Vox 0 Skrevet 18. Maj, 2020 Nogen med erfaringer at dele om denne nye pige:??? https://annoncelight.dk/showad/295367 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1726 Skrevet 19. Maj, 2020 2 efterlysninger på samme pige indenfor 7 timer, og begge 2 under anmeldelser. stop nu dig selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 19. Maj, 2020 Mr1time skrev, for 25 minutter siden: 2 efterlysninger på samme pige indenfor 7 timer, og begge 2 under anmeldelser. stop nu dig selv Så så så . Hun hov han ved nok ikke bedre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vox 0 Skrevet 19. Maj, 2020 Det er min fejl,den skal til efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. Maj, 2020 Mr1time skrev, for 52 minutter siden: 2 efterlysninger på samme pige indenfor 7 timer, og begge 2 under anmeldelser. stop nu dig selv Hov! Du glemte at det er af en helt nyoprettet profil.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 19. Maj, 2020 Vox skrev, for 10 timer siden: Nogen med erfaringer at dele om denne nye pige:??? https://annoncelight.dk/showad/295367 Det er bare afsted. Der står i annoncen at hun er en sød pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vox 0 Skrevet 19. Maj, 2020 Jeg må hellere går det,men det altid rart og høre erfaringer fra andre!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 19. Maj, 2020 Lad os høre om dine erfaringer når du har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 25. Maj, 2020 Jamen så måtte jeg afsted på et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vvsmand1 3 Skrevet 26. Maj, 2020 bigfoot skrev, for 8 timer siden: Jamen så måtte jeg afsted på et besøg Hey jamen det lyder jo som en rigtig god oplevelse....måske man skulle finde Middelfart ...beholdte hun sine trusser på eller var det real pussy slide ? og hvad var prisen på sådan en omgang så. vvsmand1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 26. Maj, 2020 Vvsmand1 skrev, for 18 minutter siden: Hey jamen det lyder jo som en rigtig god oplevelse....måske man skulle finde Middelfart ...beholdte hun sine trusser på eller var det real pussy slide ? og hvad var prisen på sådan en omgang så. vvsmand1 Ja det var uden trusser. Som jeg skriver i anmeldelsen, var det kun et pussy-hår fra, at være reel pussy slide. I mine øjne har hun en fantastisk krop, lidt tæt bygget, pæne faste naturlige bryster og dejlig at rører ved. Hun er meget berøringsvenlig Prisen er den hun har listet i hendes annoncen og jeg blev afregnet til B2B taksten. Der er en anden vigtig og positiv detalje som jeg ikke skrev i min anmeldelse og det er, at der ikke blev nævnt og talt om pris for ekstra ydelser undervejs i seancen og alt blev afregnet da massagen var overstået og lige inden jeg gik. For mig er det lidt “turn OFF” at afbryde en intens seance, og rejse sig fra briksen for at betale for ekstraydelser midt i det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Maj, 2020 1200 for en time b2b uden sex eller bj? Lyder det ikke en smule dyrt? Også selvom hun var nøgen og ser godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 26. Maj, 2020 22 cm and thick skrev, for 43 minutter siden: 1200 for en time b2b uden sex eller bj? Lyder det ikke en smule dyrt? Også selvom hun var nøgen og ser godt ud. Måske / måske ikke, syntes det er fair nok, når hun nu annoncerer med at B2B koster 1200 for en time, så ved man hvad man går ind til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Maj, 2020 bigfoot skrev, for 4 timer siden: Måske / måske ikke, syntes det er fair nok, når hun nu annoncerer med at B2B koster 1200 for en time, så ved man hvad man går ind til. En ting er selvfølgelig om man synes det er for dyrt, men du har ret i at når priserne står der kan man bare blive væk eller takke nej til mere end det man havde besluttet sig for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg