Hop til indhold

Recommended Posts

Wow det er langt tid siden at jeg har skrevet her inden.

Jeg havde faktisk ikke planlagt at skrive nogen anmeldelse, men pga. min oplevelse med Lilly følte jeg at jeg lidt var nødt til at dele med jer andre så ikke kommer ud for det samme.

Jeg havde prøvet at få fat på Lilly i længere tid og endelig lykkedes det i dag ved 16.00. Vi sms'et lidt frem og tilbage og vi endte med at aftale at vi skulle mødes kl. 18.00. Alright so far so good, mig ind i toget 17.30 og bum på slaget 18.00 stod jeg foran døren. Det skal lige siges at jeg har været en gang hos Lilly før, og der kan jeg tydligt huske at hun endte med at blive små 10 min forsinket, så jeg gav hende lidt ekstra tid. Tiden gik og jeg kunne se at to mænd på min alder gik ud af døren så tænkte jeg at nu måtte være klar, men nej for hun hverken svarede på mine beskeder og da jeg ringet gik den direkte på svareren. Ringet igen lidt senere og der sagde hun at jeg ikke skulle ringe men skrive en besked også lagde hun på. Jeg begyndte stille at blive pissed, men jeg valgte at vente og ringe lidt senere. Denne her gang sagde jeg at jeg stod nede foran døren, og ventet og vi havde en aftale og nu var den næsten 18.30. Helt koldt udbrød hun:" Ja men jeg skal lige ordne noget så du må lige vente også lagde hun på igen. Derefter valgte jeg at gå op imod Nordhavn st. for det gad jeg ikke at stå model til. En ting er at man er forsinket, det kan vi allesammen være, men at hun ikke gider at kommunikere imens man står og venter er nok det mest provokerende. I mens jeg sidder og skriver min anmeldelse kan jeg fortælle at hun har stadig ikke skrevet/eller ringet siden jeg tog afsted.

https://annoncelight.dk/showad/292080

Håber i kan bruge det til noget

 

Forsat god aften

 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 8
  • Sørgelig 3
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Nederen tur må man sige. Så er det bare at stryge hende fra listen. 

i øvrigt sjov prissætning hun har - jeg ville klart vælge 2x1/2 time efterfulgt af hinanden istedet for een time. Så sparer man da 400,-  

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv,,, et klassisk skole eksempel på at hun skider højt og flot på at man gør sig ulejligheden og pre booker tid hos hende,,,

Hun tager bare den næste i rækken som er klar, sku da en nederen måde at drive forretning på især overfor os / dem som afsætter tid til at "besøge" hende, måske du har taget hende midt i ulvetimen ikke nogen undskyldning, men måske bedre på et andet tidspunkt hvor der ikke er så overrendt, bare en tanke anden tanke er at det slet ikke er hende som du har skrevet med SMS / ringe opgivet lagt på ect.

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 8 timer siden:

Wow det er langt tid siden at jeg har skrevet her inden.

Jeg havde faktisk ikke planlagt at skrive nogen anmeldelse, men pga. min oplevelse med Lilly følte jeg at jeg lidt var nødt til at dele med jer andre så ikke kommer ud for det samme.

Jeg havde prøvet at få fat på Lilly i længere tid og endelig lykkedes det i dag ved 16.00. Vi sms'et lidt frem og tilbage og vi endte med at aftale at vi skulle mødes kl. 18.00. Alright so far so good, mig ind i toget 17.30 og bum på slaget 18.00 stod jeg foran døren. Det skal lige siges at jeg har været en gang hos Lilly før, og der kan jeg tydligt huske at hun endte med at blive små 10 min forsinket, så jeg gav hende lidt ekstra tid. Tiden gik og jeg kunne se at to mænd på min alder gik ud af døren så tænkte jeg at nu måtte være klar, men nej for hun hverken svarede på mine beskeder og da jeg ringet gik den direkte på svareren. Ringet igen lidt senere og der sagde hun at jeg ikke skulle ringe men skrive en besked også lagde hun på. Jeg begyndte stille at blive pissed, men jeg valgte at vente og ringe lidt senere. Denne her gang sagde jeg at jeg stod nede foran døren, og ventet og vi havde en aftale og nu var den næsten 18.30. Helt koldt udbrød hun:" Ja men jeg skal lige ordne noget så du må lige vente også lagde hun på igen. Derefter valgte jeg at gå op imod Nordhavn st. for det gad jeg ikke at stå model til. En ting er at man er forsinket, det kan vi allesammen være, men at hun ikke gider at kommunikere imens man står og venter er nok det mest provokerende. I mens jeg sidder og skriver min anmeldelse kan jeg fortælle at hun har stadig ikke skrevet/eller ringet siden jeg tog afsted.

https://annoncelight.dk/showad/292080

Håber i kan bruge det til noget

 

Forsat god aften

 

 

Godt nok ærgerligt at spilde tiden på sådan en nitte. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 13 timer siden:

måske du har taget hende midt i ulvetimen

øhm ved du hvad ulvetimen betyder?

hvis ja? så tror du altså at hun muligvis var ved at hente børn, købe ind, lave mad osv? på samme tid som hun har lavet sex aftale?

jamen det lyder da virkelig som en god forklaring på den bristede aftale.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 20 timer siden:

toget

Det viser bare hvorfor man må have en bil med sådan nogle GP'ere. Tænk hvis det havde været koldt eller regnvejr :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 18 timer siden:

øhm ved du hvad ulvetimen betyder?

ja ville jeg mene , dog her underforstået at der er en pimp som styrer hendes tider / booking og derved bare lader alle komme til fadet og derved dobbeltbooking, jo ikke engang sikkert at pigen ved dette, dog tog hun jo selv ( måske) tlf, men lagde straks på igen

lige meget hvad så er det da mega dårlig stil at man møder op og så bliver afvist, vores tid er jo heller ikke gratis oma. , det opfordrer jo bare til at have en plan B parat ,,,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et positive spin på denne situation er at du har nok sparet dig selv for både penge og en dårlig oplevelse. Hvis man ikke kan klare at kommunikere pænt så er resten af oplevelsen nok ikke bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig stil af hende. Stemmer billederne i annoncen ellers, når nu du har været forbi hende før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

What see is what you get. 

Min oplevelse den gang var meget blandet. 

Det var super sjovt at var sammen med en lille pige på kun 1,50 med store bryster, men desværre var hun ikke meget for at give lyd fra sig under akten hvilket gav det hele lidt akavede. 

Den gang betalte jeg 500 for 20 min så det var til at leve med. 

Så hvis der er nogle der brænder inden med en drøm om at være sammen med en lille nips på 1,50 skal jeg da ikke stå i vejen, men i skal huske på at i kan risikere at ende som mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...