er noget ligegyldigt. 

Her kopieret ind: 

V E L K O M M E N !!!

Vinteren nærmer sig og det er tid til selvforkælelse. Vi kan hermed tilbyde 5 unge smukke piger som er klar til at varme dig i denne kolde tid.

Vores speciale er Body2body massage, hvor vi med udgangspunkt i aroma massage giver dig en skøn og uforglemmelig oplevelse. Vi pirrer og udfordrer alle dine erogene zoner, så du opnår den ultimative oplevelse af nærvær og sanselighed,

Der er åbent kl 08:00 til kl.22:00 du bare komme forbi eller skriv sms og vi svare så hurtigt som muligt. hvis du skal være sikker på en aftale skal du bestille tid i forvejen

Vi får rigtige mange sms'er vi svare kun på seriøse henvendelse fra folk som vil besøg.

body2body 1 time 1000 kr
body2body 30 min 800 ,

mobil 91-48-06-47
52-79-61-27

Adresse
Aroma thaimassage
Vestreringgade 172
8000 aarhus.

Jenni 26
Ice.23
Natty 28
Mint 27
Helt ny Sara 23

Korrekt. Det holder også  mig væk. Det er mange annoncer i blandt som skræmmer mog langt væk. Har ind i mellem på min tur til KBH fået massage på Fyn, hvor det var tæt på Motorvejen. Når jeg søger, kommer samme sted i Middelfart op, som er ny startet. Det har de været i over 2 år. Når troværdigheden ryger, skal jeg ikke besøge den. 

På samme måde som jeg ikke besøger piger, der skriver alle mulige forbehold for tykke, tynde, ikke barberede mænd, uden gummi osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Her kopieret ind: 

V E L K O M M E N !!!

body2body 1 time 1000 kr
body2body 30 min 800 ,

mobil 91-48-06-47
52-79-61-27

Adresse
Aroma thaimassage
Vestreringgade 172
8000 aarhus.

Jenni 26
Ice.23
Natty 28
Mint 27
Helt ny Sara 23

De tænker måske på den thailandske vinter ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lars60 skrev, for 17 minutter siden:

De tænker måske på den thailandske vinter ;-) 

Det har de så gjort i over et år :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Årh, slap nu af, det er ikke danskere, I snakker om, hvis de har haft en tilbeder til at hjælpe dem med annoncen, så ved de måske ikke engang, hvad der står i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 minutter siden:

Årh, slap nu af, det er ikke danskere, I snakker om, hvis de har haft en tilbeder til at hjælpe dem med annoncen, så ved de måske ikke engang, hvad der står i den.

I agurke- og coronatider kan man altid finde uvæsentligheder at brokke sig over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 51 minutter siden:

Det Onslow siger!!!

Kan I huske Totalpetroleum, som på et tidspunkt lavede nogen massageannoncer, de læste op, og som tydeligvis var inspireret af Travbladets annoncer. Jeg husker i flæng:

"Så er Solvej tilbake på Oslo Plads! Kom inn og tryk av kanonen på brillene mine, så skal jeg titte på deg"

"A baboon død abe. Velbalsameret og fast i kødet. Prøv også vores døde havtaske"!

Redigeret af Pogo
Fandt på et par vitser!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pogo skrev, for 26 minutter siden:

"Så er Solvej tilbake på Oslo Plads! Kom inn og tryk av kanonen på brillene mine, så skal jeg titte på deg"

"A baboon død abe. Velbalsameret og fast i kødet. Prøv også vores døde havtaske"!

Eller hvad med: 16 m høj - og naturligvis glatbarberet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Onslow skrev, for 1 time siden:

Åh slap sæl a manner. 
Stedet ejes af en thai som taler glimrende dansk, og har boet i landet i over 15 år.  

Når dertil lægges at der ikke har været andet end negative anmeldelser af stedet i årevis, giver mine overvejelser mening. Det er ikke incalls de overlever på ;) 
Men det var nu også mere et eksempel til generel diskussion om nogle annoncøres ligegyldige ageren i forhold til kunderne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 1 time siden:

I agurke- og coronatider kan man altid finde uvæsentligheder at brokke sig over.

Du skulle nok læse indlægget én gang til. 
Det er ikke brok over et sted. Annoncen var blot et eksempel. Got it? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden:

Tænker, at vores gode Bananas mener, at der er vigtigere ting at bruge tiden på end at hænge sig i fejl i diverse massageannoncer, som fx at se karsen gro eller lignende.
Men hver sin lyst :)

Redigeret af Landsbytossen
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Du skulle nok læse mit indlæg en gang til. Jeg skriver ikke brok over "et sted"; jeg skriver brok over "uvæsentligheder". Got it?

Oven i det følger du jo desuden op med at brokke over lige præcis stedet:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 25 minutter siden:

Tænker, at vores gode Bananas mener, at der er vigtigere ting at bruge tiden på end at hænge sig i fejl diverse massageannoncer, som fx at se karsen gro eller lignende.
Men hver sin lyst :)

Langt hellere se karsen gro, end at prøve at finde noget i annoncer at tude over.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

jeg skriver brok over "uvæsentligheder".

I guder - jeg giver op. Min pædagogiske evner rækker ikke her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Min pædagogiske evner rækker ikke her

Nej, hvis jeg var i brokkehumør så skulle jeg brokke mig over dem. Men det er jeg ikke, så det er helt ok med dine manglende pædagogiske evner. Nu skal jeg se karsen gro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 22.5.2020 at 15:12:

Nej, hvis jeg var i brokkehumør så skulle jeg brokke mig over dem. Men det er jeg ikke, så det er helt ok med dine manglende pædagogiske evner. Nu skal jeg se karsen gro.

Der er simpelthen ikke noget bedre end at sidde og se karsen gro ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...