Hop til indhold
Vox

Massage nær Middelfart og Fyn

Recommended Posts

2 efterlysninger på samme pige indenfor 7 timer, og begge 2 under anmeldelser.

stop nu dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 25 minutter siden:

2 efterlysninger på samme pige indenfor 7 timer, og begge 2 under anmeldelser.

stop nu dig selv

Så så så . Hun hov han ved nok ikke bedre:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 52 minutter siden:

2 efterlysninger på samme pige indenfor 7 timer, og begge 2 under anmeldelser.

stop nu dig selv

Hov! Du glemte at det er af en helt nyoprettet profil....

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 8 timer siden:

Jamen så måtte jeg afsted på et besøg :P

 

 

Hey

jamen det lyder jo som en rigtig god oplevelse....måske man skulle finde Middelfart ...beholdte hun sine trusser på eller var det real pussy slide ?

og hvad var prisen på sådan en omgang så.

vvsmand1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vvsmand1 skrev, for 18 minutter siden:

Hey

jamen det lyder jo som en rigtig god oplevelse....måske man skulle finde Middelfart ...beholdte hun sine trusser på eller var det real pussy slide ?

og hvad var prisen på sådan en omgang så.

vvsmand1

Ja det var uden trusser.

Som jeg skriver i anmeldelsen, var det kun et pussy-hår fra, at være reel pussy slide.

I mine øjne har hun en fantastisk krop, lidt tæt bygget, pæne faste naturlige bryster og dejlig at rører ved. Hun er meget berøringsvenlig :)

Prisen er den hun har listet i hendes annoncen og jeg blev afregnet til B2B taksten.

Der er en anden vigtig og positiv detalje som jeg ikke skrev i min anmeldelse og det er, at der ikke blev nævnt og talt om pris for ekstra ydelser undervejs i seancen og alt blev afregnet da massagen var overstået og lige inden jeg gik. 

For mig er det lidt “turn OFF” at afbryde en intens seance, og rejse sig fra briksen for at betale for ekstraydelser midt i det hele.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 43 minutter siden:

1200 for en time b2b uden sex eller bj? Lyder det ikke en smule dyrt? Også selvom hun var nøgen og ser godt ud.

Måske / måske ikke, syntes det er fair nok, når hun nu annoncerer med at B2B koster 1200 for en time, så ved man hvad man går ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 4 timer siden:

Måske / måske ikke, syntes det er fair nok, når hun nu annoncerer med at B2B koster 1200 for en time, så ved man hvad man går ind til.

En ting er selvfølgelig om man synes det er for dyrt, men du har ret i at når priserne står der kan man bare blive væk eller takke nej til mere end det man havde besluttet sig for. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...