Hop til indhold
Peterlid

Vælg danske GP'er.

Recommended Posts

Jeg har gennem en del år i de perioder, hvor jeg har været single, besøgt og har haft besøg af en række GP'ere.

Så vil anbefale nye kunder at orientere sig på Euroguide og her efter vælge en dansk GP.

For det første gør det den indledende kommunikation meget nemmere med hensyn til en klar aftale omkring pris og ydelser.

Der næst er det min oplevelse, at danske GP'ere faktisk har valgt branchen, fordi de har en autentisk lyst til sex, hvor jeg synes at have fornemmet at særligt østeuropæisk GP'er, enten gør det af nød eller overhovedet ikke har sig selv med i arbejdet. De bruger tit sproget som en undskyldning for at undgå at udføre de aftalte ydelser, hvilket kan være forståeligt nok, da de kan være i branchen mere eller mindre ufrivilligt 

Jeg kan anbefale et par danske GP'ere, så man eventuelt kunne få en god start som kunde i denne branche.

Smukke Anna, hvis du vil have en suveræn GFE med en GP, der ser rigtigt godt ud.

Nemtøs. Hvis du vil have en rough og lige på oplevelse med hardcore sex.

Køb dansk skal være mottoet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det, du anbefaler, er :

- en overvægtig kvinde

og

- en gammel kvinde, som er tættere på at få udbetalt de indefrosne feriepenge end jeg er. 

I stedet for at dykke, igen, i nationalisme, hellere anbefale smukke kvinder, hellere ønske at smukke udenlandske piger vælger København i stedet for London, Milano, Barcelona, men der er meget få, som gør det, det burde de gør, da de er, efter min mening, langt smukkere og stilfulde end de fleste danske GP'er og, med manglende konkurrence, vil du kunne tjene kassen her. 

Men her er der (næsten) intet socialt liv, København(og landet) er kedeligt, København kan på ingen måde konkurrere med de andre hovedstader. 

Redigeret af ahmedhansen
  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg respekterer din mening om udenlandske GP'ere. Synes dog det er unødvendigt at skrive dine nedladende kommentarer om de danske. Kan kun sige, at jeg ville ikke bytte en enkelt af de oplevelser, at jeg har haft med de omtalte danske GP'ere med samtlige oplevelser, at jeg har haft med østeuropæiske GP'er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ahmedhansen 

Det var dog en usmagelig og unødvendig person tilsvining. 

Det at du har en holdning til danske piger og måske i særdeleshed, de 2 du nævner. Er såmænd helt ok. Men derfra og så til at komme med den slags bræk og sårende ord det fandme lavt. 

Jeg har ikke selv mødt nogen af de 2 af trådstarter anbefalede piger, men den ene af dem, er da på min liste :)

Jeg vil ikke give ret i, at danske piger er så meget bedre end de udenlandske, en af mine bedste oplevelser, ( i flertal med samme pige) har jeg haft med en sød pige fra Letvia. Og jeg har haft skod oplevelser med et par danske og visa versa. 

Men i alle mine anmeldelser og øvrige menings tilkendegivelser herinde og andre steder for den sags skyld, har jeg altid holdt en sober tone. 

Hvilket jeg vil henstille til, at du også overvejer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine bedste oplevelser har været med piger fra Ungarn, Rumænien og den region. Østeuropæiske er efter min mening et bedre valg. Det er dem jeg holder mig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterlid skrev, for 59 minutter siden:

Køb dansk skal være mottoet!

Og hvor skulle vi så finde danske piger henne i det mørke jylland og trekantsområdet?

Vil da gerne danske, men er henvist til polske og thai. Og de er også super dejlige. 
Er alle kvinder ikke det? Jo!

ps. Når der en sjælden gang forvilder sig en dansk pige herover, så har hun medbragt et københavnsk menukort. 

Redigeret af Statham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg et desværre ikke kendt i udhuset omkring Trekantområdet, men kan da dårligt forestille mig, at der ikke også der er et godt udvalg af danske GP'ere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterlid skrev, for 7 minutter siden:

Jeg et desværre ikke kendt i udhuset omkring Trekantområdet, men kan da dårligt forestille mig, at der ikke også der er et godt udvalg af danske GP'ere.

Du ved med andre ord intet om området, og mener alligevel at vide, hvordan udvalget må være... Dine indlæg repræsenterer dig så fint! ;)

Og "Udhuset"... Tillader mig at henlede opmærksomheden på, hvad du lige selv har skrevet til en anden... ;)

Peterlid skrev, for 42 minutter siden:

Synes dog det er unødvendigt at skrive dine nedladende kommentarer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
ahmedhansen skrev, for 55 minutter siden:

Det, du anbefaler, er :

- en overvægtig kvinde

og

- en gammel kvinde, som er tættere på at få udbetalt de indefrosne feriepenge end jeg er. 

Velkommen  til  EG Ahmed  eller  Hansen  - kan  du  beslutte  dig  for  hvad  du  har  lyst til at  være???

Jeg  er  sikker  på, at du  er  helt  perfekt  som  du  er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hov. Udhuset var trykfejl, der skulle have stået udbudet, sorry. Jeg skriver, at jeg ikke kunne forestille mig, at der ikke er et godt "udbud" af danske GP'ere i det område, hvilket på ingen måde er en konstatering, men en formodning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, for 26 minutter siden:

..... ps. Når der en sjælden gang forvilder sig en dansk pige herover, så har hun medbragt et københavnsk menukort. 

Hvad mener du? At det er skrevet på dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg diskriminerer ikke på baggrund af nationalitet. Jeg forstår ikke trådstartes idé om "køb dansk". Jeg er nødsaget til at betale for god sex, og så vil jeg da ikke vælge på baggrund af et eller andet flag men i stedet vælge efter en oplevelsesoptimerende adfærd. Derfor synes jeg "køb dansk" er bullshit, og heldigvis bestemmer jeg da stadigvæk over de af mine egne penge jeg får lov til at beholde.

Det betyder på ingen måde, at jeg ikke vælger dansk - for der er godt nok nogle søde kvinder imellem danskerne som jeg ikke ville undvære :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 25 minutter siden:

Nej, det er københavske priser og superfransk er med kondom på toppen og det gider vi sgu' ikke....:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man kan formulere sig ordentligt på engelsk så kommer man altså langt; også ved at være høflig og vise respekt overfor kvinden. Humor er også altid et plus. 

Jeg har haft gode og dårlige oplevelser med både danske og udenlandske kvinder. GP´ere og IKKE-GP´ere. 

Jeg vælger udfra kvinden. Ikke nationaliteten.

Mine bedste oplevelser med danske GP´ere er stadig og uden modstykke Mylena og Sophia August:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, 1 time siden:

ahmedhansen 

Det var dog en usmagelig og unødvendig person tilsvining. 

Det at du har en holdning til danske piger og måske i særdeleshed, de 2 du nævner. Er såmænd helt ok. Men derfra og så til at komme med den slags bræk og sårende ord det fandme lavt. 

Jeg har ikke selv mødt nogen af de 2 af trådstarter anbefalede piger, men den ene af dem, er da på min liste :)

Jeg vil ikke give ret i, at danske piger er så meget bedre end de udenlandske, en af mine bedste oplevelser, ( i flertal med samme pige) har jeg haft med en sød pige fra Letvia. Og jeg har haft skod oplevelser med et par danske og visa versa. 

Men i alle mine anmeldelser og øvrige menings tilkendegivelser herinde og andre steder for den sags skyld, har jeg altid holdt en sober tone. 

Hvilket jeg vil henstille til, at du også overvejer. 

Kære Claesen:)

- - ham der ahmedhansen er bare en ny simpel ballademager.  Profil er oprettet  for få timer siden.

For en ½ time siden blev et af hans andre ligeså modbydelige tråde slettet.

Jeg har netop indberettet hans indlæg til "Førerbunkeren"

Lad være at kommentere hans indlæg - lad ham visne op i skammekrogen.

Når ingen gider lege med på hans provokationer så dør han langsom ud.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarters eneste anmeldelse - ja, næsten eneste indlæg udover i denne tråd - er sjovt nok også en anmeldelse af den ene af de 2 piger, han anbefaler her... ;)

Nu er jeg ikke modstander af røvslik - tværtimod - jeg er vild med det, men det skal gøres rigtigt; ikke på skrift og pakket ind i nationalromantik :)

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 47 minutter siden:

-- så kvik du er idag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men du må da meget undskylde, hvis mit indlæg ikke falder i din smag. Men det var nu ment godt, og som et råd til eventuel nye kunder i branchen ud fra mine beskedne erfaringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 20 minutter siden:

Nej, det er københavske priser og superfransk er med kondom på toppen og det gider vi sgu' ikke....:mrgreen:

Det var lige præcis menukort og ydelser. Vi gider ikke det plastik fransk. Det er københavnerne glade for, så lad dem endelig beholde det. 

Priserne ser jeg nu ikke de store forskelle på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ulempen ved danske GP'er er at jeg som dansker lettere opfanger deres eventuelle antipati imod mig.

Før i tiden var de desuden kendetegnede ved at man dårligt måtte røre dem.

Når det er godt, er det til gengæld rigtig godt med en dansk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterlid skrev, for 58 minutter siden:

Ja, men du må da meget undskylde, hvis mit indlæg ikke falder i din smag. Men det var nu ment godt, og som et råd til eventuel nye kunder i branchen ud fra mine beskedne erfaringer

Ja så er det jo en enormt gennemtænkt idé at lave et yderst generaliserende indlæg om køb af sex på et Forum for købesex...Flot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Statham skrev, 1 time siden:

Det var lige præcis menukort og ydelser. Vi gider ikke det plastik fransk. Det er københavnerne glade for, så lad dem endelig beholde det. 

Priserne ser jeg nu ikke de store forskelle på. 

Nej, globaliseringen slår vel også igennem her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...