Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude, håber i trives i disse coronatider. 
Jeg ville faktisk høre jer mænd om i nogensinde er blevet overrasket over at der er blevet tilbudt ekstra på en thai klinik? Jeg tænker på de gange hvor man rent faktisk er der for massagens skyld og derefter bliver positivt overrasket over der blev tilbudt ekstra på stedet? Jeg er nemlig kørt lidt død i de steder hvor man kommer og bliver spurgt efter 10 min, om man vil have ekstra. Det hele skal bygges op, hvor man først og fremmest får en kompetent massage og derefter lidt plads til det sjove efter? Jeg savner squ lidt noget spænding, så hvis i måske har en anbefaling eller 2 så er jeg en meget lykkelig mand :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ando10 skrev, for 7 timer siden:

Hej derude, håber i trives i disse coronatider. 
Jeg ville faktisk høre jer mænd om i nogensinde er blevet overrasket over at der er blevet tilbudt ekstra på en thai klinik? Jeg tænker på de gange hvor man rent faktisk er der for massagens skyld og derefter bliver positivt overrasket over der blev tilbudt ekstra på stedet? Jeg er nemlig kørt lidt død i de steder hvor man kommer og bliver spurgt efter 10 min, om man vil have ekstra. Det hele skal bygges op, hvor man først og fremmest får en kompetent massage og derefter lidt plads til det sjove efter? Jeg savner squ lidt noget spænding, så hvis i måske har en anbefaling eller 2 så er jeg en meget lykkelig mand :-) 

Hvor kommer du, hvor de venter 10 minutter med at spørge om ekstra. :rolleyes:

Bliver efterhånden alt for tit spurgt inden kroppen rammer briksen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ando10 skrev, for 7 timer siden:

Og det er Jylland jeg sådan er mest interesseret i :-) 

hej besøg de thai klinikker i Aalborg  der kan  du  af få tilbudt extra  ikke hos den  alle   er der mere du vil vide så skriv

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 3 timer siden:

besøg de thai klinikker i Aalborg  der kan  du  af få tilbudt extra  ikke hos den  alle   er der mere du vil vide så skriv

Læs lige det manden efterspørger.

Han ønsker noget specifikt og du svarer på noget helt andet.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

det gør jeg da  ikke har ka n  selv se under thai  klinikker  de  mere presice   oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 5 timer siden:

hej besøg de thai klinikker i Aalborg  der kan  du  af få tilbudt extra  ikke hos den  alle   er der mere du vil vide så skriv

Hej grå

Jeg har det på samme måde som trådstarter, og kunne godt tænke mig at høre om de steder i Aalborg, hvor man kommer ind for massagen, men bliver positivt overrasket over det ekstra der tilbydes... Gerne pb, hvis det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en i Herning som yder god almindelig massage hvor det også er muligt med hj - det kommer meget diskret og uden det mindste pres. Send pb hvis det har interesse .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 7 timer siden:

Der er en i Herning som yder god almindelig massage hvor det også er muligt med hj - det kommer meget diskret og uden det mindste pres. Send pb hvis det har interesse .....

https://annoncelight.dk/showad/277917 Hammerum super massage, parker ved stationen og gå de sidste 100 meter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 21 timer siden:

Hej grå

Jeg har det på samme måde som trådstarter, og kunne godt tænke mig at høre om de steder i Aalborg, hvor man kommer ind for massagen, men bliver positivt overrasket over det ekstra der tilbydes... Gerne pb, hvis det er. 

Lige præcis min pointe. De massage steder hvor man rent faktisk kommer for massagen, men bliver positivt overrasket over der tilbydes ekstra på stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stense skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/277917 Hammerum super massage, parker ved stationen og gå de sidste 100 meter 

Tror du har misforstået mit oplæg :-) - Jeg søger ikke thai massage der reklamer på announcelight. Jeg søger altså de klinikker  som tilbyder god massage, hvor det er lidt “tys tys” at der tilbydes ekstra på stedet. 
Men tak for svar og anbefalingen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest babylon5

@Ando10

De steder du efterspørger ønsker som reglen ikke omtale om ekstra og det respekterer vi naturligvis.

Tit og ofte bliver man først tilbudt ekstra efter nogle besøg når pigen/pigerne har kikket dig lidt an.

Derfor skal du nok ikke forvente at få en liste af “pæne thaimassage steder som giver ekstra” så ville vi da være nogle skiderikker.

Prøv verden af og få dine egne erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
babylon5 skrev, 1 time siden:

@Ando10

De steder du efterspørger ønsker som reglen ikke omtale om ekstra og det respekterer vi naturligvis.

Tit og ofte bliver man først tilbudt ekstra efter nogle besøg når pigen/pigerne har kikket dig lidt an.

Derfor skal du nok ikke forvente at få en liste af “pæne thaimassage steder som giver ekstra” så ville vi da være nogle skiderikker.

Prøv verden af og få dine egne erfaringer.

Nej fuld respekt for du ikke udlevere de steder. Syntes godt man kan smide en personlig besked til mig, hvis man evt kender sådan et sted som jeg søger. Det er vel derfor vi har sådan et Forum, netop for at hjælpe hinanden :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ando10 skrev, den 19.5.2020 at 00:41:

Hej derude, håber i trives i disse coronatider. 
Jeg ville faktisk høre jer mænd om i nogensinde er blevet overrasket over at der er blevet tilbudt ekstra på en thai klinik? Jeg tænker på de gange hvor man rent faktisk er der for massagens skyld og derefter bliver positivt overrasket over der blev tilbudt ekstra på stedet? Jeg er nemlig kørt lidt død i de steder hvor man kommer og bliver spurgt efter 10 min, om man vil have ekstra. Det hele skal bygges op, hvor man først og fremmest får en kompetent massage og derefter lidt plads til det sjove efter? Jeg savner squ lidt noget spænding, så hvis i måske har en anbefaling eller 2 så er jeg en meget lykkelig mand :-) 

Moon i Tarp (Esbjerg N) - meget diskret/forsigtig tilgang til det frække (HJ) og rigtig god massage inden - i hvert indtil du bliver et så kendt ansigt, at de bliver mere direkte, og får tilbudt B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, så risikerer du blot, at de tager det for givet, og så er overraskelsesmomentet jo væk...

Jeg tænker de giver HJ alle sammen, med mindre du beholder underhylerne på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 19.5.2020 at 21:16:

Der er en i Herning som yder god almindelig massage hvor det også er muligt med hj - det kommer meget diskret og uden det mindste pres. Send pb hvis det har interesse .....

Hej "TheJack"

Vil du venligst sende pb til mig også : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har andrer herinde , erfaringer med de pige i Hammerum .

Deres ydelser og priser ,jeg sætter meget pris på en go gang massage , behøver ikke være med sex ,men evt hj er ok ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9

Jeg kan ikke hjælpe da jeg endnu ikke har besøgt thaiklinikker vest for storebælt.

Men ja det er lidt trist når man selv finder steder der ikke ligefrem reklamerer med ekstra og så bliver spurgt med det samme,  det er ok hvis de annoncerer med ekstra ydelserne at de så også spørger fra start, men dem der giver massage og laver øjne uden at tilbyde noget er der langt imellem.

Jeg nyder nu også en god massage med små tilfældige træfninger af de ædle dele. Og at de accepterer hvis man ikke har lyst til ekstra men blot har brug for massagen.     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besøgende skrev, den 24.5.2020 at 14:08:

Ville være dejligt med en pb, hvis nogle har kendskab til ovenstående i Skive/Viborg området. :)

Lee ved Bjerringbro.    Find selv ud af resten  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...