Hop til indhold
mikkeliamk

Maja er ikke helt som på billederne

Recommended Posts

Jeg besøgte Maja hos Ankor, og blev ret skuffet.

Hun er i hvert fald ikke så slank som billederne viser, og hun tager godt ved i prisen. 

Jeg fik lidt B2B, mund og hånd. Fransk var meget kort og med gummi. hånden er ekstrem aggressiv, nogen gnage smertefuld endda.

Ikke anbefalet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg og velkommen til Eroguide, @mikkeliamk. Ud fra billederne at dømme forventer man jo en åleslank pige, uanset hvem af dem, man måtte lande hos. Og så er det jo skuffende, hvis virkeligheden er en anden.

Det forekommer mig, at der på det seneste været en del brugere, som er gået skuffede fra stedet af den ene eller anden årsag. Da jeg for et lille års tid siden surfede rundt og forsøgte at identificere steder med hovedsageligt positiv omtale, fik jeg ellers et godt indtryk af Angkor. Men noget har åbenbart ændret sig.

Har ikke selv været der, og umiddelbart står andre steder nok højere på listen nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Selv om ser findes rigtig mange dårlige anmeldelser af diverse steder.   Kommer der nye kunderne til hele tiden.    Utroligt at steder kan overleve med dårlig service.   Men sådan er det jo .... mænd er nemme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 2 minutter siden:

Selv om ser findes rigtig mange dårlige anmeldelser af diverse steder.   Kommer der nye kunderne til hele tiden.    Utroligt at steder kan overleve med dårlig service.   Men sådan er det jo .... mænd er nemme 

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg er kommet der fast i tre-fire år - og er aldrig gået skuffet derfra.

 

Jeg tror, at rigtig meget afhænger af ens egen indstilling og forventning.

 

Og så et det også værd at huske på, at skikkene i Sydøstasien er anderledes end i Nordeuropa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Hvilke skikke hentyder du til.   Hvor er det de er anderledes end andre thai steder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 1 minut siden:

Hvilke skikke hentyder du til.   Hvor er det de er anderledes end andre thai steder ? 

Jeg taler om skikke - generelt. Jeg har tidligere skrevet, at man kommer meget langt med lidt almindelig pli.

 

Og, hvis man som kunde, mener, st kvinden ikke er slank nok, kan man jo altid forlade stedet i god ro og orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OldDane skrev, for 24 minutter siden:

Og så et det også værd at huske på, at skikkene i Sydøstasien er anderledes end i Nordeuropa.

Jeg er også tidligere kommet der ofte, især den gang Mook var der inden hun rykkede til sit eget. 

Men man må indrømme, der har været noget negativt respons fra stedet senest og hvis det holder, så har det ikke så meget at gøre med skikke i Asien, det er handler mere generelt om dårlig stil og "bad for busines" hvis man udsættes for urimelig service/priser.

Men ok, livet er ikke altid sort/hvidt

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er også tidligere kommet der ofte, især den gang Mook var der inden hun rykkede til sit eget. 

Men man må indrømme, der har været noget negativt respons fra stedet senest og hvis det holder, så har det ikke så meget at gøre med skikke i Asien, det er handler mere generelt om dårlig stil og "bad for busines" hvis man udsættes for urimelig service/priser.

Men ok, livet er ikke altid sort/hvidt

Ting, der ser ud, som om de er sort/hvide, bliver ofte gråmelerede, når man kommer tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OldDane skrev, for 40 minutter siden:

Ting, der ser ud, som om de er sort/hvide, bliver ofte gråmelerede, når man kommer tæt på.

Whatever. 

Men derfor er der jo nogen der mener de haft en dårlig oplevelse, det må man jo acceptere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...