Hop til indhold
Martinbanke

thai massage re-invented :) Nuud Lyngbyvej 5. SUPERGODT

Recommended Posts

Hej alle.

Kan kun anbefale dette sted som værende blandt de bedste i KBH. 

Helt ærligt. Bundseriøs massage. Tit og ofte af mere af en person på en gang. (ved ikke om det er fordi jeg er stamgæst) Men hold da kælderdøren lukket hvor er de vilde når de begge to går all in på ens spædte krop. Samtidig er humøret altid høj og tiden har det med at løbe løbsk. :)

 

 

29629835

 

Både kontaktinfo og telefonnummer er spredt rundt på siden her så gætter det ikke er en hemmelighed.

 

Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Martinbanke

husk og bestille tid næste gang for ellers kører du forgæves de er nemlig flyttet til Slagelse for et stykke tid siden

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
The Rider skrev, for 6 timer siden:

Martinbanke

husk og bestille tid næste gang for ellers kører du forgæves de er nemlig flyttet til Slagelse for et stykke tid siden

the rider

I Slagelse? Er der noget godt i Slagelse?? Det hører jeg meget gerne om :)

- Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer alle

 

På anledning af trådstarter her har jeg været forbi stedet og kan kun medgive at oplevelsen ligger helt i top.

Jeg var kun ude efter massage og det skal jeg love dig for at jeg fik.

 

Jeg gik ud af døren cirka ti år yngre:)

 

Stedet ligger i øvrigt stadigvæk på Lyngbyvej 5

I kbh :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk

TS martinbanke og Hanzen er en og samme person. De er på tænkepause. 
 

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Keeper skrev, 1 time siden:

Bemærk

TS martinbanke og Hanzen er en samme person. De er på tænkepause. 
 

Keeper

What? Det giver jo ingen mening? Altså ikke at jeg tvivler på moderator. Men hvorfor vil man svare på sit eget indlæg?

-Skurken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
The Rider skrev, for 11 minutter siden:

Vi har jo i en anden tråd et link der fortæller de er flyttet

http://www.phan-wellnessmassage.dk/

Ja men det er ikke den samme, selvom de har samme navn. Den i Slagelse som der linkes til har ligget i Slagelse området i lang tid som jeg kan se på deres facebook side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Agurken

hvis du ser på linket skriver de meget tydeligt at de er flyttet til slagelse, det tyder ikke på at de har ligget der længe.

jeg har bare viderbragt hvad jeg har læst fra anden tråd der omhandlede lyngbyvej 5

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
The Rider skrev, for 6 minutter siden:

Agurken

hvis du ser på linket skriver de meget tydeligt at de er flyttet til slagelse, det tyder ikke på at de har ligget der længe.

jeg har bare viderbragt hvad jeg har læst fra anden tråd der omhandlede lyngbyvej 5

 

Hvis du så kigger på deres Facebook vil du se at de er flyttet fra en anden adresse i Slagelse området og ikke fra Lyngbyvej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Agurken skrev, for 6 timer siden:

Hvis du så kigger på deres Facebook vil du se at de er flyttet fra en anden adresse i Slagelse området og ikke fra Lyngbyvej. 

Nå. Men er der så nogle erfaringer fra dette sted, eller er det blot et almindeligt massagested?

- Skurken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, jeg var hos Phan på Lyngbyvej i fredags. Og hyggesnakkede med Nuud i går. Dem i Slagelse er nogen andre. Som jeg ikke kender. Men dem på Lyngbyvej kender jeg godt. Der er ingen flytteplaner. Er vi så færdige med det emne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i sidste uge efter en længere pause. Super godt og Nud sød som altid. Slagelse og Lyngbyvej er to forskellige steder. Så lad slutte den del og dele erfaringer med stedet - i stedet :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...