Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle brødre

Jeg var for noget tid siden forbi mit Stam-sted.  Stedet er placeret I Nordsjælland 

 

Jeg ankom til tiden og blev mødt af en ny pige som jeg ikke havde set på stedet før. Hun var utrolig sød og jeg valgte at prøve 1 time med hende. Jeg opfattede lynhurtigt at hun var en sød pige og vi havde en utrolig god kemi.

Hun fortalte at hun var ved at lære dansk og hun havde fået det her som et bi-job

 

 

Massagen var rimelig god på trods af hun nok ik kan være meget mere end 25 år gammel. Det er hvert fald min fornemmelse

Da vi nåede til afslutningen begyndte hun at kysse mine ben og mine inderlår stille og roligt hun smed lige pludselig tøjet og vi endte med at ligge og kysse hinanden.

 

Imens alt det her står på hvisker hun mig pludselig øret .. i wanna have sex with
Jeg var rimelig paf over situationen i det heletaget. 
 

Hun virkede ret tændt op begyndte pludselig at lege med sig selv samtidig med at hun Brugte sin hånd på mig

Hun satte sig direkte oven på mig og begynder at ride mig jeg var fuldstændig paf. Mine tanker for igennem mit hoved om hvad der foregik her. Man tog det også som en ren nydelse at kunne knalde en så fin ung pige. - uden

 

Da jeg skulle til at komme trækker jeg mig ud og afslutte ud over hendes mave.

 

Jeg er kommet rigtig mange Thai steder i København igennem rigtig mange mange år kun sjældent har jeg oparbejdet et forhold til en thaipige hvor vi har mødtes både i klinikken og også privat hvor at vi haft sex uden beskyttelse

dette kan på cirka 20 år nok tælles på en hånd. 

Jeg har siden han været forbi klinikken igen og besøge den hende igen.. det er endt præcis på samme måde men hvor hun sagde at jeg gerne må komme inde i hende. 


 

Hun virker meget naturligt og afslappet og jeg spørger ikke ind til hende om hun også har sådan en slags forhold til andre kunder

Min plan er at nyde men samtidig også lige smutte forbi min læge og for mig selv tjekket for klamydia og diverse andre ting og sager.

 

Jeg er heldigvis single men jeg tænker at det vidste hun jo ikke noget om og det var lidt grænseoverskridende at hun bare tog den og førte ind i sig helt uden at spørge

 

Lidt underligt krænkende på en måde. 

Med mindre selvfølgelig at hun er 100 % sikker på at hun er okay og ikke gøre dette med her hvem som helst og udelukke at jeg gjorde det fordi hun var liderlig og fordi vi havde en fin kemi.

 

 

 

forvirret ja  

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis hun bliver gravid med dit barn, så kan hun enten blive i landet, eller også skal du betale børnepenge selvom hun tager hjem. Og hun får nok en del mere for pengene i hjemlandet. Så tag et kondom på næste gang for din egen skyld. Og skulle der allerede være gevinst, så få tjekket faderskabet med en blodprøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Gammel rotte skrev, for 12 minutter siden:

Hvis hun bliver gravid, så sørg for at hun ikke kan finde/identificere dig!

Det er ikke i orden at gøre sådan overfor barnet. Vælger man at dyrke ubeskyttet sex, så må man tage de konsekvenser det giver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden var jeg ret aktiv i det miljø, og fik engang imellem tilbudet. Jeg tror nogle af dem ser sådan på det, at det er mere naturligt end den anden form for "uden", som vi måske ikke synes er så slem, men af de mere gammeldags anses for det mere grænseoverskridende og ja ulækker. Men tror bestemt ikke man kan generalisere om det folkefærd, jeg siger bare jeg aldrig har fået det tilbudt af andre i branchen.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Gammel rotte skrev, for 17 minutter siden:

Hvis hun bliver gravid, så sørg for at hun ikke kan finde/identificere dig!

Det er stadig dit barn - og jeg ville i hvert fald ikke have lyst til at have et barn af kød og blod og være ligeglad med det. Tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke i orden at gøre sådan overfor barnet. Vælger man at dyrke ubeskyttet sex, så må man tage de konsekvenser det giver. 

- om ikke andet så for barnet skyld. Det er absolut den uskyldige i det spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med så mange piger der åbenbart snyder mænd til at gøre dem gravide så forstår jeg vitterligt ikke at man tør.. Der jo andet og mere alvorligt end bare kønssygdomme at tænke på og hvis man ikke tænker på det så man slet ikke gammel til at have sex:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Med så mange piger der åbenbart snyder mænd til at gøre dem gravide så forstår jeg vitterligt ikke at man tør.. Der jo andet og mere alvorligt end bare kønssygdomme at tænke på og hvis man ikke tænker på det så man slet ikke gammel til at have sex:ph34r:.. 

Tror ikke at man tænker så langt i øjeblikket - end sige tror at nogen vil udnytte en med den hensigt. Det ved vi reelt heller ikke om er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Jeg ville bare tage et kondom med næste gang, tror bare pigen er lun på dig :biggrin: Eller have en snak/aftale om hvad I har gang i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det sker ret tit, men man kan jo bare trække sig og bede om et kondom.  I disse corona tider synes der dog at være en større påpasselighed blandt pigerne, og det er jo klogt nok

Hvorfor det sker? Tja nogle piger bliver ømme af kondomer, er jeg blevet fortalt. Mange thaipiger tager micro doser penicillin ved jeg, og tror de er beskyttet mod alle dårligdomme .

Den med at de vil indfange en mand, eller hans penge ad denne vej, tror jeg ikke rigtig på. Men det forekommer vel blandt thaier, som blandt danskere.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Jeg synes det sker ret tit, men man kan jo bare trække sig og bede om et kondom.  I disse corona tider synes der dog at være en større påpasselighed blandt pigerne, og det er jo klogt nok

Hvorfor det sker? Tja nogle piger bliver ømme af kondomer, er jeg blevet fortalt. Mange thaipiger tager micro doser penicillin ved jeg, og tror de er beskyttet mod alle dårligdomme .

Den med at de vil indfange en mand, eller hans penge ad denne vej, tror jeg ikke rigtig på. Men det forekommer vel blandt thaier, som blandt danskere.  

Ja,  thaipigerne er beskyttede mod alt af Buddha og lidt pencillin: hovedpine, Covid, graviditet, tømmermand - you name it. Det der thaipencillin fungerer faktiskt mod det hele. Og det kan jeg bekræfte: er endnu ikke blevet far til nogen lille sød thaisvensker. Og heller ikke blevet syg. 

 

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Med så mange piger der åbenbart snyder mænd til at gøre dem gravide så forstår jeg vitterligt ikke at man tør.. Der jo andet og mere alvorligt end bare kønssygdomme at tænke på og hvis man ikke tænker på det så man slet ikke gammel til at have sex:ph34r:.. 

Det paradoksale er bare at nu når man endelig er gammel nok at have sex - i bemærkelsen at passe på sig selv og pigerne - så er man næsten for gammel for at have sex.:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 34 minutter siden:

Det paradoksale er bare at nu når man endelig er gammel nok at have sex - i bemærkelsen at passe på sig selv og pigerne - så er man næsten for gammel for at have sex.:wacko:

Man bliver aldrig for gammel til at have sex.. Man må jo improviserer hvis der skulle være fysiologiske grunde til at man ikke kan have den gængse slags:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 1 time siden:

Tror ikke at man tænker så langt i øjeblikket - end sige tror at nogen vil udnytte en med den hensigt. Det ved vi reelt heller ikke om er tilfældet.

Nej selvfølgelig ved man ikke om det er tilfældet.. Men det var bestemt det jeg som mand havde været mest nervøs for fremfor noget der kan klares med penicillin.. En graviditet "hænger" man på de næste 18 år og der er intet man som mand kan gøre fordi mænds rettigheder bare er for dårlige i den henseende.. 

Og at ikke ejakulerer i pigen tæller altså ikke som prævention.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget spekulation her.

Hvor mange thaipiger kender mandens identitet, uanset hvor om de knalder uden kondom eller ej. Selv om der er ringet og bestilt tid, så skal telefonnummeret findes ud fra en større mængde af numre. 

Endvidere, hvis de knalder uden kondom for at blive gravide, hvor mange mænd har de så knaldet uden og herefter hvem er så faderen til det barn der kommer. 

Der skal således et stort detektivarbejde til at finde frem til faderen. Det kan lade sig gøre. Men!!!!

Jeg siger ikke at man som mand skal løbe fra sit ansvar, men man skal først vide, at man hat et ansvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanzen skrev, for 8 timer siden:

Med mindre selvfølgelig at hun er 100 % sikker på at hun er okay og ikke gøre dette med her hvem som helst

Det var også min bekymring for en del år siden, hvor jeg endte i et "forhold" hos en Thai, fra et sted hvor jeg var stamkunde.

Vi endte med at mødes privat og det forretningsmæssige kom ud på sidelinien.

Da vi nu var private og tæt på hinanden syntes hun at  vi nu var et sted, hvor det var passende at vi ikke brugte kondom, når vi var sammen.

Det kom så vidt at hun blev meget ked af det, da jeg ikke følte at det var sikkert nok med hendes job. Hun følte efter længere tids forhold at det var nødvendigt at bryde forholdet da jeg ikke ville tage " det naturlige næste skridt ". At det "naturlige næste skridt" for mig var, at hun skiftede job var desværre ikke et vellykket projekt.

Der behøver bestemt ikke at være skumle tanker bag, blot fordi hun dropper kondomet med dig. Men risikoen... taler for sig selv.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hanzen skrev, for 12 timer siden:

Jeg har siden han været forbi klinikken igen og besøge den hende igen.. det er endt præcis på samme måde men hvor hun sagde at jeg gerne må komme inde i hende. 

Hun virker meget naturligt og afslappet og jeg spørger ikke ind til hende om hun også har sådan en slags forhold til andre kunder

Min plan er at nyde men samtidig også lige smutte forbi min læge og for mig selv tjekket for klamydia og diverse andre ting og sager.

Jeg er heldigvis single men jeg tænker at det vidste hun jo ikke noget om og det var lidt grænseoverskridende at hun bare tog den og førte ind i sig helt uden at spørge

Det lyder lidt som om, at du ligger hele ansvaret over på pigen, hun har jo ikke voldtaget dig og hvis du er så bekymret for det, så burde du jo sige fra og tage styrringen på dine egne handlinger.
Et er at det sker første gang i "øjeblikket" men når du så selv opsøger det anden gang, så sender du jo måske også et forkert signal til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Ved at lære dansk ? .... så der er simpelthen en dansk mand hvis kone netop er kommet til landet, der dyrker sex med dig ?    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lynet2019 skrev, for 29 minutter siden:

Ved at lære dansk ? .... så der er simpelthen en dansk mand hvis kone netop er kommet til landet, der dyrker sex med dig ?    

Det behøves der jo ikke at være.
Det kan lige så godt være hun har et ønske om, at kunne blive i dk og måske finde en dansk mand og blive gift og hvis det er planen, så ville hun jo skulle bestå en danskprøve indenfor en bestemt periode.
Men det er jo en gættekonurrence vi er ude i.
Mange thai'er jeg har mødt her i dk og som opholder sig på schengen visa, de tilegner sig også lidt dansk mens de er her.
Det synes de bare er sjovt, når de kan sige.... Er den godt Skaaaaaaat :-)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Jeg troede faktisk ikke de bare kunne komme ind i landet på den måde.   Uden at være gift 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lynet2019 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg troede faktisk ikke de bare kunne komme ind i landet på den måde.   Uden at være gift 

De kan komme ind på turist visa, arbejds visa eller via et Schengen visa. Det plejer at være de mest normale måder de kommer til dk.
Hvor der er vilje er der vej....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså... At blive gravid eller få et barn med en dansker er altså ikke gyldigt opholdsgrundlag for en udlænding.

Det er vist mange år siden, at dette måske har været en fribillet til en opholdstilladelse i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Kigger de ikke barnets tarv ?   
hvis barnet er thailandsk og bor i dk.  Så plejer de vist st give visa. Hvis barnet er integreret og er mere dansk end thai 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 18 timer siden:

Kigger de ikke barnets tarv ?   
hvis barnet er thailandsk og bor i dk.  Så plejer de vist st give visa. Hvis barnet er integreret og er mere dansk end thai 

Jo, de kigger på barnets tarv og det vil typisk være at barnet skal være hos sin mor.

Og for spædbørn og faktisk helt op til børn i skolealderen er vurderingen at børnene ikke er så integreret i Danmark / uintegrerbare i moderens hjemland, at dette bliver til et argument moderen kan bruge for at hendes tilknytning til Danmark er større end til hendes hjemland.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...