Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Salai i Århus for et par dage siden. Her er en kort beskrivelse af min oplevelse.

Hun ligner sine billeder. Hovedet ser lidt større ud end på billederne, men hendes øjne og læber er smukkere i virkeligheden. Hun er højere og store end de fleste Thai ladyboys, dog uden at være tyk. Efter min smag er hendes bryster for små og hendes pik for tyk. Hun fik rejsning kort efter vi tog tøjet af og pikken var hård under hele seancen. Hun er sød, renlig og rimelig god til engelsk. Hendes lejlighed var ren og pæn, med masser af gratis P-pladser og tæt på busstopsted.

Selve akten er ikke noget at skrive hjem om. Selv om hun er sød og serviceminded, var det helt åbenlyst, at det var en ekspeditionssag hvor kunden skal ekspederes hurtigst muligt. Efter 5 minutters leg og sut, ville hun kneppe og kort efter vi gik i gang, spurgte hun, om jeg var ved at komme. Jeg bad hende sænke tempoet og lade os nyde det lidt. Det gjorde hun også, men et minut senere sagde hun, at hun var ved at komme. Alt i alt tog det ca. 15 minutter, selv om jeg havde betalt for en halv time :(. Den samme service ville koste 50 Euro i en tysk bordel, så der også er råd til en hotelovernatning, hvis man vil bruge 1.000 kr. :-o

Jeg må indrømme, at efter at have læst alle de gode anmeldelser om hende, var jeg fristet til at betale for en time. Jeg er glad for, at jeg holdt fast i princippet om at nøjes med den billigste pris ved første besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja , har også besøgt hende een gang på Amager, een gang for meget! - Havde også bestilt en time , var ude derfra efter 20min , det gider jeg sgu ikke mere , hun er ikke værd at bruge noget på...der er masser der er bedre.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 21.5.2020 at 18:40:

Ja , har også besøgt hende een gang på Amager, een gang for meget! - Havde også bestilt en time , var ude derfra efter 20min , det gider jeg sgu ikke mere , hun er ikke værd at bruge noget på...der er masser der er bedre.....

Hvem? Hvem? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Salai flere gange i Aarhus. Det er rigtigt hun er kraftigere/større end så mange andre thai ladyboys. Men lige så serviceminded som de fleste thaier. Jeg har kun haft gode oplevelser uden snyd med tiden. Vælger 30 eller 45 min. Jeg har et par gange oplevet, at hun er kommet efter kun at have kneppet mig i kort tid. Men efter en aftørring og lidt kyssen eller 69 har hun været klar igen forbløffende hurtigt.

Jeg vil besøge hende igen, næste gang hun er i Aarhus.

Redigeret af 79tretten
stawefjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...