Craw 50 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har altid været selektiv i mine tilvalg - ønsker kun gode oplevelser. Og nej, der er ikke mange der rent faktisk er parat til at mødes med mig.. der er mange der skriver. En grænse på 35 år som jeg husker det. Jeg er selv blevet et år ældre siden jeg først lagde mærke til dig, så jeg nu er 32. Men øges din grænse med din egen alder eller har jeg potentielt noget at se frem til om tre år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg har altid været selektiv i mine tilvalg - ønsker kun gode oplevelser. Og nej, der er ikke mange der rent faktisk er parat til at mødes med mig.. der er mange der skriver. Nemtøs vi er alle selektive, og det er vigtigt for vi skal have gode oplevelser. At der måske ikke er mange som rent fanatisk er parat til at møde dig skal du ikke være ked af. Bare du få gode oplevelser med dem du møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 sn57 skrev, 1 time siden: Nemtøs vi er alle selektive, og det er vigtigt for vi skal have gode oplevelser. At der måske ikke er mange som rent fanatisk er parat til at møde dig skal du ikke være ked af. Bare du få gode oplevelser med dem du møde Helt enig med dig, det er de gode oplevelser der tæller og som jeg lever højt på i lang tid. Vil altid vælge 1 god oplevelse frem for 5 ligegyldige/dårlige oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 Craw skrev, for 3 timer siden: En grænse på 35 år som jeg husker det. Jeg er selv blevet et år ældre siden jeg først lagde mærke til dig, så jeg nu er 32. Men øges din grænse med din egen alder eller har jeg potentielt noget at se frem til om tre år? Send mig gerne en pb, så tager vi snakken der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Maj, 2020 Liv skrev, for 16 timer siden: Jeg ved du siger, at du hygger dig med at skrive og bygge op, men min erfaring er, at dem der skriver og skriver sjældent er seriøse. Og da slet ikke hvis de skriver i ugevis..... Hvorimod dem der er præcise i hvad de ønsker, hvor og hvornår er lettere at lave en klar aftale med og er interesserede i at overholde den. Skriverne bruger det bare til lir og p..spilleri. Måske du skal prøve at lukke en aftale hurtigere med en der virker seriøs, og så hyggeskrive med nogle andre? Bare for at se om det virker for dig. Tak for dit input. Kan desværre ikke bruge dit råd. Jeg er til lidt mere speciel leg, og ønsker at danne mig et indtryk af manden inden et evt. møde, så jeg er ikke interesseret i at lave hurtige aftaler. Medmindre det er et "simpelt" blowjob. Det er voksne mennesker, og det er sørgeligt at de ikke er i stand til at skelne mellem hvad der er deres fantasi og hvad de ønsker at møde op til. Der hvor det rammer mig, er at jeg kun sjældent laver aftaler, og så har jeg bare 1 enkelt aftale, og når det så er en fuser. Så er det op af bakke. Og nej det er ikke en klagesang, denne form fungere fint med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg er til lidt mere speciel leg, og ønsker at danne mig et indtryk af manden inden et evt. møde, så jeg er ikke interesseret i at lave hurtige aftaler. Medmindre det er et "simpelt" blowjob. Nu skrev jeg hurtigere og ikke hurtige, så måske du kan lukke aftalen noget før eller sikre dig at der er en aftale, inden I går til detaljerne? Jeg leger også specielle lege med nogle af mine kunder, og sommetider er der nogle detaljer, der lige skal på plads, men der er ingen lir, før manden står i døren. De seriøse kan godt finde ud af at lave en aftale på en sober måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Maj, 2020 Liv skrev, for 12 minutter siden: Nu skrev jeg hurtigere og ikke hurtige, så måske du kan lukke aftalen noget før eller sikre dig at der er en aftale, inden I går til detaljerne? Jeg leger også specielle lege med nogle af mine kunder, og sommetider er der nogle detaljer, der lige skal på plads, men der er ingen lir, før manden står i døren. De seriøse kan godt finde ud af at lave en aftale på en sober måde. Rigtig fint dette koncept fungere for dig og tak for deling. Det vil aldrig fungere for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 764 Skrevet 23. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 20.5.2020 at 18:54: Jeg giver fortsat blowjob uden brug af kondom og sluger også. Men det er meget begrænset hvad jeg laver af aftaler. Kan mærke at interessen for det jeg tilbyder/mig stort set ikke er eksisterende. HVAD!?!? Det nægter jeg at tro på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg