Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thai-fan72
B@tm@n skrev, for 54 minutter siden:

“Lytter” lige med her :-)

Uvurderlig information...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hende på billederne. Synes ikke det var det værd.
• Hendes engelsk er ringe, man kan ikke lave aftaler med hende om ydelser, for hun ved ikke hvad noget er. Så hun ved ikke hvad man har aftalt og vil det så ikke (megafransk). Ret irriterende at opdage lige som man kommer. :(
• Tror man skal være til store mængder af silikone og andemund, men det kan man jo se af billederne, så det burde jeg jo have. Hun havde iøvrigt skægstubbe på koteletten, hvilket jeg slet ikke bryder mig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 1 time siden:

Det er hende på billederne. Synes ikke det var det værd.
• Hendes engelsk er ringe, man kan ikke lave aftaler med hende om ydelser, for hun ved ikke hvad noget er. Så hun ved ikke hvad man har aftalt og vil det så ikke (megafransk). Ret irriterende at opdage lige som man kommer. :(
• Tror man skal være til store mængder af silikone og andemund, men det kan man jo se af billederne, så det burde jeg jo have. Hun havde iøvrigt skægstubbe på koteletten, hvilket jeg slet ikke bryder mig om.

Hvad er prisniveauet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg selv hun er lidt i tvivl om :) men ikke til den dyre side tænker jeg. Ærlig talt lidt svært at vide da hun vist ikke havde forstået mine ønsker, men troede de var nogle andre. Prøv på sms. Hun svarede på mine. Hun gab mig faktisk af sig selv penge tilbage, da jeg gik før tid, så meget fair der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 3 timer siden:

• Tror man skal være til store mængder af silikone og andemund 

Skønt :-)

Havde hun bildæk? 

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...