Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis man ellers har lyst til en rigtig god gang professionel thaimassage, hvor man får en hele times massage, som man betaler for. Så skulle man besøge Royal Thaimassage i Holmbladsgade på Amager.

Hvis man håber på en gang HJ, eller FJ, så kan man godt glemme dette sted. For de kommer ikke op og piller på noget tidspunkt. Men til gengæld føler man sig rigtig godt arbejdet igennem, og har det rigtig dejligt efter en times massage.

Og vigtigst af alt, så bruger massøsen mundbind på under hele massagen. Og man skal lige spritte hænder af, når man kommer ind.

Derfor forstår jeg heller ikke, når nogen tør gå ind på et FJ efter massagen nogen steder, hvor der er tale om tungekys, som nogle har skrevet i disse corona-tider. I mine øjne er det noget af et hasars-spil. For den massøse har jo højst sandsynligt haft flere kunder, før man selv er kommet til. Og har bare en af dem været smittet, så hænger man slemt på skideren.

Jeg siger ikke, at et FJ, eller bare et HJ ikke er lækkert, for selvfølgelig er det det. Især hvis det er en ung lækker thai. Men jeg ville nok lige være lidt forsigtig i disse tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg, @Fusentaster, og velkommen til Eroguide. Det er i alles interesse, at der er et match mellem det, der tilbydes og det, der efterspørges. I dette tilfælde en massageklinik uden ekstraydelser, men til gengæld med mundbind, og det rammer så dine præferencer, kan jeg forstå.

Personligt er det lige omvendt for mig. Jeg vil gerne have tilbudt ekstraydelser, og jeg ville være ked af, hvis de havde mundbind på. Men mit fokus ligger så også et andet sted end dit, og jeg er ikke lige så nervøs for virussmitten, som du lader til at være.

Alt i alt kommer vi næppe til at stå i vejen for hinanden, når vi booker tid til det, vi nu hver især efterspørger. Og fred være med det. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har også været forbi Holmbladsgade og før coronakrisen
 

absolut topklasse hvis man er på Armar:)

 

Husk at stedet helt tilbage fra da de lå på Øesterbro

 

De tider var sgu vidunderlige.. Så har man vist ikke sagt for meget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden:

Tak for dit indlæg, @Fusentaster, og velkommen til Eroguide. Det er i alles interesse, at der er et match mellem det, der tilbydes og det, der efterspørges. I dette tilfælde en massageklinik uden ekstraydelser, men til gengæld med mundbind, og det rammer så dine præferencer, kan jeg forstå.

Personligt er det lige omvendt for mig. Jeg vil gerne have tilbudt ekstraydelser, og jeg ville være ked af, hvis de havde mundbind på. Men mit fokus ligger så også et andet sted end dit, og jeg er ikke lige så nervøs for virussmitten, som du lader til at være.

Alt i alt kommer vi næppe til at stå i vejen for hinanden, når vi booker tid til det, vi nu hver især efterspørger. Og fred være med det. :-)

 

Jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke forstår dig.

Du skriver at du ikke er bange for virussmitten. Men det ville du nok have været, hvis du havde lidt af lungesygdommen KOL, som jeg gør. For en smitte i mit tilfælde kunne nemt betyde en tur i respirator. Og det ville du vel ikke have været ligeglad med vel?

Desuden kan det da godt være, at du ikke er bange for virussmitten. Men det kunne jo godt være, at andre mennesker som du efterfølgende smittede ikke ville være så glad for det ikke?  Du ville dermed være medvirkende til at starte en ny smittekæde.

Det har noget at gøre med, at tænke på sine medmennesker efterfølgende, og ikke kun på sit eget ve og vel og sit sexbehov.

Redigeret af Fusentaster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 16 timer siden:

Tilbage til hvad det handler om

Det handler om: Royal Thaimassage i Holmbladsgade på Amager. 

Så du kan jo blot oprette nye tråde i en ny efterlysning, istedet for afspore en igangværende anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Royal Thaimassage på Holmbladsgade.

Bestilte 1½ times "Royal Thai Massage". Jeg kan bekræfte trådstarters beskrivelse.

Stedet er pænt og rent. Personalet er venligt og høfligt. Skoene stilles selvfølgelig lige når man kom inden for døren og 1 meter længere ind bliver man bedt om at spritte hænder af. Værelset bliver anvist og så kan man gøre sig klar. Rummet er stort og behageligt lyst. Før massagen startede blev jeg spurgt om den bestilte massage skulle være medium eller hård. Jeg kender godt klassiske thai og hvad de mener med "hård", så jeg valgte medium. Klogt valg.

Massøren, Lek hed hun, spurgte ind til om jeg havde nogle særlige problemområder. Mit svar var et klart "nej". Men hun fandt nu alligevel vel nogle ved det højre skulderblad og venstre lægmuskel og fik dem fikset med det samme. Cirka 95 minutter efter at jeg var ankommet var opgaven løst til min store tilfredshed og jeg ville ønske at jeg havde valgt 2 timer.

Royal Thai Massage på Holmbladsgade er nu mit nye go-to place, når jeg skal have klassisk Thai Massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...