Hop til indhold
Alanonzodk

rigtig fint oplevelse i aalborg til thai massage

Recommended Posts

gik til https://annoncelight.dk/showad/270116 , thip som arbjeder der er meget søde ser godt ud, har stærk hænder til en fantastisk massage og 10/10 handjob hvor hun startede mede benede og arbjeder op til min pik ouf det var himmel og når jeg var på vej til rejse og rense mig selv sagde hun nej du skal hav mere massage :D 

10/10 sted mere diskreet og det var pænt sted

10/10 handjob koster 200-300kr , men ouf du kan høre hun bliver liderligt af det du må rør hendes røv eller noget men ikke under hendes tøj 

8/10 massage har haft bedre fra thai orkide men hun har stadig en top service mellem alle det jeg har besøgt til massage

7/10 pris- 400kr en times massage, 200-300kr for happy ending som er kun handjob ( måske får du en anden deal men hun sagde kun handjob )

det er perfekt sted for dig some kan lide en diskret sted med en rigitig pige fra thailand 

hendes englesk er lidt svagt men kan forstås 

kommer jeg igen som kunde? Fuck ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok have flyttet dit indlæg til thaimassage -> anmeldelser, dette her er til efterlysninger

En anden ting? Hvordan kan du betale 200-300 for et HJ? Du må da vide hvad du har givet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en ung eller gammel thai der er der nu ?

var der for et stykke tid siden der var det en lidt ældre dame der var der ,så sad der en tatoveret herre i rummet ved siden, hun var meget hurtigt til at lukke den dør. 
Ok massage....

tror hun var bange for ham for hun sagde at hvis jeg skulle have ekstra så skulle jeg komme igen over middag,——men hun er for gammel til min smag
den time gik også lidt for hurtigt ca 40 min  så var jeg ude igen ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...