Hop til indhold
Frodige Ida

Blow med eller uden i disse tider hvad gør i.? Høre gerne fra jer gp'er der normalt tilbyder SF.

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  har  altid  været  selektiv  i  mine  tilvalg  - ønsker  kun  gode  oplevelser. 

Og  nej,  der er  ikke  mange  der  rent  faktisk  er  parat til at  mødes  med  mig.. der  er  mange  der  skriver.

En grænse på 35 år som jeg husker det. Jeg er selv blevet et år ældre siden jeg først lagde mærke til dig, så jeg nu er 32. Men øges din grænse med din egen alder eller har jeg potentielt noget at se frem til om tre år? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  har  altid  været  selektiv  i  mine  tilvalg  - ønsker  kun  gode  oplevelser. 

Og  nej,  der er  ikke  mange  der  rent  faktisk  er  parat til at  mødes  med  mig.. der  er  mange  der  skriver.

Nemtøs

vi er alle selektive, og det er vigtigt for vi skal have gode oplevelser. 

At der måske ikke er mange som rent fanatisk er parat til at møde dig skal du ikke være ked af. Bare du få gode oplevelser med dem du møde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
sn57 skrev, 1 time siden:

Nemtøs

vi er alle selektive, og det er vigtigt for vi skal have gode oplevelser. 

At der måske ikke er mange som rent fanatisk er parat til at møde dig skal du ikke være ked af. Bare du få gode oplevelser med dem du møde

Helt  enig  med  dig,  det  er  de  gode  oplevelser  der  tæller  og  som  jeg  lever  højt  på  i lang  tid.  Vil  altid  vælge  1 god  oplevelse  frem  for  5 ligegyldige/dårlige  oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Craw skrev, for 3 timer siden:

En grænse på 35 år som jeg husker det. Jeg er selv blevet et år ældre siden jeg først lagde mærke til dig, så jeg nu er 32. Men øges din grænse med din egen alder eller har jeg potentielt noget at se frem til om tre år? 

Send  mig  gerne  en  pb, så  tager  vi  snakken  der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 16 timer siden:

Jeg ved du siger, at du hygger dig med at skrive og bygge op, men min erfaring er, at dem der skriver og skriver sjældent er seriøse. Og da slet ikke hvis de skriver i ugevis..... Hvorimod dem der er præcise i hvad de ønsker, hvor og hvornår er lettere at lave en klar aftale med og er interesserede i at overholde den. Skriverne bruger det bare til lir og p..spilleri. Måske du skal prøve at lukke en aftale hurtigere med en der virker seriøs, og så hyggeskrive med nogle andre? Bare for at se om det virker for dig.

Tak  for  dit  input. Kan  desværre  ikke  bruge  dit  råd. 

Jeg  er  til  lidt  mere  speciel  leg, og  ønsker  at  danne  mig  et  indtryk  af  manden  inden  et  evt.  møde, så  jeg  er  ikke  interesseret  i at  lave  hurtige  aftaler.  Medmindre  det  er  et  "simpelt" blowjob. 

Det  er  voksne  mennesker, og  det  er  sørgeligt  at  de  ikke  er  i stand  til  at  skelne  mellem  hvad  der  er  deres  fantasi  og  hvad  de  ønsker  at  møde  op  til. 

Der  hvor  det  rammer  mig,  er  at  jeg  kun  sjældent  laver  aftaler,  og  så  har  jeg  bare  1 enkelt  aftale, og når  det  så  er  en  fuser. Så  er  det  op  af  bakke. 

Og  nej  det  er  ikke  en  klagesang,  denne  form  fungere  fint  med  mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  er  til  lidt  mere  speciel  leg, og  ønsker  at  danne  mig  et  indtryk  af  manden  inden  et  evt.  møde, så  jeg  er  ikke  interesseret  i at  lave  hurtige  aftaler.  Medmindre  det  er  et  "simpelt" blowjob. 

Nu skrev jeg hurtigere og ikke hurtige, så måske du kan lukke aftalen noget før eller sikre dig at der er en aftale, inden I går til detaljerne? Jeg leger også specielle lege med nogle af mine kunder, og sommetider er der nogle detaljer, der lige skal på plads, men der er ingen lir, før manden står i døren. De seriøse kan godt finde ud af at lave en aftale på en sober måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Nu skrev jeg hurtigere og ikke hurtige, så måske du kan lukke aftalen noget før eller sikre dig at der er en aftale, inden I går til detaljerne? Jeg leger også specielle lege med nogle af mine kunder, og sommetider er der nogle detaljer, der lige skal på plads, men der er ingen lir, før manden står i døren. De seriøse kan godt finde ud af at lave en aftale på en sober måde.

Rigtig  fint  dette  koncept  fungere  for  dig  og  tak  for  deling. 

Det  vil aldrig  fungere  for  mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 20.5.2020 at 18:54:

Jeg  giver  fortsat  blowjob  uden  brug  af  kondom  og  sluger  også.  

Men  det  er  meget  begrænset  hvad  jeg  laver  af  aftaler. 

Kan  mærke at  interessen  for  det  jeg  tilbyder/mig  stort  set  ikke  er  eksisterende.  

HVAD!?!? Det nægter jeg at tro på! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...