Hop til indhold
Guest newcomerJan

Tina eller Katalina?

Recommended Posts

Guest newcomerJan

Hej derude

Jeg står over for at skulle besøge min først shemale - det har jeg ihvertfald besluttet.

Her i Vejle er der lige pt. to ifølge shemalewiki

Men jeg er i tvivle hvilken jeg skal gå med. Jeg tænker både som aktiv og passiv.

 

Miss Tina

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1810&lan=da

eller

Katalina

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4694&lan=da

 

Begge har gode (for det meste) reviews på shemalewiki? - Jeg synes begge er attraktiv på hver deres måde - Katalina er måske lidt mere feminin, pga hun har bryster.

 

Har I et godt råd til en nybegynder?

 

/Jan

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miss Tina har jeg været hos et par gange , og kan ikke klage , hun er afsindig fræk og utroligt sød , men ingen bryster, det er jeg dog ligeglad med men hvis du elsker bryster er det nok ikke hende du skal vælge , Katalina har jeg ikke besøgt , men hun ser da lækker ud.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej... Jeg prøvede Tina for et stykke tid siden. Også som en af mine første oplevelser og jeg må sige at jeg ikke blev skuffet. Der er dog som tidligere sagt ikke bryster med i ligningen men det er ok for mig. Og 17 cm er nok med tommestokken presset lidt ind i huden, men hun er skide køn og dejlig nem at snakke med. Og virkede ret liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest newcomerJan

Tak skal I have begge to..

 

Jeg det bliver min første gang med en shemale  -men har dog tidligere været sammen med thaipiger med en A-skål - så det er jeg tænker på, når jeg ser på Tina.

Jeg har nu skrevet med dem begge . og her er det klart Tina som er nemmest at skrive med, Hun har et være flyende engelsk sprog. Katalina er noget mere 2-3 ord.

 

Tror det bliver Tina

Del dette indlæg


Link til indlæg
newcomerJan skrev, for 14 timer siden:

Tak skal I have begge to..

 

Jeg det bliver min første gang med en shemale  -men har dog tidligere været sammen med thaipiger med en A-skål - så det er jeg tænker på, når jeg ser på Tina.

Jeg har nu skrevet med dem begge . og her er det klart Tina som er nemmest at skrive med, Hun har et være flyende engelsk sprog. Katalina er noget mere 2-3 ord.

 

Tror det bliver Tina

Glæder mig til at h'øre om din oplevelse med Tina - mener hun er glad for et lille glas vin, så hvis du medbringer, tror jeg det forbedrer oplevelsen :-) (måske lidt chokolade også)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende en sen aftentime for over et år siden. Hun ville gerne give massage og slutte af med knep (mig som den passive). Under sexen opdager jeg at hun undervejs har droppet gummiet og nu knepper mig bareback/uden gummi! :wacko:
 

det var absolut ikke aftalt - og jeg afbrød selvfølgelig straks sexen. Hendes undskyldning var, at hun havde været liderlig og ville mærke mig uden gummi. :shock:

På vejen hjem tog jeg kontakt til infektionsmedicinsk afdeling og blev sat i såkaldt PEP-behandling (30 dages behandling med hiv-lægemidler for at nedsætte risikoen for smitte)

pas på dig selv, hvis du beslutter at besøge hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 14 minutter siden:

I visited her late one evening over a year ago. She wanted to give massage and finish off the trick (me as the passive). During sex, I discover that she has dropped the rubber along the way and now fuck me bareback / without rubber! : Wacko:
 

it was definitely not agreed - and of course I immediately interrupted the sex. Her excuse was that she had been horny and would label me without rubber. : Shock:

On the way home, I contacted the infectious medicine department and was put into so-called PEP treatment (30 days of treatment with HIV drugs to reduce the risk of infection)

take care of yourself if you decide to visit her. 

 

I also heard this one more time in this forum and this makes me nervous...

I was about to visit Tina last week as @1955 also shared good thoughts of her.

But at the last minute, the plan has changed and I visited Salai. (I will write a review in her post)

I really want to visit Tina but this 'without rubber' thing confuses me.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 12 minutter siden:

I also heard this one more time in this forum and this makes me nervous...

I was about to visit Tina last week as @1955 also shared good thoughts of her.

But at the last minute, the plan has changed and I visited Salai. (I will write a review in her post)

I really want to visit Tina but this 'without rubber' thing confuses me.

Is it not the same person who is telling his story multiple times? That is my impression  anyway...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...