Hop til indhold
Sisteen

Naturlig behåring

Recommended Posts

Guest Misjo1
Lady C skrev, den 20.5.2020 at 19:33:

Personligt klapper jeg i mine små bitte hænder når jeg ser en kvinde med hår forneden.  Jeg synes det er langt smukkere at se på.  Og på en eller anden måde signalerer det ( for mig) girl power og independence når en kvinde "tør." at lade sit hår gro. ( ingen skal bestemme over mig og mit køn agtigt) i mit privat liv bryder jeg mig ikke om at en partner er skaldet forneden.  Jeg synes det virker infantilt hvis en mand er glat.  Min mand skal ligne en mand og ikke en lille dreng.  

Tja, nu hedder min frisør Kemo, så jeg har ikke rigtigt noget valg. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da ikke noget federe end at ligge mellem et par dejlige kvindeben, og kysse, sutte og slikke et par skønne glatbarberede skamlæber <3 Så nej tak til en vild og uhæmmet kønsbehåring herfra.

Jeg har ingen problemer med at der er en stribe eller en flot trimmet trekant, men området omkring skamlæber og klit skal være glat. Men igen er det jo smag og behag. Nogle er til ryatæppe, andre er ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, den 20.5.2020 at 19:33:

Personligt klapper jeg i mine små bitte hænder når jeg ser en kvinde med hår forneden.  Jeg synes det er langt smukkere at se på.  Og på en eller anden måde signalerer det ( for mig) girl power og independence når en kvinde "tør." at lade sit hår gro. ( ingen skal bestemme over mig og mit køn agtigt) i mit privat liv bryder jeg mig ikke om at en partner er skaldet forneden.  Jeg synes det virker infantilt hvis en mand er glat.  Min mand skal ligne en mand og ikke en lille dreng.  

Hvad gør du selv, hvis man besøger dig, er det så med fuld busk eller? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Sisteen skrev, for 2 timer siden:

Hvad gør du selv, hvis man besøger dig, er det så med fuld busk eller? :) 

Tjo det er vel egentlig underordnet eftersom du ikke får den at se :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...