Hop til indhold
powerpoint

Fik kompensation - kender vi hende ?

Recommended Posts

Læste lige denne : https://ekstrabladet.dk/nationen/coronagebyr-paa-2400-kr.-mette-raser-over-nordea/8123867

Dejligt at se at nogen kan få kompensation, at så Nordea prøver at tage røven på hende er til at brække sig over.

En anden ting er, ligner billedet ikke én som kunne have været et" smut" forbi herinde, eller er det bare mig som har en beskidt tankegang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis nogle ved at hun "hører til" herinde, så skal det selvfølgelig ikke afsløres! Det hedder diskretion!!! Respekter at det går begge veje, og ikke kun er opfundet for kunders skyld!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 35 minutter siden:

Hvis nogle ved at hun "hører til" herinde, så skal det selvfølgelig ikke afsløres! Det hedder diskretion!!!

Helt enig ingen tvivl om det. Formuleringen var nok lidt dårlig. Jeg tror ikke hun  "hører til " herinde det ser stedet for pænt ud til. Men tit efterlyses en god straight massage uden andet,. og da kommer der forskellige forslag op, også på nogle som annoncerer på annonce light. Så spørgsmålet skulle nok have været : Har nogen fået massage her og duede  det ? Og i givet fald var det Sjælland , Fyn eller Jylland. Hvis nogen kender en officiel website så er det vel ikke indiskret at henvise til den ?

Redigeret af powerpoint
glemt ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 36 minutter siden:

Helt enig ingen tvivl om det. Formuleringen var nok lidt dårlig. Jeg tror ikke hun  "hører til " herinde det ser stedet for pænt ud til. Men tit efterlyses en god straight massage uden andet,. og da kommer der forskellige forslag op, også på nogle som annoncerer på annonce light. Så spørgsmålet skulle nok have været : Har nogen fået massage her og duede  det ? Og i givet fald var det Sjælland , Fyn eller Jylland. Hvis nogen kender en officiel website så er det vel ikke indiskret at henvise til den ?

Jeg kan desværre ikke hjælpe...

ja, du skal tænke meget over hvordan du får det skrevet, der er mange stærke kvinder her på forummet - tros det er her vi kan anmelde og efterlyse glædespiger - og andre service vi søger.... disse linier har de stærke piger endnu ikke læst. - og de er åbenbart også fredet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
powerpoint skrev, for 51 minutter siden:

Tak for det var fordi du havde formuleret dig forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
fræk6 skrev, for 13 minutter siden:

ja, du skal tænke meget over hvordan du får det skrevet, der er mange stærke kvinder her på forummet - tros det er her vi kan anmelde og efterlyse glædespiger - og andre service vi søger.... disse linier har de stærke piger endnu ikke læst. - og de er åbenbart også fredet 

Vi har en skøn admin der heldigvis ved at vi kvinder, stærke eller ej, kan bidrage med nogle gode ting. Selvom vi deltager i debatten er vi ikke fredet. Vi bliver sat på plads af admin og ordstyrere hvis vi går over stregen, præcis som I gør. Og får vi en dårlig anmeldelse, så bliver den ikke slettet selvom vi er her. Var det kun et forum for jer mænd, så ville det blive en meget ensidig debat. Så du burde sætte pris på at nogle af os deltager og giver vores side af sagen når det kommer til de lækre møder, den gode sex og alt andet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
fræk6 skrev, for 28 minutter siden:

Ja og nej. 
Har hun en annonce et sted er det selvfølgelig helt legitimt at henvise til, men jeg synes at den er en smule gråzonet her fordi hendes ansigt er vist på billedet i artiklen og også hendes fornavn og initial.

Hvis hun hypotetisk set havde en annonce her eller på en anden lignende platform, som hverken indeholder ansigtsbilleder eller hendes rigtige fornavn, så ville jeg mene at det var et brud på EGs diskretionsregler at knytte artiklen på en massage annonce. 

EDIT: Og en lille tilføjelse: Hvis hun ikke har en annonce på en sex side, men bare en helt almindelig massage hjemmeside eller lignende, ville hun nok heller ikke sætte pris på at blive anmeldt inde på en side for prostitution. Om det er imod reglementet er jeg ikke spor sikker på, men jeg ville nok ikke ligefrem kalde det god stil. Siden er jo specifikt lavet til formålet. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 15.5.2020 at 17:34:

der er mange stærke kvinder her på forummet

Det har ikke noget med det at gøre. Der er også mange svage mænd.

Pointen er at man aldrig afslører en identitet på nogen, der arbejder diskret under pseudonym.

Hvis man begynder herinde at skrive om en presseomtalt massør, så vil Google indeksere det, og der vil være risiko for at mange fejltolker betydningen af omtale på dette site.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...