Hop til indhold

Recommended Posts

http://romantica.dk/profil.php?id=51

http://seductiongirls.dk/pigerne/alba/

 

Besøgte idag den skønne Alba, og det er ikke noget jeg fortryder!

Jeg fandt hende inde på seductiongirls hjemmeside. Jeg har ikke været på stedet før da jeg normalt opholder mig i Jylland.

Jeg ringede til seductiongirls og snakkede med en sød telefonpige, og spurgte om Alba tilbød B2B massage med en fransk/svensk afslutning, og det gjorde hun.

Allerede her havde jeg en god mavefornemmelse, en super chill samtale med telefonpigen. Vi aftalte tidspunkt og jeg fik pris hvorefter jeg lige tog mit et bad og kørte ned og hævede penge og så ellers ud til stedet.

Stedet var meget diskret, med et stort rækværk omkring, samt gode P-Muligheder.

Jeg ringede på døren og blev modtaget af telefonpigen, hvorefter jeg blev guidet stille og roligt ind på værelset, jeg fik at vide at Alba ville komme om et øjeblik.

Der gik ikke lang tid så trådte Alba ind ad døren. 

Hun var simpelthen den sødeste pige, og man kunne virkelig mærke at hun var glad for jobbet. Rigtig god fornemmelse her også.

Hun tog pengene og sagde at hun kom tilbage lidt efter, så jeg satte mig og ventede, værelset var rigtig lækkert med nye møbler.

Da hun kom tilbage tog vi tøjet af og hun spurgte hvad jeg havde lyst til hvor jeg svarede at jeg gerne ville have noget lækker massage med en afslutning.

Jeg lagde mig på ryggen og så gik hun igang med at massere. Vi snakkede og grinte meget, skøn pige der absolut forstår at gøre det til en afslappet oplevelse.

Udover personligheden er hun skide fræk og god til sit håndværk, både massagen og afslutningen.

Efter vi var færdige fik jeg lov til at tage et bad, ingen stress. Efter badet kom jeg tilbage, og imens jeg fik tøj på tog hun et bad, hvorefter hun kom ind, vi sagde farvel og hun fulgte mig til døren.

 

En rigtig god oplevelse der helt sikkert skal prøves igen!

Jeg vil varmt anbefale Alba :-)

Redigeret af funkr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emma-Alba

Tak for i aften <3, det var så dejligt. 
Er glad for du hyggede dig mindst lige så meget som jeg gjorde <3
Håber snart vi ses igen ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
funkr skrev, den 19.5.2020 at 23:28:

http://romantica.dk/profil.php?id=51

http://seductiongirls.dk/pigerne/alba/

 

Besøgte idag den skønne Alba, og det er ikke noget jeg fortryder!

Jeg fandt hende inde på seductiongirls hjemmeside. Jeg har ikke været på stedet før da jeg normalt opholder mig i Jylland.

Jeg ringede til seductiongirls og snakkede med en sød telefonpige, og spurgte om Alba tilbød B2B massage med en fransk/svensk afslutning, og det gjorde hun.

Allerede her havde jeg en god mavefornemmelse, en super chill samtale med telefonpigen. Vi aftalte tidspunkt og jeg fik pris hvorefter jeg lige tog mit et bad og kørte ned og hævede penge og så ellers ud til stedet.

Stedet var meget diskret, med et stort rækværk omkring, samt gode P-Muligheder.

Jeg ringede på døren og blev modtaget af telefonpigen, hvorefter jeg blev guidet stille og roligt ind på værelset, jeg fik at vide at Alba ville komme om et øjeblik.

Der gik ikke lang tid så trådte Alba ind ad døren. 

Hun var simpelthen den sødeste pige, og man kunne virkelig mærke at hun var glad for jobbet. Rigtig god fornemmelse her også.

Hun tog pengene og sagde at hun kom tilbage lidt efter, så jeg satte mig og ventede, værelset var rigtig lækkert med nye møbler.

Da hun kom tilbage tog vi tøjet af og hun spurgte hvad jeg havde lyst til hvor jeg svarede at jeg gerne ville have noget lækker massage med en afslutning.

Jeg lagde mig på ryggen og så gik hun igang med at massere. Vi snakkede og grinte meget, skøn pige der absolut forstår at gøre det til en afslappet oplevelse.

Udover personligheden er hun skide fræk og god til sit håndværk, både massagen og afslutningen.

Efter vi var færdige fik jeg lov til at tage et bad, ingen stress. Efter badet kom jeg tilbage, og imens jeg fik tøj på tog hun et bad, hvorefter hun kom ind, vi sagde farvel og hun fulgte mig til døren.

 

En rigtig god oplevelse der helt sikkert skal prøves igen!

Jeg vil varmt anbefale Alba :-)

Lyder som en super oplevelse :)

Jeg har længe gået og overvejet og aflægge den skønne Alba et besøg må vidst se og få taget mig sammen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...