Guest Peter26 Skrevet 21. Maj, 2020 Kender i det når liderligheden tager over jer i det gode vejr og i tænker jeg er liderlig, går ind og opretter en profil på Sugardaters igen, igen og køber medlemskab men gider endelig ikke bruge penge på det men gør det alligevel og når så ‘lille manden’ har fået turen så tænker i fuck nogle lorte penge at komme af med! Eller er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 21. Maj, 2020 Kender det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 Kender det godt, blot fra en lidt anden side. Liderligheden vokser i kroppen, onanere men bliver bare mere liderlighed, tæt på at blive frustreret. Opretter en annonce eller skriver med en....viser sig at være en fuser der bare vil stjæle tid , måske skrives der over flere uger..viser sig at ende ud med ingenting eller kan læse at manden har valgt at mødes med en anden. Skeden trækker sig sammen og affugtes til tørke tilstand. Har brugt min tid på ingenting, Liderligheden begynder at dukke op igen WTF to do.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 23 minutter siden: Kender det godt, blot fra en lidt anden side. Liderligheden vokser i kroppen, onanere men bliver bare mere liderlighed, tæt på at blive frustreret. Opretter en annonce eller skriver med en....viser sig at være en fuser der bare vil stjæle tid , måske skrives der over flere uger..viser sig at ende ud med ingenting eller kan læse at manden har valgt at mødes med en anden. Skeden trækker sig sammen og affugtes til tørke tilstand. Har brugt min tid på ingenting, Liderligheden begynder at dukke op igen WTF to do.... Stakkels stakkels dig.... Flink, sød og rar som jeg er vil jeg da gerne hjælpe dig med at afhjælpe dig din liderlighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 22 cm and thick skrev, Lige nu: Stakkels stakkels dig.... Flink, sød og rar som jeg er vil jeg da gerne hjælpe dig med at afhjælpe dig din liderlighed. Jeg føler mig lidt som et marsvin i et hamsterhjul for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) Ja for nemtøs, må der absolut være en måde at afhjælpe problemet på! Og Peter! Kender det alt for godt! Det er sådan en ærgerlig følelse! Redigeret 21. Maj, 2020 af champ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) Jeg kender det godt. Jeg har været på sugardaters on and off i lang tid... ikke den store succes, men det er nok lige så meget pga mine egne begrænsninger. Og jeg syntes der er et "mærkeligt" aspekt til sugardaters. 1. Der er mange useriøse mænd derinde, og der er mange useriøse piger derinde.... 2. Der er utrolig mange useriøse mænd, som overdænger pigerne med breve, tilbud osv, for aldrig at have en plan om at mødes med dem, og de seriøse drukner dermed i mængden. 3. Jeg tror der er er rigtig mange piger, der reelt ikke har nogen intention om at mødes med personer derinde, men "tænder" på fantasien om et "sugar dating" forhold, tænder på tanken om at blive betalt for sex eller intimitet osv i den stil. Og som måske har en fantasi om hvad sugerdating er kontra hvad den i virkeligheden / for det meste er... 4. Tror måske generelt at sugardaters.dk er et lidt "lusket" sted, hvor der opererer nogle lidt mystiske algoritmer. For mit vedkomne er det hele usikkerheden ved at vælge en sugardate fremfor en "professionel" glædespige... Man ved aldrig helt om pigen i den anden ende faktisk ved hvad det er de går ind til, eller om det reelt er en pige man skrive med. Jeg har fået en del til at tilføje mig på snap, for så at bede dem om at sende et billede hvor de enten holder 2 fingre op foran kameraet på billedet (ikke nødvendigvis med ansigt), og ca 70% af dem vælger enten at nægte eller stopper med at skrive, og så begynder mine advarselslamper at lyse. For så er det for det meste ikke reelle eller så vil de bare sælge billeder... om det så er pigen der sælger billeder eller en mand / person der sælger billeder fra nettet, kan man så gisne om. Jeg køber ikke billeder via snap... det er ikke det jeg søger.... De gange hvor jeg faktisk har oplevet at der kan være en god forbindelse, møder jeg mange piger der ikke rigtig tænker over de fysiske forhold.. hvor skal man mødes, hvordan skal man komme i kontakt med hinanden, og når man så prøver at få styr på disse ting, så er det ligesom de enten mister interessen, eller også begynder det at komme for tæt på et reelt møde, og så fortryder mange... Jeg tror de fleste møder går i vasken fordi at man i et sugardating forhold tit ikke er synkroniseret når det feks kommer til sex... det er ikke altid at begge parter har lyst på samme tid, og skal det planlægges, går det tit i vasken, i forhold til en "professionel" glædespige (eller piger som generelt er på når de har lyst), hvor man ved at man som besøgende har mulighed for at få stillet sin lyst, også selvom nogle af glædespigerne måske ikke lige har den største sexlyst (hvilket er en problematik, som forhåbentlig forholder sig til)... Jeg har meget få erfaringer derinde fra, men syntes nu ikke de 350 kr jeg betaler for en måned i ny og næ gør særlig meget. Det er spændende og en smule forbudt at kigge derind, og eventuelt se om man kunne være heldig at finde en der passer til ens behov, og en selv til deres... Men jeg er enig i at det langt sværere at finde den forbindelse i forhold til at finde en pige herinde fra feks. Ps. Og så er kommunikationen derinde utrooooolig langsom i min verden Redigeret 21. Maj, 2020 af DenAlmindelige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 21. Maj, 2020 Enig. Synes sitet er blevet ret useriøst inden for de sidste par år. Synes der er flere fake profiler og profiler som ikke vil mødes når det kommer til stykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 21. Maj, 2020 ims skrev, for 2 timer siden: Enig. Synes sitet er blevet ret useriøst inden for de sidste par år. Synes der er flere fake profiler og profiler som ikke vil mødes når det kommer til stykket. De er alt for useriøse der inde. Alt for høje forventninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 Peter26 skrev, for 19 minutter siden: De er alt for useriøse der inde. Alt for høje forventninger. Tror desværre det er en kultur der er kommet for at blive.. nemt at sidde bag en skærm og love en masse. Gælder begge køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 21. Maj, 2020 Jeg kunne have skrevet det selv....Liderlighed er skønt, men for pokker hvor er det i mit tilfælde sandt at forstanden går i pikken. Der er ikke det jeg ikke har lyst til når liderligheden tager over, og ja bagefter kan man godt tænke......Det var dumt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 21. Maj, 2020 Jeg orker ikke sugardating, pigerne er for unge og jeg vil hellere en god GP der er klar over hvad man vil :-)... Tror desværre mange bliver snydt af de unge tøser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 74 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 42 minutter siden: Tror desværre det er en kultur der er kommet for at blive.. nemt at sidde bag en skærm og love en masse. Gælder begge køn. Ja tror desværre du har ret...Man ser det alle steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 21. Maj, 2020 Jeg lavede en Sugardaters profil på et tidspunkt for at genoptage kontakten til en specifik pige, men gad ikke lige blive betalende medlem (vil hellere give hende pengene), så det var ikke noget jeg kom nogen vegne med. Hvad angår liderlighed har jeg fået strenge ordrer om ikke at tage en spiller før det besøg jeg har planlagt i næste uge. Lige nu har det varet en uge, hvilket nok er min rekord siden jeg var 7 år gammel (normalt for mig er 2 gange om dagen, også hvis jeg har haft sex). Jeg synes nærmest jeg har stiv pik hele tiden, og må kæmpe voldsomt for at lade som om alting er helt normalt og jeg ikke er ved at eksplodere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5248 Skrevet 25. Maj, 2020 Lauersen skrev, den 21.5.2020 at 16:05: Jeg synes nærmest jeg har stiv pik hele tiden, og må kæmpe voldsomt for at lade som om alting er helt normalt og jeg ikke er ved at eksplodere. Jeg håber for dig, @Lauersen, at oplevelsen bliver hele ventetiden værd, og at du efterfølgende vil dele et skriv med os andre. Det plejer jo at være velskrevet fra din hånd. I forhold til at holde sig tilbage, så er 14 dage nok en prøvelse for en god del af os. Har nogen gange en målsætning om en pause på en lille uges tid, men så skal jeg lige se et eller andet på xnxx.com (tak for tippet, @Nemtøs) og så må man starte forfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg